Nasza męska... a sprawa kobiet

1. Data: 2000-08-04 17:03:04

Temat: Nasza męska... a sprawa kobiet
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sory za poprzedni pusty post - techniczna wpadka.

Tak zastanawiałem się gdzie mam to wtrącić i stwierdziłem że zasadzę nowe
"dzrewko".
Bo nasza mnęska ślepota to jedno a patrzenie na tą ślepote kobiet to
drugie. Chodzi mi o to że bardzo często jest tak że kobiety wymagają od nas
żebyśmy byli alfą iomegą a przy okazji jasnowidzami.
Bardzo żadko potrafią powiedzieć o co naprawdę im chodzi.
najlepiej zobrazuje to przykład. Już od dawna mamy zaplanowany wuyjazd na
wesele. tak się złożyło że równocześnie mam w pracy dość prestiżową imprezę.
Powiedziałem o tym kobiecie w formie "wiesz kochanie szkoda że ta impreza
jest w tymsamym terminie"
Odpowiedź była ależ idź, przecież mogę iść sama itd..
Wiecie co by było gdybym nie pojechał na to wesele? (swoją drogą to nawet
przez chwilę mi to nie przyszło do głowy)
tu można było łatwo wyczuć podstęp ale ile razy usłyszałem idź - poszedłem -
a potem było suszenie głowy przez miesiąc, że "powinieneś sam, wiedzieć że
tam nie powinieneś iść"
Czy nie łatwiej byłoby powiedzieć prosto z mostu o co chodzi?
Zenek

1. Data: 2000-08-04 20:39:42

Temat: Re: Nasza męska... a sprawa kobiet
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Pan_Zenek" <z...@y...com> writes:

> Bo nasza mnęska ślepota to jedno a patrzenie na tą ślepote kobiet to
> drugie. Chodzi mi o to że bardzo często jest tak że kobiety wymagają od nas
> żebyśmy byli alfą iomegą a przy okazji jasnowidzami.

No bo to widzisz dla wielu kobiet jest nad wyraz wygodne.
Nie musza nic wiedziec, nie musza pamietac, nie musza sie czuc
odpowiedzialne, no bo przeciez "on powinien" "on bedzie wiedzial" itp.

> Bardzo żadko potrafią powiedzieć o co naprawdę im chodzi.

Swiete slowa. przez cale swoje zycie spotkalam zaledwie KILKA
kobiet/dziewczyn ktore jak powiedzialy tak to znaczylo to tak a nie
setke innych rzeczy (oczywiscie to przyklad, mam nadzieje ze
grupowicze wiedza o co mi chodzi).

> [...]
> jest w tymsamym terminie"
> Odpowiedź była ależ idź, przecież mogę iść sama itd..

No coz, nie byla szczera. Osobiscie trudno mi wysledzic skad to sie
bierze, bo ja sama nie mam tak i empatia tutaj zawodzi mnie zupelnie.
Moze dlatego, ze ona w gruncie rzeczy uwielbia narzekac i obarczac
ciebie wina za wszystko co sie da, bo wtedy sama czuje sie lepiej ?

> [...]
> tam nie powinieneś iść"
> Czy nie łatwiej byłoby powiedzieć prosto z mostu o co chodzi?

pewnie ze latwiej. :)
W ramach pracy domowej przekonaj do tego swoja kobiete i to przekonaj
tak, zeby to wcielila w zycie :)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-04 20:54:47

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>No bo to widzisz dla wielu kobiet jest nad wyraz wygodne. i tak dalej.

Cieszę się że mnie rozumiesz i nie stosujesz taktyki "solidarności jajników"
<Tato>
Zenek

1. Data: 2000-08-09 21:35:45

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pan_Zenek <z...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8mepi8$o5f$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> tam nie powinieneś iść"
> Czy nie łatwiej byłoby powiedzieć prosto z mostu o co chodzi?

czesc kobiet jest wlasnie taka
nazywam to gra w teatr
:)

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-10 15:15:17

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisał(a) w wiadomości: <3991cee5$2@news.vogel.pl>...

>czesc kobiet jest wlasnie taka
>nazywam to gra w teatr
>:)

...Albo najzwyklejsza w swiecie obluda, strachem przed wyjawieniem
prawdy. I to rzeczywiscie moze byc zwiazane z plciowoscia, jako ze
od mezczyzn wymaga sie odwagi, a u kobiet - toleruje tchorzliwosc
jako "damska ceche"... i niestety ten dogmat czesto i z latwoscia
jest przez duza czesc kobiet przyjmowany za wlasny.

Moncia

1. Data: 2000-08-10 19:49:18

Temat: Odp: Nasza męska... a sprawa kobiet
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

: czesc kobiet jest wlasnie taka
: nazywam to gra w teatr
: :)
A z mojej strony to wygląda inaczej . Należe do tych kobiet które czasem
wolałyby żeby mężczyzna sam sie domyślił ( bo mam wrażenie że to takie
proste...) ale nie z lenistwa jak to żekła Ninka ale czasem ze zwykłego
skrępowania , a czasem dlatego że boję się że znowu zostanie urażona męska
duma bo to co powiem zostanie potraktowane jako jakies wyrzuty czy
rozczarowanie ( nawet jeżeli zaznacze że nie o to chodzi ).A czasem po
prostu jest mi tak cholernie źle że nie potrafię , nie dam rady nic
powiedzieć a facet to odbiera jako oczekiwanie na to że sam zgadnie .
Chociaz nadal często konkretnie mówię o co mi chodzi ale dochodze do wniosku
że to nie jest kobiece zachowanie , tak samo zdołowałam się spędzając trochę
czasu ze swoją 28-letnią kuzynką i jej facetem . Dość niekonkretna
dziewczyna i obrażalska przy okazji i doszłam do wniosku że moi dwaj starsi
bracia mieli na mnie zły wpływ , bo się teraz miotam miedzy tym co ze mnie
wyrosło i dalej rośnie a tym co widze i co przejmuję od otoczenia.
Kinga

1. Data: 2000-08-10 21:00:21

Temat: Re: Odp: Nasza męska... a sprawa kobiet
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"layman" <k...@k...net.pl> writes:

> Chociaz nadal często konkretnie mówię o co mi chodzi ale dochodze do wniosku
> że to nie jest kobiece zachowanie , tak samo zdołowałam się spędzając trochę

A kto ci to wmowil?

> [...]
> bracia mieli na mnie zły wpływ , bo się teraz miotam miedzy tym co ze mnie
> wyrosło i dalej rośnie a tym co widze i co przejmuję od otoczenia.

Hm... czy to znaczy, ze chcialabys byc taka jak ona - niekonkretna,
obrazalska, ale za to KOBIECA?

A coz definiuje kobiecosc? zmiennosc nastrojow, obrazanie sie o byle
co, nieumiejetnosc rozmowy na temat swoich emocji, zmiana zdania co
drufi dzien.... nie sadzisz, ze to charakteryzuje kobiete ale
niedojrzala emocjonalnie?

1. Data: 2000-08-10 21:19:38

Temat: Słownik damsko męski.
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

layman napisał(a)
> [...]
>skrępowania , a czasem dlatego że boję się że znowu zostanie urażona męska

Tu nie chodzi o wykładanie wszystkiego kawę na ławę. Chodzi o to żeby nie
czarować i nie wprowadzać facetów w błąd. Jeden przykład podałem na wstępie
drugi proszę bardzo:
przed sesją ma dużo roboty i mówi jedź do rodzinki będziesz tylko
przeszkadzał. Może jednak zostanę? nie jedź, jedź. Pojechałem żeby się nie
plątać i co? Okazało się że miałem zostać i np wyręczyć w zakupach żeby nie
traciła czasu. Po co była gadka że będziesz tylko przeszkadzał?
Poniżej zacytu ję słownik damsko męski i męsko damski.
Powiecie żart?
Ja powiem strzał w dziesiątkę
Zenek

Kobiecy slownik do uzytku meskiego
1. Tak = Nie
2. Nie = Tak
3. Byc moze = Nie
4. Zaluje = Pozalujesz
5. Potrzebujemy = Chce miec
6. Rob jak chcesz = Kiedys mi za to zaplacisz
7. Musimy porozmawiac = Mam kilka uwag co do twojego zachowania
8. jest mi wszystko jedno = Oczywiscie, ze mi to przeszkadza,
idioto!
9. Jaki ty jestes meski = Lepiej bys sie ogolil, umyl i popsikal
dezodorantem.
10. Ach, jakie piekne kwiaty = Czy ty myslisz wylacznie o seksie?
11. Badz romantyczny i wylacz swiatlo = Oczko mi poszlo na
ponczosze.
12. Ta kuchnia jest niepraktyczna = Chce sie przeprowadzic
13. Chcialabym kupic jakis drobiazg do domu = nowe meble, tapety,
boazerie...
14. Kochasz mnie = Zaraz cie poprosze o cos bardzo drogiego.
15. Naprawde mnie kochasz = Dzis zrobilam cos, co ci sie na pewno
nie spodoba.
16. Za minutke bede gotowa = Mozesz zalozyc kapcie, napic sie piwa
i poszukac ciekawego programu w TV
17. Musisz sie nauczyc komunikowania = Masz sie po prostu ze mna
zgadzac.
18. Nic = Wszystko

Slownik meski dla kobiet

1. Jestem glodny = jestem glodny
2. Chce mi sie spac = chce mi sie spac
3. Jestem zmeczony = jestem zmeczony
4. Moze bys do mnie wpadla = Kiedy pojdziemy do lozka?
5. Moze bysmy poszli razem do restauracji? = Kiedy pojdziemy do
lozka?
6. Moge do ciebie zadzwonic? = Kiedy pojdziemy do lozka?
7. Zatanczymy? = Kiedy pojdziemy do lozka?
8. Nudzi mi sie = A moze poszlibysmy do lozka?
9. Kocham cie = A moze poszlibysmy do lozka juz teraz?
10. Ja tez cie kocham = No, skoro juz to powiedzialem, to moze
wreszcie poszlibysmy do lozka?
11. Taak, niezla fryzura = Przedtem bylo lepiej
12. Taak, niezla fryzura = I za to zaplacilas 150 PLN?
13. (W czasie zakupow) Ta jest niezla = Wez wreszcie ktoras z tych
cholernych sukienek i wracajmy wreszcie do domu.

1. Data: 2000-08-11 07:05:49

Temat: Re: Słownik damsko męski.
Od: Wojciech Chmielewski <W...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i poszukac ciekawego programu w TV
> 17. Musisz sie nauczyc komunikowania = Masz sie po prostu ze mna

Co do slownika mesko-damskiego mam kilka uwag.

> Slownik meski dla kobiet
>
> 1. Jestem glodny = jestem glodny
> 2. Chce mi sie spac = chce mi sie spac
> 3. Jestem zmeczony = jestem zmeczony
> 4. Moze bys do mnie wpadla = Kiedy pojdziemy do lozka?

Zaproszenie na wizyte nie zawsze jest podyktowane checia "pojscia do lozka".
Ja bardzo czesto zapraszam kobiety do domu,(kolezanki, przyjaciol) i nie zawsze
mam na nie ochote.
Czesto zapraszam osoby z checi przebywania w ich towarzystwie, a nie z checi
ich przelecenia.

> 5. Moze bysmy poszli razem do restauracji? = Kiedy pojdziemy do
> lozka?

Z restauracja jast podobnie. bardziej wolalbym spedzic mile czas w towarzystwie
przepieknek kobiety i miec pewnosc ze ona bedzie chciala kiedys to powtorzyc,
niz przespac sie z nia i potem jej nigdy nie zobaczyc.

> 6. Moge do ciebie zadzwonic? = Kiedy pojdziemy do lozka?

To samo.

> 7. Zatanczymy? = Kiedy pojdziemy do lozka?

No nie!

> 8. Nudzi mi sie = A moze poszlibysmy do lozka?
> 9. Kocham cie = A moze poszlibysmy do lozka juz teraz?
> 10. Ja tez cie kocham = No, skoro juz to powiedzialem, to moze
> wreszcie poszlibysmy do lozka?

Musze cos powiedziec. Widze ze twoje podejscie do kobiet jest nastawione typowo
na konsumpcje. Nie powiem zeby to bylo dobre czy zle. Ale musze Ciebie
przestrzec, ze taka postawa nie prowadzi do niczego dobrego. Dlaczego? Otoz po
pewnym czasie intensywnego zycia seksualnego z wieloma partnerkami czesto
dochodzi do momentu, kiedy masz wstret kobiet, widzisz tylko je jako obiekty
seksualne, wypalasz sie jako czlowiek, przestajesz rozpatrywac kobiety z punktu
jej intelektu, wdzieku osobistego a widzisz je jako nowy material do swoich
uciech cielesnych. Po jakims czasie tez nudzi sie Tobie szukanie coraz to
innych obiektow i sposobow konsumpcji i wreszcie stajesz sie obojetny na
wdzieki kobiet. Szukasz wreszcie kogos na stale, ale stwierdzasz ,ze nie
potrafisz juz byc dluzej z ta jedna. Nie potrafisz docenic jej dobrych stron
porownujac ja z innymi kobietami jakie miales.

> 11. Taak, niezla fryzura = Przedtem bylo lepiej
> 12. Taak, niezla fryzura = I za to zaplacilas 150 PLN?
> 13. (W czasie zakupow) Ta jest niezla = Wez wreszcie ktoras z tych
> cholernych sukienek i wracajmy wreszcie do domu.

To jest swieta racja. Mezczyzni nie nadaja sie do robienia zakupow, chyba ze
kupujemy sprzet techniczny!
W tym kobiety nie swieca, Choc sa wyjatki!

Pozdrawiam
Pikus

1. Data: 2000-08-11 08:23:27

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

>Musze cos powiedziec. Widze ze twoje podejscie do kobiet jest nastawione
typowo
>na konsumpcje.

To nie sa na szczescie moje slowa tylko cytat jaki dostalem mailem.
Zenek

Nasza męska... a sprawa kobiet
Emocje a swiadomosc (=Zrozumienie)...?
NIEŚMIAŁOŚĆ IV