Następna moja teoria spiskowa.

111. Data: 2009-11-20 18:57:43

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

odnych.htm

-sil-witalnych.ht

> Już przecież wiesz, że nie umiem poprawnie odczytywać między wierszami. ;)
>
> (Pobieżnie, czyżbyś była przedstawicielką Libido Forte?)
> Ewa

I tak szybko czytasz. Za szybko. Nie nadążam z poddawaniem właściwej
literatury. Może tu zajrzyj, coś dla siebie znajdziesz:
http://bxeg.gu.ma/

Qra, z durnom robotom

112. Data: 2009-11-20 18:58:50

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odnych.html

> A Ty kup jej wreszcie kwiaty (ew. brylanty)

A nie ciagle tylko te spinki i spinki...
do wlosow... ;) Chyba, ze wysadzane...

> i pozachwycaj się jej wyglądem, zamiast wysyłać na psp paszkwile o bólu
> głowy.
> ;)
>
> Ewa z projektorem

Pozdrawiam,
F.

113. Data: 2009-11-20 18:59:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

odnych.html

> To po co Ci gumka?:-)

A po co Ci głowa?

Qra

114. Data: 2009-11-20 18:59:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Też nie da się jej i mieć, i zjeść...

Ale, nie ukrywajmy tego, żuje się dłużej!

Qra

115. Data: 2009-11-20 19:00:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Co mnie obchodzi, gdzie? Może sobie z nich baloniki na urodziny robią...

> Afryka dzika...

A mama woła: Bambo, łobuzie!!!!

Qra

116. Data: 2009-11-20 19:06:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:49:19 +0100, michal napisał(a):

> Oboje macie w pysk! :)

Powtarzasz się :-)
--

Ikselka.

117. Data: 2009-11-20 19:08:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:53:08 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

biora-zdrady,index.h

> Ale co mają do tego odkrywcze przemyślenia w temacie przyczyn zdrad?

Nie chodziło mi o przyczyny zdrad, lecz bólu głowy.

--

Ikselka.

118. Data: 2009-11-20 19:08:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:54:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> No koniecznie! Bo mi owulacja minie nadaremno.
>
> Qra

U Qr można to regulować długością dnia - kup se solarkę :-)
--

Ikselka.

119. Data: 2009-11-20 19:11:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:59:11 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

odnych.html

> A po co Ci głowa?
>
> Qra

No fakt, bez gumy ani rusz, ale po co głowa?
--

Ikselka.

120. Data: 2009-11-20 19:17:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Qra, cytuj mnie cytuj,

Zabrzmiało to co najmniej jak: zrób mi dobrze.

> bo XL znów nie może wytrzymać, żeby mi coś odpowiedzieć.

No to robię.

Qra, z robotom durnom ale za to jaka uczynna

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!