Nasiona z Florpaku

1. Data: 2001-01-11 14:37:10

Temat: Nasiona z Florpaku
Od: "Robert Wyszogrodzki" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje na rynku książka która w sposób przystępny (typ poradnika)
mówiłaby jak wychodować drzewko z nasion? A może jest na ten temat strona w
internecie? Niestety w języku polskim.
Pozdrawiam grupowiczów
Robert

2. Data: 2001-01-11 22:00:11

Temat: Re: Nasiona z Florpaku
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Wyszogrodzki" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> Czy istnieje na rynku książka która w sposób przystępny (typ poradnika)
> mówiłaby jak wychodować drzewko z nasion? A może jest na ten temat strona
> [...]
Pozycje te są kierowne dla zawodowców.
A z tego co wiem niektóre z tych pozycji były wykupywane przez szkółkarzy po
to by profani nie mieli dostepu do tej wiedzy.( jakoby tajemnej).
No bo co by to było , żeby taki amatorek hodowal sobie setki roslin dla
znajomych po cenie kilku groszy za sztuke.
Rzeczywiste koszty produkcji roślinnnej i szkółkarskiej oto jest
temat...........oto jest pytanie.......
Tu faktycznie mozna myślec nad tym by w e-zinie publikowac proste porady jak
roślinke sobie rozmnozyc w sposób naturalny. Z nasion a nie z sadzonek .Co
prawda to troche trwa ale w ogrodowej sztuce nie za bardzo czas sie liczy.
Robercie nie licz na to by szkółkarze ujawnili swe tajemnice...
Ilu z nich jest obecnych w necie czy na grupie?
Ale jeśli sa to tylko w celach reklamy swej firmy.
Amatorzy , ogrodnicy , pasjonaci , hobbyści, nie dawajcie sie oszukiwać.
Na szczególne zyczenie opublikuje liste wydanych pozycji ( w tym juz
historycznych ) mogących co nieco pomóc w rozmnazaniu roślinek.
Uszanowanie
Jacek

3. Data: 2001-01-12 01:38:21

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w
wiadomości news:93laap$ilh$1@news.tpi.pl...

> Na szczególne zyczenie opublikuje liste wydanych pozycji ( w tym juz
> historycznych ) mogących co nieco pomóc w rozmnazaniu roślinek.
> Uszanowanie
> Jacek

No to już się usmiecham do tej propozycji:)))
Ewa

4. Data: 2001-01-12 07:25:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w
> wiadomości news:93laap$ilh$1@news.tpi.pl...

> No to już się usmiecham do tej propozycji:)))

Dołączam się z prośbą i uśmiechem:)))

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-01-12 10:24:17

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na marginesie, czekając na Listę:

Rozmnażanie 250 [dwustu pięćdziesięciu] roślin przez sadzonki - [rośliny
pokojowe, ogrodowe, warzywa, krzewy, drzewa - krok po kroku]", Denis
Retournard, Delta W-Z, 1995, cana: ok. 25zl.

Ale w tym przypadku nie należy udać się do parku a raczej do ogrodu ...:).

6. Data: 2001-01-12 10:52:28

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dołączam się z prośbą i uśmiechem:)))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Jeżeli można to ja też :-)))
Pozdrowienia
--
Kronopio
ICQ 82543201

7. Data: 2001-01-12 11:27:39

Temat: Re: Nasiona z Florpaku -trochę nie na temat
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie dziewczyny uśmiechają się do Jacka w sprawie rozmnażania,
a co na to Elżbieta ? ;-)
Krzysztof

8. Data: 2001-01-12 12:38:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Wszystkie dziewczyny uśmiechają się do Jacka w sprawie rozmnażania,
> a co na to Elżbieta ? ;-)

Jako znana wiedźma, mogę pożyczyć moitłe do wymiatania uśmiechów;)
Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2001-01-12 13:33:53

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Wszystkie dziewczyny uśmiechają się do Jacka w sprawie rozmnażania,
> a co na to Elżbieta ? ;-)
> Krzysztof

Jeski zna dobre metody, to nalezy sie dzielic:)))
Ewa

10. Data: 2001-01-12 23:19:02

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Jeski zna dobre metody, to nalezy sie dzielic:)))
> Ewa
>
> No dobra....
Przygotuje ale jutro....
Na temat uśmiechów Elzbieta nie wie Krzysztofie nic.......... na razie

Uszanowanie
Jacek

stephonatios - potrzebna pomoc
szczepienie różaneczników
Re: Co to jest ogród?
Iglak sie puszcza
fontanny, wazony, figury ogrodowe z betonu ... - mała architektura ogrodowa