Nawożenie roślin doniczkowych

1. Data: 2003-03-09 15:54:09

Temat: Nawożenie roślin doniczkowych
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może polecić coś uniwersalnego do roślin doniczkowych? Może
coś odradzić, coś co nie pomogło lub nawet zniszczyło rośliny?
Czy już zacząć je dokarmiać, czy jeszcze chwilę poczekać?

Renata

2. Data: 2003-03-09 16:54:19

Temat: Re: Nawożenie roślin doniczkowych
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Juz mozna dokarmiac,jest mnustwo nawozow,ja osobiscie polecam nawozy
plynne,nalezy zwrocic uwage czy sa to na kwiaty czy na liscie.Ja uzywam
Substrat.Dokarmiamy raz w tygodniu.
pozdrawiam Zdzichu K.

3. Data: 2003-03-09 17:42:47

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zdzislaw kmito" <3...@t...de> napisal w wiadomosci
> Juz mozna dokarmiac,jest mnustwo nawozow,ja osobiscie polecam nawozy
> plynne,nalezy zwrocic uwage czy sa to na kwiaty czy na liscie.Ja uzywam
> Substrat.Dokarmiamy raz w tygodniu.
> pozdrawiam Zdzichu K.

Ja uzywam pokonu do kwiatów doniczkowych.

Pozdrawiam

Marta

4. Data: 2003-03-09 19:32:10

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:slrnb6mot1.tu7.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl
Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):
> Czy ktoś może polecić coś uniwersalnego do roślin doniczkowych? Może
> coś odradzić, coś co nie pomogło lub nawet zniszczyło rośliny?
> Czy już zacząć je dokarmiać, czy jeszcze chwilę poczekać?

Hejka. Ach witaj mi, witaj Renato. Kto Ci naopowiadal, że trzeba
dokarmiać rośliny doniczkowe. Przecież to przesąd. :-) A uniwersalne to
chyba tylko jest podlewanie, ale bez przesady.
Pozdrawiam mglisto i dżdżysto Ja...cki

5. Data: 2003-03-09 21:38:28

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4g4rv$qgi$1@nemesis.news.tpi.pl>, Dirko wrote:
> [...]
> dokarmiać rośliny doniczkowe. Przecież to przesąd. :-) A uniwersalne to
> chyba tylko jest podlewanie, ale bez przesady.

Eee, chyba nie zrozumiałam. To pewnie dlatego, że niewiele wiem o
pielęgnacji roślinek w domu, bo dopiero kilka miesięcy temu zabrałam
się do tego na poważnie, a wiązało się to z przeprowadzką do
mieszkania, w kt. jest wreszcie miejsce na kwiaty.
To dokarmić, czy nie? A co sądzicie o takich pałeczkach do ziemi? Ktoś
tu polecał płynne nawozy, ale ja oczywiście patrzę, jakby się tu
najmniej narobić:) Wsadzić pałeczkę i po kłopocie.

Renata

6. Data: 2003-03-09 22:40:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:slrnb6nd2j.ud9.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl
Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

> Wsadzić pałeczkę i po kłopocie.

Hejka. Z mojego doświadczenia wynika, że kłopoty to mogą być dopiero po
wsadzeniu pałeczki ;-)
Pozdrawiam mgliscie Ja...cki

7. Data: 2003-03-09 23:01:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-03-10 12:16:54

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <005b01c2e688$61f6cc20$ee484cd5@d3h6c1>, Tadeusz Smal wrote:

> [...]

To ja idę z tym pytaniem na pl.soc.sex :P
Może poradzą jak rozmnażać kwiatki.

Renata

Begonie bulwiaste
śliwa i baty
Kalendarz prac w ogrodzie?
cięcie krzewow kwitnacych wczesna wiosna
gerbera