Następna moja teoria spiskowa.

71. Data: 2009-11-20 18:11:56

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:09:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> strasz!!!

> Terminatory z opóźnionym zejściem...

Dobre tylko na niedointelektualizowane blądi...
--

Ikselka.

72. Data: 2009-11-20 18:12:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

odnych.html

> Mówi, żeby zadzwonić, więc pewnie chce tylko pogadać.

Ano fakt, zapędziłam się odrobinkę. ;)

Ewa

73. Data: 2009-11-20 18:15:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ale oni chcą właśnie w płodnei żeby gąb z tego nie było!!! Ciasteczko!

A po co ciasteczko? Wystarczy prezerwatywa.

Ewa

74. Data: 2009-11-20 18:20:03

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dobre tylko na niedointelektualizowane blądi...
> --
>
> Ikselka.

Z blondom to jak ying i yang...

75. Data: 2009-11-20 18:20:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Dziecko czy wnuczątko? :-))))))

Wnuczątko! :)

Ewa

76. Data: 2009-11-20 18:21:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

odnych.html

> Poczytać inne artykuły na stronie, np.
> http://www.byckobieta.pl/2,6879,1,koncentrat-meskich
-sil-witalnych.html

Hm... no i?

Ewa

77. Data: 2009-11-20 18:23:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

odnych.html

> No wiesz, nie wątpisz chyba, że też (jako kobieta) znam te omdlenia, ale
> mam (jako człowiek) wystarczającą kontrolę nad nimi - jednostkę centralną,
> CUN. Może nie wszystkie ją mają?
> --
>
> Ikselka.

Jak każdy układ samoregulowny mają sprzężenia zwrotne - dodatnie i ujemne.
Niektóre mają dodatnie znacznie większe... I trup ściele się często...

78. Data: 2009-11-20 18:24:47

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Ano fakt, zapędziłam się odrobinkę. ;)
>
> Ewa

Czyżbyś nie odczytała ukrytej zazdrosci o potencjalną możliwość powstania
więzi międzyosobniczej wzajemnie korzystnej?

79. Data: 2009-11-20 18:26:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Wnuczątko! :)
>
> Ewa

Wykalkulowane. Na dodatek inną wnusię wcześniej pokazywałem.
Czyli o dziecku.

80. Data: 2009-11-20 18:27:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:20:03 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Z blondom to jak ying i yang...

Że niby uzupełnianie się wzajemne? - pewnie tak, w przypadku Mola to nawet
kolorystyczne, nie tylko intelektualne... Jednak nie intelekt ani kolor
przeszedł na chętne, tylko co innego. Cóż, "jak się nie ma, co się lubi, to
się lubi, co się ma" brzmi tutaj makiawellicznie, ale jednak trzeba to
powiedzieć...
--

Ikselka.

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!