Naruszanie prywatnosci.

131. Data: 2005-04-14 17:32:59

Temat: Re: Naruszanie prywatnosci.
Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 14-04-05 Kaja Szwarc <k...@n...o2.pl> scribsit:

> Użytkownik "Kasia " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:d3js1j$7ag$1@inews.gazeta.pl...

>>> Mój pierwszy post tutaj - witam Grupę.
>>>
>> spierdalaj
>>
> Cóż za finezja :-)

Ciocia Kasia, Mistrzyni Ciętej Riposty? :)

--
Jacek Skowroński

132. Data: 2005-04-14 17:56:09

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

T.N. napisał(a):

> A jak dla mnie to tu nie ma nic do wyjaśniania.

I właśnie takie coś chciałem przeczytać.

--
Wszystko, co ludzkie, jest mi coraz bardziej obce.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

133. Data: 2005-04-15 11:09:43

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siwa napisał(a):

> Tylko prawo do prywatnosci (u mnie w domu) ma się od zawsze.
> Nie jest to przywilej dorosłości.

No właśnie. Z tym że osobom, które nie wychowały się w domach, gdzie każdy,
również dziecko, ma prawo do prywatności, pewnie trudno się tego nauczyć (jesli
w ogóle widzą taką potrzebę).
Zaglądanie do torebki 23-letniej córki wydaje mi się czymś absurdalnym. Ja pytam
mojej 3-letniej czy mogę jej zapakować chusteczki do jej osobistego misia-plecaka.
--
Dorota

134. Data: 2005-04-15 11:24:34

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" wrote
> Zaglądanie do torebki 23-letniej córki wydaje mi się czymś absurdalnym. Ja
pytam
> mojej 3-letniej czy mogę jej zapakować chusteczki do jej osobistego
misia-plecaka.

A ja się zastanawiam, gdzie w ogóle leżą granice kogoś, kto mieszka w domu
swoich rodziców. Pomijając te, na które obie strony się umówią. Nie podoba
mi się np. stwierdzenie, że to jest dom rodziców i w związku z tym "dziecko"
ma robić wszystko, czego życzą sobie rodzice. Raz - że brzmi to tak, jakby
to nie był dom tego młodego człowieka. To dosyć szokujące dowiedzieć się, że
jest się tak naprawdę "bezdomnym". Dwa - bez względu na to, na czyim terenie
się jest, to jednak obowiązują chyba jakieś granice wspólne dla wszystkich
ludzi i do nich należą między innymi tajemnica korespodencji, intymność
(wyobraźmy sobie, że nie pozwala się synowi czy córce zamykać w łazience,
powołując się na ów akt własności domu) czy godność.
IMO grzebanie w torebce nie ma nic wspólnego z wymaganiem utrzymania
porządku.

Małgośka

135. Data: 2005-04-15 12:03:06

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> ma robić wszystko, czego życzą sobie rodzice. Raz - że brzmi to tak, jakby

To ja Ci odpowiem, bo mieszkałam wiele lat w domu mojej matki, który
przedtem był domem mojej babci, a teraz jest moim i matka mieszka u
mnie. U nas nigdy nie było _mój dom_. Panowały jakieś zasady, ale nie
oparte na własności, tylko na wspolnych założeniach.
Dom jest nasz. Zdecydowanie. Młody tez tak uważa.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

136. Data: 2005-04-15 12:07:30

Temat: Re: UWAGA! test dla tych, co to pierwszy raz mają już za sobą
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Widawska napisał(a):

> e) masaj

f) poczęstowała mnie moja pierwsza wieeeeeeelka miłość

Ewa

137. Data: 2005-04-15 13:06:43

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> f) poczęstowała mnie moja pierwsza wieeeeeeelka miłość

a. i oszołomioną doprowadziła do czynności nierządnych?

--
s i w a
puchaty podrzuć coś z tych cytatów

138. Data: 2005-04-15 13:13:10

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d3lasa$gi1$1@inews.gazeta.pl,
=sve@na= <s...@h...com> napisał/a:

> Chyba pozostaje tylko przeczekać - pewnie zauważyłaś ten zmasowany
> desant inteligentnych inaczej? Prędko im się znudzi, niech tylko
> słoneczko mocniej przygrzeje i będzie można piwko pod chmurką wypić
> :-)

Może to ma jakiś związek z wydarzeniem, o którym piszą tu (w linku poniżej)?
;-)
http://info.onet.pl/1081203,69,item.html

Pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość bezinteresowna daje szczęście, a interesowna pieniądze.

139. Data: 2005-04-15 18:42:58

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 15 Apr 2005 15:06:43 +0200, na pl.soc.rodzina, siwa napisał(a):

> a. i oszołomioną doprowadziła do czynności nierządnych?

Dedal potrafił rożne rzeczy, więc żona Minosa urodziła dziecko.

puchaty

140. Data: 2005-04-15 18:54:27

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 14 Apr 2005 00:34:14 +0200, na pl.soc.rodzina, Gnój napisał(a):

> Dziękuje Kasiu.

Czarnecki zebrał dużą kupę chłopską.

puchaty

Znajomi z dziećmi - ciekawa jestem Waszej opinii
Komornicza ciekawostka - dot. alimentów
UWAGA: Porywacze dzieci!
[Wrocław] ślub koscielny, nauki przedmałżeńskie, fajny ksiądz i tego typu historie ;-)
Jan Paweł II