Naruszanie prywatnosci.

41. Data: 2005-04-12 15:25:01

Temat: Re: Naruszanie prywatnosci.
Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

[...]

Taaaak, skoro przez 23 lata dawałaś sobą tak pomiatać to teraz można
powiedzieć, że zbierasz żniwa. W takiej systuacji chyba najlepiej (a
właściwie najskukteczniej) byłoby zrobić pierońską awanturę z
wyzwiskami/zbiciem talerzy itp. Nie żebym nakłaniał do przemocy, ale dla
pewnych ludzi konieczne jest przeżycie szoku, żeby coś zrozumieli.

T.N.

42. Data: 2005-04-12 17:49:57

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mieszkam z rodzicami. Moja mam ma zwyczaj sprzatania u mnie w pokoju

Sowa ma rację. 23-letnia fleja (tzn. flejtuch, który żyje w brudzie) ,
paląca trawę. Jakie zaufanie można mieć do takiej córki? Co ona tam jeszcze
bredzi o prywatności? Przecież to durne, że aż boli! Współczuję tej biednej
matce.

43. Data: 2005-04-12 18:19:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Sowa napisał:

(z cyklu - tniemy cytaty tendencyjnie) :

> A kim trzeba być, żeby dorosłej córce grzebać po torebkach?

Każde świństwo można wytłumaczyć na zasadzie słomy wyłażącej z butów
usprawiedliwianej formułką:
"a bo to ten drugi zachował się jak szuja a ja tylko nie daję napluć sobie
na łepek bo tak w ogóle to jestem cud, miód i wzór dobrego wychowania, tylko
on zaczął..." ,
Tylko naprawdę nie wiem, czy dobrą jest zasadą i godną propagowania, że cel
uświęca wszystkie środki.

--
Edyta Czyż
"najlepsze lata mam za sobą, teraz będę pisać coraz nudniej i gorzej." Kres

44. Data: 2005-04-12 18:26:28

Od: Nela Młynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-12 19:49:57 +0200, "elzet" <e...@w...pl> said:

> Sowa ma rację. 23-letnia fleja (tzn. flejtuch, który żyje w brudzie)

A skąd tak daleko idące wnioski. Wystarczy, że matka i córka mają inne
pojęcie ładu. My na przykład mamy niby bajzel na stołach do pracy, ale
jak nam ktoś posprząta, to owszem ... jest posprzątane na pierwszy rzut okiem,
ale nic się nie da znaleźć.

Pewnie niejednej mamusi (akurat nie mojej ;-) włos by się jerzył i zgrzytałaby
zębami gdyby to zobaczyła.

A gdyby do tego dołączyć kompletny brak poszanowania prywatności,
to na pewno zabrałaby się za sprzątanie. No i nie wiem, co zrobiłabym
gdyby mi rzeczy posprzątała, choć z młodości pamiętam, że moi rodzice,
nigdy nie widzieli potrzeby posiadania jakiejkolwiek prywatności przez córkę.

Pozdrawiam,
Nela

45. Data: 2005-04-12 18:30:24

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

(...)

Faktycznie, albo ostatnio palicie za dużo, albo straszny szajs.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

46. Data: 2005-04-12 19:06:17

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <x...@x...xx> napisał(a):

> Mnie tylko nieodmiennie dziwi fakt, że komus sie
> chce "próbować" w takim wieku.... 17-latke to
> jeszcze zrozumiem, ale stara baba? Trawkę? Kurde,
> po co?

no no kogo nazywasz stara baba ty ty...
a wypalic fajke pokoju zawsze mozna dla relaksu.

47. Data: 2005-04-12 19:08:18

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz co - ani trochę Ci nie wierzę.
> Pierwszy raz to może matka się dowiedziała że jarasz trawę, w to ew mogę
> uwierzyć.

to se nie wierz glupia poczwaro i na chuja mi twoja rada jak z gory
zakladasz ze klamie.

> problem w tym ze mama
>
> Trzeba być naprawdę bezczelnym smarkaczem, żeby stawiać podobne warunki.

no niech cie chuj strzeli z tym zdaniem.
takiej durnej pindy to jak zyje nie spotkalam na usenecie.

48. Data: 2005-04-12 19:21:00

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no niech cie chuj strzeli z tym zdaniem.

Kasiuniu, mozesz wyrażac się precyzyjniej? Bo Sowa zapewne nie wie
dokładnie, czego jej życzysz.
O.

49. Data: 2005-04-12 19:22:52

Od: Nela Młynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-12 21:08:18 +0200, "Kasia " <m...@g...pl> said:

> to se nie wierz glupia poczwaro i na chuja mi twoja rada jak z gory
> zakladasz ze klamie.

> no niech cie chuj strzeli z tym zdaniem.
> takiej durnej pindy to jak zyje nie spotkalam na usenecie.

Uhu hu hu ...
No jestem pod wrażeniem. Widać wart Pac pałca ... czy jak to tam było.

-Nela

50. Data: 2005-04-12 19:24:11

Od: Nela Młynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-12 21:22:52 +0200, Nela Młynarska <n...@W...security.pl> said:

> pałca

;-) tiaa ... trelemorele ... dysgrafia ...

Pozdrawiam,
Nela

Znajomi z dziećmi - ciekawa jestem Waszej opinii
Komornicza ciekawostka - dot. alimentów
UWAGA: Porywacze dzieci!
[Wrocław] ślub koscielny, nauki przedmałżeńskie, fajny ksiądz i tego typu historie ;-)
Jan Paweł II