Nawlekarki do nici bez drucika - znalazłam :)

1. Data: 2004-07-23 06:36:44

Temat: Nawlekarki do nici bez drucika - znalazłam :)
Od: "koko szanel :)" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może komuś się przyda:
pożaliłam się tu niedawno, że zużywam ogromne ilości nawlekarek z drucikiem,
bo druciki odpadają po jednym użyciu (nawlekam kordonek podczas wykańczania
frywolitek). I ktoś poradził, żeby poszukać nawlekarek blaszkowych.
Poszukałam i znalazłam:
Hobby Studio, mail: p...@h...pl tel. 055 2324472, zamówiłam już,
mam nadzieję, że się sprawdzi :)) podana cena, to parę złotych, zamówiłam też
katalog. Wrażenia opiszę jak otrzymam przesyłkę.

Pozdrawiam frywolitkowo, Koko

1. Data: 2004-07-23 06:58:53

Temat: Re: Nawlekarki do nici bez drucika - znalazłam :)
Od: "koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszło niepoprawnie gramatycznie :)
Powinno być: znalazłam nawlekarki do igieł, bez drucików :)), Koko

Do przeliczania kanwy
[patchworkowo] - zupelnie nowa galeria
Pierwszy profesjonalny magazyn internetowy o robotkach recznych !!!
[xxx] wodne obrazki
frywolitki, nowe?