Re: Nauka, filozofia i psychoanaliza

1. Data: 2000-05-01 00:15:22

Temat: Re: Nauka, filozofia i psychoanaliza
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

>O ile pamietam na wykladzie z filozofii prof. Lipiec ujal to nawet krocej
>(za Kantem): "Ruchy niegodne filozofa". Ale i tak na to samo wychodzi...
Czy
>sa tu jacys filozofowie i jak sie do tego "ustosunkowywuja"? ;))))
>

>Pozdrawiam
>j23
>
>"Consuetudo est altera natura" (Cycero)

Hmmm... Kant odebral surowe religijne wychowanie; byl z wyznania
protestantem,moralizatorem i zagorzalym obronca chrzescijanstwa; a wiek
XVIII, bynajmniej, nie byl czasem kiedy do tematu sexu podchodzono
liberalnie (o ile w ogole taki temat - w dyskusjach rzecz jasna - istnial).

No i nie jestem pewna, ze nalezy traktowac Kanta jako autorytet w tejze
dziedzinie.... Chcialoby sie powiedziec: "na pieszczote trzeba zasluzyc...".

Pozdrawiam, EwaS.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-05-03 18:04:03

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

EwaS napisał(a) w wiadomości: <042801bfb302$8594ef20$4935a0d4@default>...
> [...]
>
>No i nie jestem pewna, ze nalezy traktowac Kanta jako autorytet w tejze
>dziedzinie.... Chcialoby sie powiedziec: "na pieszczote trzeba

Daj spokoj, nie mozna wszystkiego zwalac na wychowanie i geny.
Ja przez tego popapranca o malo co nie oblalam historii filozofii. Jeszcze
go (Kanta znaczy sie) dorwe, obojetnie, w ktorym wcieleniu.

Moncia

kobiety czy mezczyzni?
Freud - pomocy!!!
Jak poznac czy ktos klamie?