"Nazisci"

1. Data: 2000-11-23 22:04:23

Temat: "Nazisci"
Od: "Alkarinque" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszeliscie !!!
Po tym jak minister kultury kazal opatrzyc wystawe jednoznacznym
komentarzem, autor kazal zamknac wystawe. Dodal, ze wedlug niego
taki nakaz ministra to cenzura sztuki.

Czy to juz nie jest smieszne?

--
jarek a...@p...onet.pl

1. Data: 2000-11-23 22:12:37

Temat: Re: "Nazisci"
Od: "Krzysiek Szatynski" <c...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po tym jak minister kultury kazal opatrzyc wystawe jednoznacznym
> komentarzem, autor kazal zamknac wystawe. Dodal, ze wedlug niego
> taki nakaz ministra to cenzura sztuki.

cenzura sztuki? hmm... ja w tym sztuki nie widze...

1. Data: 2000-11-23 22:33:50

Od: "Rince" <r...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkarinque" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Po tym jak minister kultury kazal opatrzyc wystawe jednoznacznym
> komentarzem, autor kazal zamknac wystawe. Dodal, ze wedlug niego

Najlepszy dowod na to, ze Olbrychski dobrze zrobil IMO.

Droga sadowa nic by nie dala, a ludzie waliliby drziami i oknami, aby te
pseudo 'sztuke' ogladac. Cenzura nie ma tu nic do rzeczy. Jest chyba jeszcze
cos takiego jak przyzwoitosc i dobry smak...

Brawo Daniel!

--
Rince

1. Data: 2000-11-23 23:06:19

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alkarinque <a...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vk4de$f19$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Po tym jak minister kultury kazal opatrzyc wystawe
jednoznacznym
> komentarzem, autor kazal zamknac wystawe. Dodal, ze wedlug

zapomniałeś podać informację, że TV 1 lub 2 (nie pamiętam
która) podała, iż wystawa została zamknięta na wniosek
*prokuratora*. A więc ciekawe, kto podjął decyzje jako
ostatni... :-)

--
Pzdr.
St. b.

1. Data: 2000-11-24 00:27:49

Od: Lotko Mariusz <l...@a...ci.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rince <r...@b...org> wrote:
> [...]

> pseudo 'sztuke' ogladac. Cenzura nie ma tu nic do rzeczy. Jest chyba jeszcze
> cos takiego jak przyzwoitosc i dobry smak...

Sztuka ma prowokowac, wywolywac skrajne emocje. Czy ta wystawa tego nie
spelnila?

Przeciez absolutnie kazdy widzial, ze przedstawieni "nazisci" to aktorzy,
ktorzy ich grali. Olbrychski zachowal sie jak glupi dzieciak. Bedac gwiazda
nalezy sie liczyc z pewna utrata prywatnosci. Swoj wizerunek aktor sprzedaje
wraz z podjeciem pierwszej roli.

A co do tego, czy sady by cos daly. Moze i nie, ale sady sa niezawisle
i nalezy szanowac ich wyroki. Teraz, to powinno sie zamknac
Olbrychskiego, bo zniszczyl czyjas wlasnosc.

--
Mariusz Lotko
http://www.milo.czest.pl

1. Data: 2000-11-24 06:35:06

Od: "Rince" <r...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lotko Mariusz" <l...@a...ci.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> A co do tego, czy sady by cos daly. Moze i nie, ale sady sa niezawisle
> i nalezy szanowac ich wyroki. Teraz, to powinno sie zamknac
> Olbrychskiego, bo zniszczyl czyjas wlasnosc.

Otoz nie. Pare dni temu jakas ekipa TV pytala o to prokuratorow i sedziowe.
Powiedzieli, ze zdarzenie beda rozpatrywac bardziej w kategoriach protestu
niz wandalizmu. He, he, zdaje sie, ze Danielowi nic nie zrobia. I dobrze...

--
Rince

1. Data: 2000-11-24 12:52:04

Od: "Marek" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ciekawe gdzie w tym wszystkim co Panstwo piszecie jest miejsce na wolnosc
slowa, poglądów? Gdzie miejsce na tolerancje, skoro już nawet blokuje się
sztukę? Protest Olbrychskiego był mimo wszystko wandalizmem, bo jeżeli ja np
nie bede się zgadzał z Państwa spojżeniem na świat mam proawo ruszyć z
szablą kogo tam...(powiedzmy mojego dziadka) i zniszczyć powiedzmy serwer
pl. psychologia? Pewnie że nie mam, a sędzie który rozpatrzył by to jako
protest będzie poprostu niedouczony...

Marek P.

1. Data: 2000-11-24 14:59:13

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe gdzie w tym wszystkim co Panstwo piszecie jest miejsce na wolnosc
> slowa, poglądów?

Wybacz drogi kolego, ale Ty chyba jesteś z tych co srają tak, żeby każde
gówno wprawiało ich w zachwyt. Jak można taką szmirę jak ta wystawa nazywać
sztuką!!! Jakiemuś choremu popaprańcowi przyśniło się w nocy, że jest
artystą i pewnie później siedząc na kiblu powiedział sobie: zrobie wystawę
nazistów i obraże tam wszystkich aktorów jakich znam przyrównując ich do
faszystowskich świń... ale będę wtedy osobowością... oszzz... jaki będę
zaj--isty artysta.... qrde ja to wielki jestem.

r@v

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

1. Data: 2000-11-24 16:32:40

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pl. psychologia? Pewnie że nie mam, a sędzie który rozpatrzył by to jako

Przed niektorymi filmami leci ostrzezenie, ze sa to filmy dla doroslych. Obowiazuje
zakaz nadawania filmow dla doroslych przed okreslona godzina. Czemu tego nie
nazywasz cenzura sztuki?

Merlin

1. Data: 2000-11-24 16:45:30

Od: "Krzysiek Szatynski" <c...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sztuka ma prowokowac, wywolywac skrajne emocje. Czy ta wystawa tego nie
> spelnila?

samo sprowokowanie nie czyni z jakiejs 'akcji' sztuki.

METODY BADAŃ PSYCHICZNYCH..
Pomoc profesjonalisty
Sztuczne wlosy
Coraz zimniej a my ciągle o skuterach