Następna moja teoria spiskowa.

91. Data: 2009-11-20 18:35:24

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Wykalkulowane. Na dodatek inną wnusię wcześniej pokazywałem.
> Czyli o dziecku.

No to sama się wsypałam! ;)

Ewa

92. Data: 2009-11-20 18:35:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.html

> http://niewierny.bloog.pl/id,1434856,title,Skad-sie-
biora-zdrady,index.html?ticaid=6923b

No i? Jakaś własna osobista myśl przemknęła?

Qra

93. Data: 2009-11-20 18:35:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:33:30 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jaja jak brylanty. Brylanty jak jaja.
>
> Qra, i durna robota do zrobienia

No, nie chwyciłam tych jaj. Pewnie jeszcze nie zniosłaś - do roboty!
--

Ikselka.

94. Data: 2009-11-20 18:36:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:34:06 +0100, Chiron napisał(a):

odnych.html

> To po co Ci gumka?:-)

Żeby ją mieć i zjeść :-)
--

Ikselka.

95. Data: 2009-11-20 18:36:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Mole też naślą.

I stonki. Też lotne.

Qra

96. Data: 2009-11-20 18:37:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:35:31 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.html

biora-zdrady,index.html?ticaid=6923b

> No i? Jakaś własna osobista myśl przemknęła?
>
> Qra

Osobista to taka, że są takie, które boli głowa akurat podczas zagrożenia
seksem :-)
--

Ikselka.

97. Data: 2009-11-20 18:37:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> To do mne przemawia. Zresztą sama się zastanawiam nad tym, jak oni te
> prezerwatywy Murzynom wciskają.

A gdzie to już Cię nie interesuje?

Qra, a wnosząc po obiegowej opinii jest gdzie

98. Data: 2009-11-20 18:37:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:36:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> I stonki. Też lotne.
>
> Qra

O, jajo.
--

Ikselka.

99. Data: 2009-11-20 18:38:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:37:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A gdzie to już Cię nie interesuje?

Co mnie obchodzi, gdzie? Może sobie z nich baloniki na urodziny robią...

> Qra, a wnosząc po obiegowej opinii jest gdzie

Afryka dzika...

--

Ikselka.

100. Data: 2009-11-20 18:43:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Właśnie, Ewo przetrzyj szkiełka, bo odczytać nie potrafisz prawidłowo.

Już przecieram i szybcioraskiem szukam Ci jakiegoś przystojnego kogucika
w zamian za Prawuska.

Ewa

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!