Nauczycielka

11. Data: 2006-10-12 16:27:14

Temat: Re: Nauczycielka
Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Oct 2006 07:36:54 +0200, JMM w wiadomości
<news:oukri2dshkich6g3ki583et58vrvhlpp6l@4ax.com> napisał(a):

> Mało tego: takie są przepisy, że jeśli Tygrysek ma powyżej 50%
> nieobecności (nawet 1 lekcję ponad 50%), to nauczyciel nie ma
> obowiązku Tygryska klasyfikować

Przesadzasz. § 15 ust. 1 rozp. w sprawie oceniania.

--
Sz.

12. Data: 2006-10-12 20:57:48

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Oct 2006 18:27:14 +0200, Szerr <s...@g...peel> w
wiadomości <k...@4...net> napisał(a):

>Przesadzasz. § 15 ust. 1 rozp. w sprawie oceniania.

Nie przesadzam, to nauczyciel podejmuje decyzję czy ma podstawy do
ustalenia oceny śródrocznej/końcoworocznej. Najczęściej w przypadku,
gdy uczeń się "miga" od sprawdzianów, kartkówek, odpytywania, to nie
ma też ocen a co za tym idzie nie ma także podstaw do wystawienia
oceny.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

13. Data: 2006-10-12 21:01:00

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Oct 2006 18:23:03 +0200, Szerr <s...@g...peel> w
wiadomości <1...@4...net> napisał(a):

>Sam piszesz, że nie miałeś już nieprzygotowań. W twoim interesie jest
>uzupełnić materiał z lekcji, na których byłeś nieobecny. Nieobecność nie
>zwalnia cię ze znajomości omawianego na zajęciach materiału.

Zwróć uwagę proszę, że on nic nie pisze na temat tego, czego był
pytany. Nauczycielka zapewne złośliwie go zapytała z materiału z
poprzedniej lekcji (tej, na której zgłaszał nieprzygotowanie).

14. Data: 2006-10-13 06:32:56

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Oct 2006 22:57:48 +0200, JMM w wiadomości
<news:htati2dk24evt0hn1424ba86g06kdpi4ul@4ax.com> napisał(a):

> Nie przesadzam

Przeczytaj jednak może najpierw ten przepis, co?

--
Sz.

15. Data: 2006-10-13 06:35:14

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Oct 2006 23:01:00 +0200, JMM w wiadomości
<news:65bti2duma2g8h9d7nhom7e2sldvmufvsb@4ax.com> napisał(a):

> zapytała z materiału z poprzedniej lekcji (tej, na której zgłaszał
nieprzygotowanie).

Chcesz powiedzieć, że jak uczeń zgłasza np., to nie musi wiedzy uzupełnić
na następną lekcję? I że kiedy nauczyciel tego wymaga, to jest złośliwy, a
nie sumienny?

--
Sz.

16. Data: 2006-10-13 07:32:01

Od: "Geo" <g...@i...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka jest dzisiejsza mlodziez, nauczyciel egzekwuje obowiazek nauki u
ucznia, to zaraz uczen czuje sie przesladowany - to po co chodzisz do
szkoly? Pogadac z kolegami, czy uczyc sie? Lepiej od razu powiedz, ze
ci sie nie chce i nie chcesz za to ponosic zadnych konsekwencji.
Ciekawe co bedzie, jak w przyszlej pracy szef ci cos zleci, a ty
powiesz, ze cie przesladuje, bo wymaga od ciebie pracy...

17. Data: 2006-10-13 10:56:27

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Oct 2006 08:32:56 +0200, Szerr <s...@g...peel> w
wiadomości <a...@4...net> napisał(a):

>Przeczytaj jednak może najpierw ten przepis, co?

Wyobraź sobie, że czytałem. Na wypadek gdybyśmy mówili o czym innym,
to cytuję stosowny fragment:

Uczeń może nie być klasyfikowany z jednego, kilku lub wszystkich zajęć
edukacyjnych, jeżeli brak jest podstaw do ustalenia śródrocznej lub
rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z powodu nieobecności
ucznia na zajęciach edukacyjnych przekraczającej połowę czasu
przeznaczonego na te zajęcia w szkolnym planie nauczania.

18. Data: 2006-10-13 11:24:46

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Oct 2006 12:56:27 +0200, JMM w wiadomości
<news:12sui25slvj5i7m11evvd6sv40lvjmfg4e@4ax.com> napisał(a):

> Wyobraź sobie, że czytałem. Na wypadek gdybyśmy mówili o czym innym,
> to cytuję stosowny fragment:

Czekaj, teraz dopiero przeczytałem uważnie Twoją polemikę z uczniem. Było
tak:

>Mało tego: takie są przepisy, że jeśli Tygrysek ma powyżej 50%
>nieobecności (nawet 1 lekcję ponad 50%), to nauczyciel nie ma
>obowiązku Tygryska klasyfikować

Zafiksowałem się błędnym uczniowskim "1 godzinę mniej [nieobecności] niż
50%". Ty od początku pisałeś dobrze.
:-)

--
Sz.

19. Data: 2006-10-13 12:58:02

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Oct 2006 13:24:46 +0200, Szerr <s...@g...peel> w
wiadomości <o...@4...net> napisał(a):

>Zafiksowałem się błędnym uczniowskim "1 godzinę mniej [nieobecności] niż
>50%". Ty od początku pisałeś dobrze.
>:-)

Najważniejsze, że sobie wyjaśniliśmy rozbieżności. Pozdrawiam.

20. Data: 2006-10-13 12:59:27

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Oct 2006 14:58:02 +0200, JMM <j...@p...onet.pl> w
wiadomości <q...@4...com> napisał(a):

>Najważniejsze, że sobie wyjaśniliśmy rozbieżności. Pozdrawiam.

Nieporozumienie, a nie rozbieżności :)

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>
Archiwum grupy pl.sci.historia (1996-2006):
http://horyzonty.org/psh/

Mela vs. ENERGA
Zasady wybierania tematów prac licencjackich.
upośledzenie
KIEDY RUSZAJA ZAOCZNE NA PW (inz. lad.)?
PLAN WYNIKOWY