Nawilżacz potrzebny

1. Data: 2003-04-08 09:05:44

Temat: Nawilżacz potrzebny
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam chce kupic nawilzacz ultradzwiekowy, czy ktos ma taki, gdzie
szukac? Bylem juz w Euro i MM, jest pare ale wybor marny. Moze jest
gdzies sklep w Warszawie z duzym wyborem, prosze cos polecic.

Pozdrawiam
Krzysztof.
Warszawa

1. Data: 2003-04-08 21:22:45

Temat: Re: Nawilżacz potrzebny
Od: "Dariusz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" wrote in message
> [...]
> szukac? Bylem juz w Euro i MM, jest pare ale wybor marny. Moze jest
> gdzies sklep w Warszawie z duzym wyborem, prosze cos polecic.

http://www.leclerc.com.pl/sklep/katalog.php?kat_id=1
772

1. Data: 2003-04-08 21:51:45

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://www.leclerc.com.pl/sklep/katalog.php?kat_id=1
772

Polecam ten Boneco, ale model z możliwością ustawienia wyłączania czasowego.

Kali

1. Data: 2003-04-09 07:01:54

Od: "Dariusz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kali" wrote in message

772

> Polecam ten Boneco, ale model z możliwością ustawienia wyłączania
czasowego.

To ja mam pytanie dodatkowe...
Od kilku tygodni zastanawiam się na kupnem czegoś takiego ale mam obiekcje
czy na prawdę poprawi się wilgotność w moim mieszkani.
Mam, nowe mieszkanie (2 lata), 60m2 3 pokoje - wszystkie otwarte tzn. bez
drzwi...
Teraz mam 30-40%. Straszna susza. Nie pomaga otwieranie okien. Nawilżacze na
kaloryferach.
Dla mnie 400zł na takie użądzenie to dużo więc czy naprawdę podnosi to
wilgotność? O ile?
Jak bardzo hałasuje?
W jakich miejsca stawia się takie nawilżacze?

Darek

1. Data: 2003-04-09 07:22:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <d...@w...pl> writes:

> Teraz mam 30-40%. Straszna susza. Nie pomaga otwieranie okien.

Co to znaczy "nie pomaga"? Wietrzenie w zimie jest PRZYCZYNA niskiej
wilgotnosci w mieszkaniach. Zamkniesz wszystko na glucho, to na pewno
nie bedzie sucho. Tylko ze wtedy sie udusisz...

MJ

1. Data: 2003-04-09 08:34:53

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> To ja mam pytanie dodatkowe...
> Od kilku tygodni zastanawiam się na kupnem czego? takiego ale mam obiekcje
> czy na prawdę poprawi się wilgotno?ć w moim mieszkani.
> Mam, nowe mieszkanie (2 lata), 60m2 3 pokoje - wszystkie otwarte tzn. bez
> drzwi...
> Teraz mam 30-40%. Straszna susza. Nie pomaga otwieranie okien. Nawilżacze na
> kaloryferach.
> Dla mnie 400zł na takie uż?dzenie to dużo więc czy naprawdę podnosi to
> wilgotno?ć? O ile?
> Jak bardzo hałasuje?
> W jakich miejsca stawia się takie nawilżacze?

> [...]

Dzieki za link, skorzystam z niego,
Ja szukam juz od paru tygodni, i dowiedzialem sie jesli chodzi o
glosnosc ze nawilzacze ultradzwiekowe sa totalnie ciche, mechaniczne z
wiatrakiem w srodku dzialaja jak wentylatorek, czyli szumia.
Co do wilgotnosci to nie wiem, kolezanka powiedziala ze od kiedy uzywa
nawilzacza to wszystkie kwiatki zaczely jej kwitnac, wiec chyba cos to daje.
Ja chce uzywac takiego urzadzenie glownie w sypialni. Srednio wydajnosc
nawilzacze maja ok. 40-60m2.
A ceny tych samych nawilzaczy w roznych miejscach w Warszawie sa bardzo
rozne.
Trzeba troche pojezdzic zeby nie przeplacic.

1. Data: 2003-04-09 09:02:24

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <...@p...com> wrote in message
> Ja szukam juz od paru tygodni, i dowiedzialem sie jesli chodzi o
> glosnosc ze nawilzacze ultradzwiekowe sa totalnie ciche, mechaniczne z
> wiatrakiem w srodku dzialaja jak wentylatorek, czyli szumia.

Ultradzwiekowe tez szumia :-( Zdecydowanie ciszej niz mechaniczne ale ja
przy wlaczonym Boneco nie moge spac.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2003-04-09 09:05:17

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> glosnosc ze nawilzacze ultradzwiekowe sa totalnie ciche, mechaniczne z
> wiatrakiem w srodku dzialaja jak wentylatorek,

Ultradzwiękowe też mają wentylatorek :-( ale jego dźwięk jest do
zaakceptowania.

Dodatkowo dochodzą odgłosy "gulgania" wody tj. jak część wody zostaje
rozpylona/rozdrobniona i wyemitowana w atmosferę to w zbiorniku powstaje
podciśninie, które z czasem (co kilka minut) doprowadza do tego, że
przez otwór wylotowy wody zasysane jest powietrze do zbiornika z wodą i
stąd "gulgot" - niezbyt to głośne i można się przyzwyczaić a oddycha się
dużo lepiej.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-04-09 09:19:00

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wednesday, April 09, 2003 11:02 AM,
osobnik >> T.Zon <<, napisał coś takiego:

(...)
> Ultradzwiekowe tez szumia :-( Zdecydowanie ciszej niz mechaniczne ale
> ja przy wlaczonym Boneco nie moge spac.

Się podłączę pod wątek. Kiedyś była tu dyskusja o nawilżaczach i
ktoś wysunął opinię, że mgiełka z tego urządzenia osiada na meblach,
sprzętach itp. i po wyschnięciu pozostaje osad (wapienny?). Czy
spotkałeś się z tym? Bo rozumiem, że korzystasz z nawilżacza. Ponoć
zależy to od wody.

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-04-09 09:19:41

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-09 09:01, Użytkownik Dariusz napisał:

> [...]
> wilgotno?ć? O ile?
> Jak bardzo hałasuje?
> W jakich miejsca stawia się takie nawilżacze?

Znalazlem taki opis w necie:

FUNKCJE URZĄDZENIA
Umożliwia utrzymanie optymalnej wilgotności od 40% do 60%
Optymalny czas pracy dla mieszkania o powierzchni 50 m2 wynosi 4
godziny, a dla 100 m2 7 godzin
Urządzenie wyłącza się automatycznie dzięki systemowi regulacji co ma
wpływ na oszczędość energii
Możliwość zastosowanie urządzenia jako inhalatora (areomatoterapia)
Aromatyzowaie pomieszczeń (polecamy olejki eteryczne rozpuszczalne w
wodzie)

Domek na dzialke - help!
zywica na podloge?
montaż drzwi wewnętrznych