Następna moja teoria spiskowa.

81. Data: 2009-11-20 18:29:40

Temat: Re: Następna moja teoria spiskowa.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> ochotę

> Czyżbyś nie odczytała ukrytej zazdrosci o potencjalną możliwość powstania
> więzi międzyosobniczej wzajemnie korzystnej?

Właśnie, Ewo przetrzyj szkiełka, bo odczytać nie potrafisz prawidłowo.

Qra

82. Data: 2009-11-20 18:30:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:23:06 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> celowo

odnych.html

> Jak każdy układ samoregulowny mają sprzężenia zwrotne - dodatnie i ujemne.
> Niektóre mają dodatnie znacznie większe... I trup ściele się często...

Tiaaaa, w koszach na odpady medyczne...
--

Ikselka.

83. Data: 2009-11-20 18:30:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

odnych.html

-sil-witalnych.htm

> Hm... no i?

A już przeczytałaś?

Qra

84. Data: 2009-11-20 18:31:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A po co ciasteczko? Wystarczy prezerwatywa.

Albo prezerwatywa o smaku ciasteczka.

Qra

85. Data: 2009-11-20 18:32:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.html

> Bym się spytała - "za NIEswoje..."

Dla Ciebie życie zaczyna się w plemniku?

Qra

86. Data: 2009-11-20 18:33:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:31:09 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Albo prezerwatywa o smaku ciasteczka.

Też nie da się jej i mieć, i zjeść...
--

Ikselka.

87. Data: 2009-11-20 18:33:26

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba Ci się odpowiedź z pytaniem pomyliły. :)
>
> Ewa

Nie:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

88. Data: 2009-11-20 18:33:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Znowu nie chwyciłaś, o czym mowa.

Jaja jak brylanty. Brylanty jak jaja.

Qra, i durna robota do zrobienia

89. Data: 2009-11-20 18:33:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:32:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

odnych.html

> Dla Ciebie życie zaczyna się w plemniku?

Nie, po czterdziestce :->

--

Ikselka.

90. Data: 2009-11-20 18:34:06

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

odnych.html

> Ale ja akurat wiem, kiedy mam płodne dni.
>
> Qra

To po co Ci gumka?:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

No a teraz - o mojej teorii spiskowej...
Re: Bóg instnieje
ANTYSEMICIZM
Upadek komunizmu=Polska.
Ratuj planete!