Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.

41. Data: 2013-05-03 22:18:51

Temat: Re: Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 May 2013 10:10:46 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> jeśli to również twoja wiec ty się nie chcesz dzielic, a my się z toba mamy? ;P

MY? - jak ja nie znoszę tego ghostkowania.
--
XL

42. Data: 2013-05-03 22:20:47

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 maja 2013 17:19:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
dalszy rozwoj. albo sa skazy genetyczne...albo jaks inna chemia

> Czyli? - albo bydzie lało, albo bydzie padało, albo się wykrusy, albo sie
>
> wysusy :->
>

> Czyli JEDNAK nic nie jest znane ani zdiagnozowane w tym względzie, c'nie?
>
> To po co kraczesz, że jest?

rak tez jest zdiagnozowany i rzadko da sie go wyleczyć. stwardnienie rozsiane jeszcze
latwiej rozpoznac a wyleczyc sie nie da... i tak bez liku roznych przypadlosci.
nie bardzo wiem o co ci chodzi, bo lawirujesz w tym watku i wijesz sie jak piskorz.
cos ci cos tam robi. albo sie dzieli nie wiadomo skad.
nie jestem lekarzem, ale wiem ze wszystkie informacje dot. rozwoju czlowieka zapisane
sa w kodzie genetycznym. kazdy z rodzicow wnosi swoj material zawarty w
mitochondriach. podzielone chromosomy lacza sie i powstaje zarodek, ktory rozwija sie
zgodnie z zapisem zawartym w DNA. w tym zapisie wystepuja informacje dot cech
dzidzicznych danego wspolrodzica i jednego i drugiego. czasem wystepuje blad
genetyczny i plod moze byc obciazony jakas skaza.wowczas jest prawdopodobne ze
dziecko urodzi sie uposledzone.
tu sa jakies tam podstawy wiedzy na temat, warto przeczytac bo widze ze cus kiepsko z
twoja wiedza:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mitochondrialny_DNA

po to wykonuje sie badania prenatalne by eliminowac takie uszkodzone plody. wykowujac
okreslone badania z duzym prawdopodobienstwem okreslic mozna stopien zagrozenia plodu
skaza genetyczna. takie plody nalez usunac bezwzglednie. po pierwsze nie nalezy
skazywac przyszlego czlowieka na wyjatkowy bol istnienia, rodzicow na katorge
wychowywania kaleki. a najwazniejszy element to to ze nalezy aliminowaz sakazy
genetyczne, by nie powtarzaly sie w przyszlych pokoleniach.

kiedys mialem sasiadow, ktorzy wiele lat z duzym poswiecenie wychowywali swoich
kalekich synow. jeden mial moze z 15 lat, drugi 17. obaj na wozkach i bez kontaktu z
nimi. ewidentny blad genetyczny u ktoregos z rodzicow. po jakims czasie obaj
poumierali (na szczescie). i co urodzilo sie trzecie dziecko... z taka sama wada
wrodzona. szkoda slow!

wlasciwie nic nie mam do dodania, bo cala sprawa jest malo interesujaca. sprobuj moze
na forum medycznym poruszyc ten tak dla ciebie wazki temat.

43. Data: 2013-05-03 22:22:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 May 2013 13:20:47 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
przypadlosci.
> nie bardzo wiem o co ci chodzi, bo lawirujesz w tym watku i wijesz sie jak piskorz.

Uważam, że piszę jasno i zrozumiale - a że nie rozumiesz, to swiadczy tylko
o Twym poziomie, niestety.
--
XL

44. Data: 2013-05-03 22:25:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

jakims czasie obaj poumierali (na szczescie). i co urodzilo sie trzecie
dziecko... z taka sama wada wrodzona. szkoda slow!

=====================
Adolf- to ty? Znów cię ktoś omyłkowo nie wyabortował i teraz odczuwasz ból
istnienia? Tyle, że tylko fizyczyny- do metafizycznego nie jesteś
przystosowany. Wiesz- ta twoja skaza genetyczna:-((

serdecznie pozdrawiam

Chiron

45. Data: 2013-05-03 22:45:45

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 maja 2013 22:22:39 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
przypadlosci.

> Uważam, że piszę jasno i zrozumiale - a że nie rozumiesz, to swiadczy tylko

Chorego spytał ktoś: Azaliż
pańska choroba to paraliż?
Na taki przytyk
rzekł paralityk:
- Twoj interes??? W nos psa liż!!!

46. Data: 2013-05-03 22:47:10

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 maja 2013 22:25:18 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> istnienia? Tyle, �e tylko fizyczyny- do metafizycznego nie jeste�
>
> przystosowany. Wiesz- ta twoja skaza genetyczna:-((

Jest pewien facet w Egipcie,
sucha mumia, trzymana w krypcie,
a nad kryptą jest skrypt:
"Kto by chciał parę szczypt,
może wziąć. Tylko mnie nie wysypcie!

47. Data: 2013-05-03 23:18:16

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 22:25, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
> istnienia? Tyle, e tylko fizyczyny- do metafizycznego nie jeste
> przystosowany. Wiesz- ta twoja skaza genetyczna:-((

Adolf to zakazał aborcji śmieciu i ups Stalin też i ups ten z rumuni
też, a przy tym z rumuni to wiadomo że odgrywał się za koszmarne
dzieciństwo i głód w wielodzietnej rodzinie itd.

48. Data: 2013-05-03 23:24:03

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 22:45, k...@g...pl wrote:

jeszcze latwiej rozpoznac a wyleczyc sie nie da... i tak bez liku roznych
przypadlosci.

> Chorego spytał ktoś: Azaliż
> pańska choroba to paraliż?
> Na taki przytyk
> rzekł paralityk:
> - Twoj interes??? W nos psa liż!!!

Przecież mówisz do psychola, który w imię dogmatów, ogromne cierpienie
ludzi ma za nic. On nie rodzi niemowląt zdeformowanych, nie jego dupa.
Mnie tylko jedno boli ,że oni nie są nawet w stanie zrozumieć że są
POTWORAMI. To nie glob jest antykatolikiem więcej takich Chironów a
kościół zniknie w 5 lat.

49. Data: 2013-05-03 23:30:22

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 17:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> :-DDD
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

No jeśli powyżej przyrównujesz bakterie do człowieka gdy bakteria
namnaża się przez wstrzyknięcie komórce swojego Dna i to ma mieć coś
wspólnego z bliźniętami to twój mąż ćpa coś napewno.

50. Data: 2013-05-04 08:29:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Adolf to zakazał aborcji śmieciu i ups Stalin też i ups ten z rumuni
>też, a przy tym z rumuni to wiadomo że odgrywał się za koszmarne
>dzieciństwo i głód w wielodzietnej rodzinie itd.

Globik- Adolf kazał abortować wszelkie rasy "niearyjskie"- bez problemów.
Poza tym- stosował eugenike, więc ty po urodzeniu nie miałbyś szans na
przetrwanie. Sam wiesz, dlaczego:-). No ale gdyby miał narzędzia, ktorymi
dysponują dzisiejsi genetycy- ani chybi by Cię wyabortował.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Inwazja pszenicy.
Przeproście wszystkich debili!