Nasiona konopii indyjskich

1. Data: 2001-12-11 12:12:30

Temat: Nasiona konopii indyjskich
Od: "Pier" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie orientujecie sie czy jest w Polsce jakis sklep ogrodniczy
sprzedajacy takie nasiona ??? Jestem zainteresowany zakupem duzej ilosci.
Niewiele osob orientuje sie ze handel nasionami konopii indyjskich jest w
Polsce i w zasadzie w kazdym kraju jak najbardziej dozwolony i legalny. Nie
wolno ich tylko wysiewac bo hodowla juz jest zabroniona :)
No coz ale podobnie jest przeciez z podsluchami, sklepow oferujacych
podsluchy jest juz u nas w kraju sporo, mozna je kupowac natomiast nie mozna
wykorzystywac.
Odpowiedzi prosze na priva

pier

2. Data: 2001-12-11 15:43:34

Temat: Re: Nasiona konopii indyjskich
Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pier" <k...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
> No coz ale podobnie jest przeciez z podsluchami, sklepow oferujacych
> podsluchy jest juz u nas w kraju sporo, mozna je kupowac natomiast nie

Dostaniesz w prawie każdym sklepie zoo.
Pozdrawiam
Mirek

3. Data: 2001-12-11 16:01:12

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> "Pier" <k...@f...onet.pl> wrote in message
ilosci.
A nie prosciej zajac sie owsem albo prosem. Mozna ptaszki dokarmiac a o
nasiona jakby latwiej ;-)
Tomek

4. Data: 2001-12-11 23:45:55

Temat: Odp: Nasiona konopii indyjskich
Od: "Cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie prosciej zajac sie owsem albo prosem. Mozna ptaszki dokarmiac a o
> nasiona jakby latwiej ;-)

Ptaszki po prosie albo owsie tak ladnie sie nie kiwają. :)

Cure

5. Data: 2001-12-12 09:20:39

Od: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ptaszki po prosie albo owsie tak ladnie sie nie kiwają. :)
>
> Cure

hehe
ale jakby je przefermentowac
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2001-12-12 12:38:29

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> ale jakby je przefermentowac
jesli fermentowac nasionka to polecam ryz - pychota. Radze dodac kilka
rodzynek zeby mozna bylo ten plyn spokojnie nazwac winem ;-)
tomek

7. Data: 2001-12-12 13:12:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ktoś się tu podstawia Januszowi Cz. Wyjątkowo nie ja:)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2001-12-12 13:18:29

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?=A3ukowski ?= napisał(a):

> jesli fermentowac nasionka to polecam ryz - pychota. Radze dodac kilka
> rodzynek zeby mozna bylo ten plyn spokojnie nazwac winem ;-)

Czym nazwać????? WINEM???????
Łapy człowiekowi opadajš... uczy się, uczy a takiemu Tomaszowi do głowy nie
wchodzi.
Zaprawdę powiadam Ci Tomaszu, uwierz... Wino jest TYLKO z winogron!!!! (jak
hi!hi! sama nazwa wskazuje).
A ryż? Połšczony z liśćmi winorośli w postaci gołšbków - to jest rzeczywiście
pychota! :-)))))
I to może być jedynie daleka proweniencja z winem....
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2001-12-12 13:51:54

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś się tu podstawia Januszowi Cz. Wyjątkowo nie ja:)
zapewniam ze o jakimkolwiek podstawianiu nie moze byc mowy. Chcialbym
jedynie zachecic grupowiczow do uprawy powszczechnie cenionej przez
wiekszosc mieszkancow naszej plany rosliny. No przyznajcie sami ten pokroj,
kolor, umiarkowana, wrecz skromna wysokosc(a skromnosci nijak do wad
zaliczyc sie nie da). Czy z winorosli mozna zrobic szczotke ryzowa? Albo czy
jezyny mozna pielegnowac z kajaka?
Tomek

10. Data: 2001-12-12 14:22:33

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora