Nawadnianie automatyczne - poszukuję wykonawcy

1. Data: 2004-04-28 20:53:58

Temat: Nawadnianie automatyczne - poszukuję wykonawcy
Od: "Mikołaj" <i...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję firmy/osoby która dostarczy i uruchomi system automatycznego
nawadniania w ogrodzie o powierzchni 1800m2.

Łódź

Mikołaj

602 301511

2. Data: 2004-04-28 21:13:46

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mikołaj" <i...@p...net> napisał w wiadomości
> Poszukuję firmy/osoby która dostarczy i uruchomi system automatycznego
> nawadniania w ogrodzie o powierzchni 1800m2.
Osobiscie polecam firmę p. Andrzeja Dolatowskiego z Płocka. Mam tylko
telefon do jego sklepu :0-24 268 74 08. Wykonuje takie prace b. solidnie.
Sam projektuje.
Pozdrowienia
Naj

3. Data: 2004-04-28 22:01:39

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję firmy/osoby która dostarczy i uruchomi system automatycznego
> nawadniania w ogrodzie o powierzchni 1800m2.

Jeśli masz czas i chęć to sam możesz to wykonać. Dostępny jest system firmy
Gardena (dostępny jest w sieci marketów Castorama, OBI itp.). Ja używam go
od 5 lat. Działa bez problemowo dwa razy "ściąłem" zraszacz kosiarka
(powodem jest to ze kosze trawę na ok 8-12 mm). Zaletą zaworów Gardeny jest
funkcjonowanie bez zasilaczy działają one na baterie 9V i wystarcza na 1
sezon. Dodatkowo w nowej ofercie jest system sterowania zaworami i innymi
urządzeniami bezprzewodowo. Jeśli potrzebujesz jakiejś porady o samym
rozmieszczeniu zraszaczy to służę pomocą.

Wojtek Bialkowski

4. Data: 2004-05-22 10:05:58

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek Bialkowski napisał:

> [...]
> funkcjonowanie bez zasilaczy działają one na baterie 9V i wystarcza na 1

mam też zraszacze gardeny i sobie chwalę, ale sąsiad (który też ma
gardenę w starym ogródku) w nowym domu założył sobie zraszacze Elgo-Lego
i po roku używania stwierdził że są znacznie lepsze. Nie zatykają się
przy niefiltrowanej wodzie (ciągnie wodę pompą ze strumyka), a zraszacze
gardeny ciągle mu się przytykały.
Elgo-lego to izraelzka firma, sprawdziła się bo od 2-3 lat w marketach
jest tego coraz więcej - wiadomo, żydki mają trudne warunki wodne u
siebie, to i zraszacze robią super :-)

A co do firmy - znam 2 osoby które korzystały z usług "profesjonalnych"
firm (właśnie ten sąsiad i jeszcze ktoś) i po kilku latach używania
stwierdzili że projekt nawadniania lepiej zrobić samemu, a firmę wziąć
tylko i wyłącznie do kopania rowów i kładzenia rur, nie należy im
absolutnie zlecać projektu.

Tak wogóle to witam, jesten nowy-stary, od 1,5 roku to nie zaglądałem :)

5. Data: 2004-05-23 09:26:59

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a firmę wziąć
> tylko i wyłącznie do kopania rowów i kładzenia rur, nie należy im

Wszystko można zrobić samemu. Ale po co ?
Jak ktoś wie jak i ma czas na wykonanie to sobie zrobi, a jak nie to się
zleca firmie. I tyle.

Pozdrawiam
PP.

stworzenie ogrodu/koszenie trawy (Wrocław)
migdałek
I FUCKED AN UGLY BITCH 1553
Krzewy kwitnące jeszcze raz
Miodunka pstra.