Nasza seksualność.

171. Data: 2010-03-23 14:20:50

Temat: Re: Nasza seksualność.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 15:20:04 +0100, medea napisał(a):

> Przy Tobie wszyscy tracą swój blask. ;)

Jeśli go mieli, to tracą, fakt. Ale to nie ten przypadek.
--

Ikselka.

172. Data: 2010-03-23 14:35:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@m...on.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <z...@m...on.pl> napisał w wiadomości
>
> Treneiro, Zbój Dębszczak, Stalker, ... - może macie tu jakieś pomysły ?

Ja niezmiennie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

173. Data: 2010-03-23 14:39:31

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Finał u Aichy to sina dal i w niej mąż, nie zaś gardło.
... niezła perspektywa ... dal jak Dali ...
Próbuję to narysować na kartce.
Wychodzi mi, że
wszystkie drogi prowadzą do gardła.

Można by machnąć niezły obrazek w stylu Salvadore ...
Zechcesz być moją modelką ?

174. Data: 2010-03-23 14:44:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 15:39:31 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> Wychodzi mi, że
> wszystkie drogi prowadzą do gardła.
>
> Można by machnąć niezły obrazek w stylu Salvadore ...

Najarałeś się. Tak, to po tym nieudanym wieczorze z żoną... Nie chciała być
modelką?
--

Ikselka.

175. Data: 2010-03-23 14:45:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 15:20:23 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Nie kłam. Zrobiłaś miejsce by móc wynajmować ...
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

OK, masz za darmo.
--

Ikselka.

176. Data: 2010-03-23 14:48:57

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najarałeś się. Tak, to po tym nieudanym wieczorze z żoną...
Każdy mąż orze jak może. I czasem dobre zielsko na polu wyrośnie,
czasem słabsze.

177. Data: 2010-03-23 14:56:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> To Ty jestes śmieszna, przytaczając argumenty w rodzaju deep throat.
> Przez co narażasz się na godną odpowiedź.

Jedyna godna odpowiedź to 24 centymetry. BP, NMSP :D
No, to ja już się pobawiłam. Do miłego ;)

--
Pozdrawiam - Aicha
Wreszcie zdiagnozowana ;)))

178. Data: 2010-03-23 15:13:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> Nie kłam. Zrobiłaś miejsce by móc wynajmować ...

LOL. Ja mam darmowy abonament jako osoba w szczególnej sytuacji :D

--
Pozdrawiam - Aicha
Wreszcie zdiagnozowana ;)))

179. Data: 2010-03-23 15:19:06

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> U�ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci

> ... niez�a perspektywa ... dal jak Dali ...
> Pr�buj� to narysowa� na kartce.
> Wychodzi mi, �e
> wszystkie drogi prowadz� do gard�a.
>
> Mo�na by machn�� niez�y obrazek w stylu Salvadore ...
> Zechcesz byďż˝ mojďż˝ modelkďż˝ ?

Ikselcia nie zabardzo nadaje się na modelkę

Pewnego razu Chrześcijańska Gorliwość, nazywana przez przyjaciół
Pobożnością, weszła do gabinetu krzywych luster. I co zobaczyła? W
lustrze straszyła pokraka Fanatyzmu.

180. Data: 2010-03-23 15:21:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> No i widzisz już, dlaczego mąż odszedł do innej - może ona umie.

Nie wszystko jest na sprzedaż, jak u niektórych dam z wyższych sfer.
Hint: "Nie ja się _tu_ _chwaliłam_", jakbyś nie zrozumiała.

--
Pozdrawiam - Aicha
Wreszcie zdiagnozowana ;)))

Re: Wiosna a Achilles