Nasza seksualność.

101. Data: 2010-03-22 22:54:19

Temat: Re: Nasza seksualno??.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:oujq3tk2uqew$.b8ccb5ttrngb.dlg@40tude.net...
> [...]
d.googlegroups.com...

> Wiesz co, jak chłop widzi gołą babę bez okazji i 24 h na dobę, to mu się
> jej nawet gwałcić nie chce.
> --
>
> Ikselka.

Ot i właśnie....
Jednak wolę tajemnicę, koronki, a nie wszystko "na tacy".

MK

PS. Arszenik i stare koronki? Upss... (żarcik! wolę zastrzec)

102. Data: 2010-03-22 22:54:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 23:45:59 +0100, Ender napisał(a):

> Tego właśnie nie bardzo mogę zrozumieć.
> Bodźce przecież te same, więc jak tym Szwedom
> udaje się nie reagować fizjologicznie na nie?
> Nie mówię oczywiście zaraz o jakiejś nadpobudliwości,
> ale słyszałem, że czasem do sauny potrafi wejść taka kobieta,
> że dość krępujący bywa dla faceta brak jakiegoś ręcznika.
> ENder

Powiedz mi, czy gdyby nasza kultura była kulturą nagości, gdyby wszyscy
byli nadzy, w tym Twoja TŻ chodziłaby nago do pracy, nago do sklepu, nago
podawała Ci obiad, nago ogladała z Toba mecz, nago prała itp, powiedz, czy
marzyłbyś o jej nagości?
:-)
--

Ikselka.

103. Data: 2010-03-22 22:57:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 23:52:08 +0100, XL napisał(a):

d.googlegroups.com...

> Wiesz co, jak chłop widzi gołą babę bez okazji i 24 h na dobę, to mu się
> jej nawet

dotknąć, a co dopiero

> gwałcić nie chce.

j.w.
--

Ikselka.

104. Data: 2010-03-22 22:57:56

Temat: Re: Nasza seksualność.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 23:51:41 +0100, Vilar napisał(a):

> Walcz Ixi, walcz.
> Lubisz powalczyć, to będziesz się dobrze bawić.
>
> MK

Nie lubię: muszę. Dla moich dzieci i dla innych takich jak my.
--

Ikselka.

105. Data: 2010-03-22 23:01:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Jak z boku tż ma w oczach sztylety?
> Taki 'komplement' może być bardzo problematyczny dla komplemenciarza.
> ENder

A nie pomyślałam....
Sam widzisz, my kobietki nie mamy takich problemów

MK

PS. Myślisz, ze przy 96st, kiedy wszystkie mięśnie z wolna odprężają się i
zsuwają "pod ławeczkę" można się podniecić? Ja w saunie zawsze odpływam
gdzieś daleko (chyba, że trafią sie.."przekupy")

106. Data: 2010-03-22 23:02:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 23:54:19 +0100, Vilar napisał(a):

d.googlegroups.com...

> Ot i właśnie....
> Jednak wolę tajemnicę, koronki, a nie wszystko "na tacy".

Właśnie.
I pory odpowiednie, a to poobiednie, czasem przedobiednie, znienacka
śródobiednie, w noc i we dnie, bogato lub biednie :-)

--

Ikselka.

107. Data: 2010-03-22 23:10:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 15:50:10 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Dlatego, że są przyzwyczajeni do widoku ciała od dziecka i taki tatuś,
> że zwisem, bez podniecenia, pucuje plecki w sałnie pięknej nastolatki.

Bo już niezdolny do podniecenia, jak ginekolog względem pacjentek.
--

Ikselka.

108. Data: 2010-03-22 23:15:17

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Mon, 22 Mar 2010 15:50:10 -0700 (PDT), de Renal napisaďż˝(a):

> Bo ju� niezdolny do podniecenia, jak ginekolog wzgl�dem pacjentek.
> --
>
> Ikselka.

Zdolny do podniecenia, ale w przeciwieństwie do frustratów ,
frustracja nim nie kieruje. Im więcej widzimy seksu, tym więcej o
potrzebach decydujemy i jesteśmy ich bardziej świadomi.

109. Data: 2010-03-22 23:24:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 16:15:17 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Zdolny do podniecenia, ale w przeciwieństwie do frustratów ,
> frustracja nim nie kieruje. Im więcej widzimy seksu, tym więcej o
> potrzebach decydujemy i jesteśmy ich bardziej świadomi.

Jakoś nie potrzebuję oglądać seksu innych, aby się swoim cieszyć. Wręcz
seks innych mi przeszkadza, nie potrzebuję sie nim podpierać, aby wzmocnić
swoje odczucia itp. Mój seks - moja wyspa. Mój seks - moja twierdza.
--

Ikselka.

110. Data: 2010-03-22 23:28:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 00:18:56 +0100, Ender napisał(a):

> Trudno powiedzieć.
> Nagość swojej tż widziałem już setki razy i nie mogę powiedzieć,
> żeby choć trochę mi się znudziła.
> ENder

Ale jednak nie były to sytuacje seksualnie obojętne, codzienna rutyna -
"robienie listy zakupów" czy "obieranie ziemniaków";
nawet jeśli było to mycie naczyń, to jestem pewna, że w tym momencie nie
chodziło o mycie naczyń... Rozumiesz?
--

Ikselka.

Re: Wiosna a Achilles