Nasi najlepsi

1. Data: 2001-10-04 10:28:34

Temat: Nasi najlepsi
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie ukazał się u nas październikowy numer "Magii Ogrodów"
Niecierpliwie przejrzałam numer. I są.
"Stworzone z pasją" ogród państwa Mikulczyckich
i "Prywatny ogród botaniczny" państwa Radzimierskich.
Czytać będę później, a już Wam gratuluję :-))) i zazdroszczę ...:-)))
Jagody i Sylwka posesję już znam,
a do Grażyny i Bogusława muszę koniecznie się wybrać.
Tym bardziej, że zaproszenie już miałam.
Serdecznie pozdrawiam Krycha.

begin 666 Krycha.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM+<GEC:&$-"D9
..DMR>6-H
D80T*4D56.C(P,#$Q,# T5#$P,C@S-%H-"D5.1#I60T%21 T*
`
end

2. Data: 2001-10-04 18:43:28

Temat: Re: Nasi najlepsi
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany !!! Naprawdę TAK napisali ??? (:-)))))

> i "Prywatny ogród botaniczny" państwa Radzimierskich.
> Czytać będę później,

Ja też ... Lecę do kiosku ... może jeszcze dostanę ...

>a już Wam gratuluję

Dziękuję ! Pozdrawiam - Jagoda Mikucka

3. Data: 2001-10-04 18:52:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też ... Lecę do kiosku ... może jeszcze dostanę ...
A cóż to? Nie dostaliście egzemplarza "autorskiego"? :-(((
Pozdr. Jerzy

4. Data: 2001-10-04 20:29:53

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Moje gratulacje dla "opublikowanych". Cieszę się, że spotkała was kolejna
radość związana z ogrodem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2001-10-05 04:23:18

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

Nie. Tak napisala tylko Krysia.
Gratuluje niniejszym Jagodzie z Sylwkiem i Grazynie z Boguslawem.
A w rzeczywistosci Wasze ogrody sa o niebo piekniejsze niz to pokazano
na zdjeciach.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

6. Data: 2001-10-05 05:09:17

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> O rany !!! Naprawdę TAK napisali ??? (:-)))))
(...)

Przepraszam. Oczywiście że tak nie napisali.
Napisali "Mikuckich", to ja mam skłonność do przekręcania nazwisk.
Natomiast imię Jagoda nie przekręcam na Bożena :-)))
Pozdrawiam z wyrzutami sumienia Krycha.

7. Data: 2001-10-05 06:52:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moje serdeczne gratulacje :-) Mamiono mnie w Magii Ogrodow juz od sierpnia,
ze zobacze ogrody znajomych. Jak ten glupol latalem do kiosku co miesiac a
tym razem nie chcialo mi sie juz ruszyc 4 liter i co i sa :-))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

8. Data: 2001-10-05 07:45:52

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje z calego serca. Wasze ogrody sa wspaniale.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

9. Data: 2001-10-05 07:58:34

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Moje serdeczne gratulacje :-) Mamiono mnie w Magii Ogrodow juz od sierpnia,
> ze zobacze ogrody znajomych. Jak ten glupol latalem do kiosku co miesiac a
> tym razem nie chcialo mi sie juz ruszyc 4 liter i co i sa :-))

No to trzeba bylo sobie poczytac pl.rec.ogrody - Boguslaw pisal, ze
bedzie w numerze pazdziernikowym.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek :-)

10. Data: 2001-10-05 11:42:02

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of krycha

(...)
Jagody i Sylwka posesję już znam,
a do Grażyny i Bogusława muszę koniecznie się wybrać.
Tym bardziej, że zaproszenie już miałam.
Serdecznie pozdrawiam Krycha.

Zaproszenie zawsze aktualne- nie wygasa :-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

zdjecia ogrodu
Platan
Podziękowanie - nie zaszkodzi drugi raz, pierwszy post chyba nie dotarł
Podziękowania
Pomidor mutant