Nawilzacz powietrza CLIMATIC 330B ?

1. Data: 2008-11-08 10:06:46

Temat: Nawilzacz powietrza CLIMATIC 330B ?
Od: Agnieszka Preiss <p...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chcialam zapytac o ten nawilzacz - czy jest godny polecenia, a moze
jakis inny?
Kompletnie nie mam doswiadczenia w tym temacie, a juz na ten rok
wolalabym cos zakupic - nie wiem jednak co :)
Znajoma ma ten w/w i sobie chwali...

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2008-11-10 08:11:47

Temat: Re: Nawilzacz powietrza CLIMATIC 330B ?
Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialam zapytac o ten nawilzacz - czy jest godny polecenia, a moze
> jakis inny?
> Kompletnie nie mam doswiadczenia w tym temacie, a juz na ten rok
> wolalabym cos zakupic - nie wiem jednak co :)

Witam!

Ja mam model CLIMATIC 318A
http://www.sklep-med.pl/product_info.php/cPath/76/pr
oducts_id/1125

Fajny duży zbiornik, wlewam 5l (bo 6 to on nie ma) wody destylowanej ze
stacji benzynowej. Ustawiam pokrętło tak na 1/3-1/4 mocy i to wszystko
podłączam pod timer elektroniczny. Załącza się 3-4 razy w ciągu nocy
tak w sumie daje to ok. 1,5 h/noc. I mam spokój na jakiś miesiąc.

Co do samego nawilżacza to działa już koło roku. Zero problemów tylko
działa trochę (podkreślam trochę - czyli już go słyszę) głośniej niż
na początku.

3. Data: 2008-11-10 08:44:18

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Fajny duży zbiornik, wlewam 5l (bo 6 to on nie ma) wody destylowanej ze
> stacji benzynowej. Ustawiam pokrętło tak na 1/3-1/4 mocy i to wszystko

Po co destylowaną wodę?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2008-11-10 09:04:10

Od: Agnieszka Preiss <p...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Radek D pisze:

> Witam!
>
> Ja mam model CLIMATIC 318A
> http://www.sklep-med.pl/product_info.php/cPath/76/pr
oducts_id/1125

dzieki za odpowiedz:)
na stronie napisane - obsługiwana powierzchnia 15 - 50m2
Sa szanse, zeby taki nawilzacz jako tako dzialal na cale mieszkanie ok
64m2? Bo ciezko latac z tym po wszystkich pokojach ;)

pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2008-11-10 09:14:58

Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gf8sab$lst$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Po co destylowaną wodę?

Żeby
- nie mieć więcej sprzątania - kamień zmień sie w pył (chyba że jest element
zmiękczający wodę)
- mieć dłuższą żywotność "płytki" (elementu który wytwarza ultradźwięki) -
kamień zarasta płytkę co powoduje że spada jej sprawność

Adam

6. Data: 2008-11-10 09:27:16

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>
> Żeby
> - nie mieć więcej sprzątania - kamień zmień sie w pył (chyba że jest

Pomijalnie mikroskopijna ilość. Więcej pyłu wytwarzasz np czesząc się.

> - mieć dłuższą żywotność "płytki" (elementu który wytwarza ultradźwięki) -
> kamień zarasta płytkę co powoduje że spada jej sprawność

Odkamieniacz 5 zł

7. Data: 2008-11-10 10:21:59

Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gf8v70$6to$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Pomijalnie mikroskopijna ilość. Więcej pyłu wytwarzasz np czesząc się.

Byś się zdziwił!!!
To zależy od twardości wody.

> Odkamieniacz 5 zł

Tylko czy jesteś pewien czy ta płytka po odkamienieniu będzie jeszcze
sprawna? - moja tego nie przeżyła.

Adam

8. Data: 2008-11-10 11:41:02

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko czy jesteś pewien czy ta płytka po odkamienieniu będzie jeszcze
> sprawna? - moja tego nie przeżyła.

Acha, no to masz rację.
Mój nawilżacz działa rozbryzgując krople wody i wydmuchuje je do góry. Leję
kranówę i różne olejki zapachowe. Działa od lat 90-tych. :-)

9. Data: 2008-11-10 12:05:47

Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój nawilżacz działa rozbryzgując krople wody i wydmuchuje je do góry.
> Leję kranówę i różne olejki zapachowe. Działa od lat 90-tych. :-)

Taki nawilżacz mają moi rodzice. Przed kupnem tego ultradźwiękowego
przez kilka dni używałem tego starego. Nie ma to jak budzić się 4
razy w nocy i zastanawiać się co tak wyje koło ucha ;-)

10. Data: 2008-11-11 09:38:35

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gf8v70$6to$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Pomijalnie mikroskopijna ilość. Więcej pyłu wytwarzasz np czesząc się.

Zależy od wody. Ja między innymi dlatego przestałem używać nawilżacza,
że wszystkie meble miałem pokryte białym pyłem.

Witek

Re: piekarnik BOSCH HBN 43W551E i termostat
Aneks?
Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE
płyta meblowa pomiędzy szafkami a temeratura
Szklana kabina: Kolo, Cersanit czy PoolSpa?