Nasza Grupa

1. Data: 2002-01-14 11:08:49

Temat: Nasza Grupa
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie zaraz zbiorę powinszowania, ale trudno, musze sie odezwac.
Pojawily sie glosy - np. posty Paula, ze grupa jest zasmiecana postami typu
jak zepsuc mielone.
Zawsze mi sie wydawalo ze nasza grupa jest miejscem rozmow ludzi, ktorzy
lubia gotowac i tutaj moga sie pochwalic ale i pozalic jak cos nie wychodzi.
Wydaje mi sie, ze jak ktos chce czytac same przepisy to moze wziac ksiazke
kucharska do reki a grupe tworza zywi ludzie, ktorzy maja rozne dni i czasem
wrzucaja na grupe dowcipy a czasem skarzą sie na problemy, nawet nie zawsze
kuchenne, bo grupowiczow traktuja jak jedna wielka grupe przyjaciol.

bardzo Was wszystkich lubie i pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-14 11:22:32

Temat: Re: Nasza Grupa
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchenne, bo grupowiczow traktuja jak jedna wielka grupe przyjaciol.
>
> bardzo Was wszystkich lubie i pozdrawiam

A ja Ciebie Basiu!

pozdr,
grzegorz

1. Data: 2002-01-14 11:25:34

Od: "joanka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja Ciebie tez Basiu lubie!

Asia.
(Joanka).

1. Data: 2002-01-14 12:07:24

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zawsze
> kuchenne, bo grupowiczow traktuja jak jedna wielka grupe przyjaciol.

podpisuje sie pod Twoim postem wszystkimi rekami
nasza grupa jest dlatego fajna ze mozna na niej o wszystkim pogadac
nie ma klotni, mnie sie bardzo podoba ze rozmawiamy na rozne tematy
a co do mielonych to przeciez temat kulinarny no nie?;))))
Wszyscy ktorym nie podoba sie " zasmiecanie grupy" proszeni sa o wyluzowanie
sie ;)))))))

> bardzo Was wszystkich lubie i pozdrawiam
> Basia

ja tez Ciebie i cala grupe bardzo lubie i pozdrawiam

NeA

1. Data: 2002-01-14 14:58:43

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Basia
>
> Masz racje!!! Posty offtopic sa jak najbardziej na miejscu, kiedy ludzie
sie lubia i traktuja jak przyjaciol. Post Paula byl zenujacy, K

1. Data: 2002-01-14 15:11:30

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> sie lubia i traktuja jak przyjaciol. Post Paula byl zenujacy, K

Eee tam, zenujacy. Chlopak widac wyznaje zasade, ze " jak pies je to nie
szczeka" ;-)). Moge to zrozumiec, bo tak ucza np. dzieci w przedszkolach !!
Ale ludzie , ktorzy miluja dobre jedzonko lubia tez posiedziec przy stole,
pogawedzic podczas posilku i nie stosuja jej bo jest glupia , a tylko chec
zapanowania nad chaosem zmusza nauczycieli do tego typu uwag.

Paul ! siadaj do stolu i przestan sie czepiac :-). Pogadaj z ludzmi jak
przystalo na ludka co to jesc dobrze i pogadac lubi ;-)........ Winka polac
???? :-).

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-01-14 15:22:09

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ ciach]

> bardzo Was wszystkich lubie i pozdrawiam
> Basia

Nie da się ukryć,że ja również całą grupę baaardzo lubię. Staram się jednak
rozumieć problemy modemowców, dlatego ciacham bez opamiętania, może wtedy im
też łatwiej.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2002-01-14 15:28:40

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Paul ! siadaj do stolu i przestan sie czepiac :-). Pogadaj z ludzmi jak
> przystalo na ludka co to jesc dobrze i pogadac lubi ;-)........ Winka

Tylko, ze grupa staje sie przez to calkowicie nieczytelna i
afunkcjonalna niestety. Ja po przerwie w zagladaniu mam na liczniku prawie
7000 postow. Nie mam ani czasu ani sily, zeby je przejrzec. Zreszta nawet
200-300 dziennie: jak w tym wylapac jakis przepis? Czytac wszystkich sie nie
da (trzeba pracowac kiedys), nie czytac, to moze cos umknac, bo tytuly
watkow zwykle nie mowia wiele o ich tresci. Problem chyba w tym, ze sie
grupa rozrosla ponad miare i zalamuje z lekka pod swoim ciezarem. Klopot :(

Jader

1. Data: 2002-01-14 15:35:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tylko, ze grupa staje sie przez to calkowicie nieczytelna i
> afunkcjonalna niestety.

To fakt... :-(

> Problem chyba w tym, ze sie
> grupa rozrosla ponad miare i zalamuje z lekka pod swoim ciezarem. Klopot
:(

Kłopot w tym, żeby wszyscy przestrzegali netykiety...
--
Joanna, która stara się starać, ale widzi, ze niektórzy się nie starają...
no chyba, że te tysiące offtopicznych postów powstają w czasie, kiedy się

1. Data: 2002-01-14 15:35:46

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> grupa rozrosla ponad miare i zalamuje z lekka pod swoim ciezarem. Klopot :(
>
>    Jader

Jak się dobry zaczyn da i dobrze zamiesi to i rośnie!
Stara piekarska prawda...
A jak sie jeszcze w cieple potrzyma, dobrem uczucie owinie to i rośnie tak, że
hej, a nawet dwa razy hej hej!
Byleby nie pękło - niekórzy znak krzyża na niem czynią, mocniej lub lzej
ostrzem naciskając...
Insze ludzie zać snadnie gadają, że i pekniety dobre mocno - z tego bowiem
zaczyn na nowe nastawiaja....

pozdr,
grzegorz
ps. Kielecky rulez ;-)

pieczone ziemniaczki są super
Uwazajcie, co kupujecie - test majonezow & ...
Trawa cytrynowa
imieniny męża
Q: Sernik mi opadl - pomocy !!!