Sztuczne wlosy

1. Data: 2000-11-23 15:11:45

Temat: Sztuczne wlosy
Od: Łukasz <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Mam kolege, ktory mial pewne kompleksy zwiazane z lysieniem. Byl tak zdesperowany
(twierdzil ze trudno mu znalezc dziewczyne, bo ma niewiele wlosow), ze zdecydowal
sie na peruke. Musze powiedziec ze jest to zrobione profesjonalnie - nic nie widac.
Pytanie jakie mam dotyczy sytuacji w ktorej poznajac dziewczyne, po jakims czasie
powie jej o tym. Czy wobec was straci duzo w jej oczach, czy odejdzie, a moze bedzie
to bez znaczenia?
Co o tym myslicie.
Lukasz

2. Data: 2000-11-23 18:24:13

Temat: Re: Sztuczne wlosy
Od: "Johny Mnemonic" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem na ile to pocieszy Twojego qumpla, ale wiedz, ze prawie wszyscy
z mojej paczki sa lysi i mimo tego wyrywaja najlepsze laski w miescie.
Conajmniej raz w miesiacu leca po glowie maszynka bo jak wlosy maja
wiecej niz 3mm to jest to dla nich ujma na honorze.

pozdro

---ORGY MISSAGE---
Użytkownik Łukasz <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vjc9e$448$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

3. Data: 2000-11-23 21:52:16

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

To ze lysieje nie oznacza ze utraci wszystkie wlosy.
A taka przerzedzona czupryna to calkiek urokliwa rzecz.
Lysienie jest calkiem naturalna sprawa , choc wiem , ze wielu facetow sie przed tym
broni.
A niepotrzebnie , bo kobiety uznaja to za normala kolej rzeczy i raczej pozytywnie
sie na to zapatruja.

4. Data: 2000-11-24 03:20:08

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 16:11:45 +0100, =?iso-8859-2?B?o3VrYXN6?=
<l...@p...wp.pl> wrote:

>Mam kolege, ktory mial pewne kompleksy zwiazane z lysieniem. Byl tak =
>zdesperowany (twierdzil ze trudno mu znalezc dziewczyne, bo ma niewiele =
>wlosow), ze zdecydowal sie na peruke. Musze powiedziec ze jest to =

ja znam za to kolege, ktory jest prawie calkiem lysy - ma 25 lat a
czaszka mu sie swieci jak u Lenina (taki ma zreszta przydomek)- i
bynajmniej nie goli sobie glowy - czlowiek ten ma niesamowicie duze
powodzenie u kobiet, az za duze - zycie dzieli pomiedzy kilka
dziewczyn-nimfomanek...... i sa to zazwyczaj kobiety, ktore poznal,
gdy jako przedstawiciel handlowy odwiedzal rozne firmy - sekretarki,
recepcjonistki itd. - dzwonily zauroczone na telefon podany na
wizytowce...

--
[cookie]

5. Data: 2000-11-25 04:07:39

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czasie powie jej o tym. Czy wobec was straci duzo w jej oczach, czy
odejdzie, a moze bedzie to bez znaczenia?
A co za różnica ?

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

6. Data: 2000-11-27 14:56:40

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000 16:11:45 +0100, Łukasz <l...@p...wp.pl>
wrote:
> [...]
>jakims czasie powie jej o tym. Czy wobec was straci duzo w jej oczach, =
>czy odejdzie, a moze bedzie to bez znaczenia?

Moze odwroc ta sytuacje. Spotykasz dziewczyne, lazisz z nia, dochodzi
do zblizenia, a ona zdejmuje wlosy, wyciaga wate z biustonosza,
rozwiazuje duuuuuuzo dajacy gorset, sciaga maske, odkleja uszy,
wyciaga szklane oko, sztuczna szczeke, odkreca reke, i sepleni "och,
kochanie".

W takiej chwili bylbym w kropce z powodu:
- ZDEGUSTOWANIA - widokiem, zwlaszcza wobec wczesniejszych marzen i
nadziei i domyslow,
- ZADOWOLENIA - z faktu ze to specjalnie dla mnie tak sie odstawiala,
- ZLOSCI - ze mnie oszukiwala,
- ZDZIWIENIA - co tez mozna zrobic w dzisiejszym swiecie,
- KWESTII LOGICZNEJ KALKULACJI - czy to ze ona moze ladnie wygladac
moze odkupic ta sztuczna reke i odklejone uszy,
- OBIEKTYWNEJ OCENY CECH NIEFIZYCZNYCH - czy jest na tyle fajna ze
warto mimo wszystko to dalej ciagnac (no bo jezeli byla bardzo glupia
i interesowala w zasadzie _tylko_ cialem to nagle _zupelnie_
przestaje byc interesujaca)
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

Coraz zimniej a my ciągle o skuterach
Anoreksja
Meeting, czyli integracyjna impreza towarzyska scisle wewnatrz-firmowa
praca
Mam cztery czarne skarpertki...