Natrium chloratum 0.9% PILNE

1. Data: 2005-10-06 17:51:16

Temat: Natrium chloratum 0.9% PILNE
Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuje informacji na temat leku i leczenia lekiem "NATRIUM CHLORATUM
0.9%" Byłbym bardzo wdzieczny za wszelkie info na ten temat.

2. Data: 2005-10-06 18:18:28

Temat: Re: Natrium chloratum 0.9% PILNE
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> wrote:

> Witam.
> Poszukuje informacji na temat leku i leczenia lekiem "NATRIUM CHLORATUM
> 0.9%" Byłbym bardzo wdzieczny za wszelkie info na ten temat.

Czolem!

Kpisz, czy o droge pytasz? Natrium Chloratum 0.9% to nic innego, jak roztwor
chemicznie czystej soli kuchennej w wodzie destylowanej - dokladnie 9
gramow na litr. Mozna tym leczyc niedobory sodu w organizmie (tzw.
hyponatremie), ale w takim przypadku, jezeli mozliwe jest doustne
przyjmowanie pokarmow, lepiejjest je po prostu mocniej posolic.

Pozdrowienia
Waldek

3. Data: 2005-10-06 18:18:40

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie solą fizjologiczną? <zdziwiona>

Ania

4. Data: 2005-10-06 18:19:27

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest roztwór wodny soli kuchennej o stęzeniu jak w temacie. Stosuje
się go do uzupełniania niedoborów płynów (zabiegi poeracyjne, oparzenia,
biegunki itd). Nie wiem co jeszcze można chcieć wiedzieć o soli
rozpuszczonej w wodzie ;-).

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2005-10-06 18:23:50

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm.

Josef Morko -> Nie kpie. Na medycynie sie zupełnie nie znam, dlatego
napisałem na grupę.Ale wiem, kogo mam objechać za źle spisana nazwę :)

Ania -> To nie leczenie, tylko matka ma mieć chemioterapie, wiec siostra
postanowiła spisać co podają, a ze dają jej to, to sam sie dziwie :| Nic
to, sam będę musiał iść do lekarza i sie dowiedzieć.

Dzięki za odpowiedzi.

6. Data: 2005-10-06 18:32:43

Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> postanowiła spisać co podają, a ze dają jej to, to sam sie dziwie :| Nic
> to, sam będę musiał iść do lekarza i sie dowiedzieć.

Dobra. To znaczy ze, (jak juz wspomnial Piotr) ten roztwor sterylnej soli
kuchennej bedzie po prostu uzywany u Twojej Mamy jako nosnik i
rozpuszczalnik do innych lekow. Sam z siebie nie bedzie mial zadnego
dzialania na organizm pacjenta. Lekki nadmiar soli w organizmie jest bez
klopotow wydalany przez nerki.

Pozdrowienia!

Waldek

7. Data: 2005-10-06 18:33:16

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sól fizjologiczną stosuje się także jako rozpuszczalnik do wielu leków
podawanych dożylnie, także w chemioterapii. A po jakie licho spisujecie
bezmyślnie etykiety z kroplówek? Tylko bzdurne wnioski się potem z tego
rodzą. Jeszcze ktoś gotów puścić w świat "rewelację", że w szpitalu XXX
chorych leczy się solą rozpuszczoną w wodzie.

Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2005-10-06 18:35:20

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> writes:

> Poszukuje informacji na temat leku i leczenia lekiem "NATRIUM
> CHLORATUM 0.9%" Byłbym bardzo wdzieczny za wszelkie info na ten temat.

To sól kuchenna jest. 8-)

MJ

9. Data: 2005-10-06 18:53:08

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> [...]
> rodzą. Jeszcze ktoś gotów puścić w świat "rewelację", że w szpitalu XXX
> chorych leczy się solą rozpuszczoną w wodzie.

Piotr (mój imienniku ;) ) jak już napisałem wyżej, nie ja to pisałem.
Spisywała to moja siostra, niestety jest na tyle rozgarnięta, że
potrafiła tylko tyle spisać i o nic sie nie zapytać.
Dziękuję za informacje dotyczącą Natrium Chloratum. Teraz wiem, żeby
samemu się udać do lekarza i wziąć go w "obroty" :)

Pozdrawiam
SlaVa

10. Data: 2005-10-06 21:10:53

Od: Mamak z Galicji <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Leczenie solą fizjologiczną? <zdziwiona>

A hipowolemia?

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

antybiotyki
Szlachetne zdrowie, ile Cię trzeba cenić ...
Isotrex ?
kontrast do kregoslupa czy szkodzi?
białe grudki w kupce 2,5 miesięcznego niemowlaka