...Nergala!

91. Data: 2011-09-24 08:05:03

Temat: Re: ...Nergala!
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-23 23:09, malkontent pisze:

> Wychowanie w sterylnych warunkach
> tworzy "bezbronne kaleki" a wilki
> oczyszczające/mobilizujące stada są potrzebne
> i choć czsem bywają bywaja urocze
> ( jak np. tu 1:20
> http://www.youtube.com/watch?v=xUagu0Sidk0&feature=r
elated )
> to jednak nie można zapominać , że to wilki.
> Z drugiej strony to też Boże stworzenia - bo jak śpiewa Ewa
> http://www.youtube.com/watch?v=VUdW3wfDtIk
> " bo choć on czarny toć Nergal Pański"

A za dedykację dziękuję. :)

Ewa, wersja biała ;)

92. Data: 2011-09-24 08:15:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-24 10:05, medea pisze:

> A za dedykację dziękuję. :)
>
> Ewa, wersja biała ;)

I zdecydowanie chętniej czuję się adresatką tejże:

http://www.youtube.com/watch?v=fcDF_KXn4fg&feature=r
elated

;)

Ewa

93. Data: 2011-09-24 10:25:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Sep 2011 05:59:39 +0200, Aicha napisał(a):

> Dlaczego tak uparcie chcesz/cie wrzucać wszystkich do jednego wora?
> Przewodniej roli partii było mało?

"Wiesław Dymny
Czarne Anioły

Czarne anioły choć białoskrzydłe
A na ich twarzach miny obrzydłe
Na sinym niebie jak fajerwerki
Ale przeklęte raz i na wieki
To są anioły z mojej stodoły
Pouciekały przez dziury w dachu
Anioły śmierci z głowami węża
Latają w górze i czas tam mitrężą
Trzeba by wszystkie razem połapać
W pęczki powiązać wapnem ochlapać
I wsadzić do nieba czy trzeba nie trzeba czy trzeba nie trzeba

Moja stodoła jest cała drewniana
Na cztery strony jest pomyślana
Na czarno-biało jest malowana
A cała święcona i wykadzona
Tam produkuję te czarne anioły
Jeden we fraku a drugi goły
Trzeci ponury czwarty wesoły
Piąty jak trumna a szósty umarł

Przez sine niebo czarny ptak leci
Nie to nie ptak jest to anioł śmierci
Ma białe skrzydła z gęsiego pierza
A pysk ma taki jak pysk u zwierza
Siedem guzików ma u surduta
A dusza jego jadem zatruta
Rąk czternaścioro ma u tułowia
Na jednej głowie ma dwa wodogłowia
Ma uszu szesnaście ma czterdzieści nosów
A skrzydła jego potwornie łopocą potwornie łopocą

A skrzydła jego wielce szatańskie
Lecz choć on czarny toć anioł pański."

Demarczyk się nie słuchało, no tak, no jakże.

PS.
"Co jest fałszywe to fałszywe
co mnie się zdaje to się zdaje
a pani nigdy nie zrozumie
co to jest tango Anawa"

Grechuta.
--
XL

94. Data: 2011-09-24 10:29:51

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak uparcie chcesz/cie wrzucać wszystkich do jednego wora?

no toż to proste - w tym worku może byc miło
http://www.youtube.com/watch?v=7cilsOyHpBI
robiłaś to kiedyś w śpiworze/worze
- pewnie tak - to wiesz o co chodzi ? :)))))

a tak bardziej konkretnie:
- jak uparcie - jeden mój post na pół roku ?
- nikogo nie wrzucam - on sie sam wrzucił
zadeklarował ze swymi poglądami
- jacy my - z kim chcesz mnie połączyć ? -
ze mną nikt nie wytrzyma :))
- jeśli już to nie do jednego a do dwóch
biały-czarny

> Przewodniej roli partii było mało?

Aicha - daj sobie sopokój z tą polityką
kobiety sa stworzone do .... czyli
do tego co chyba ? lubisz najbadziej :)))))

95. Data: 2011-09-24 10:37:01

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

bardzo prosze :)

nie mam wątpliwości :)

> I zdecydowanie chętniej czuję się adresatką tejże:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=fcDF_KXn4fg&feature=r
elated

w role ogrodnika/stracha_na_wróble wchodzę z łatwością ale ....
jak rozwiniemy temat to bywa
http://www.youtube.com/watch?v=byoYcp2qUn8&feature=r
elated

96. Data: 2011-09-24 10:41:52

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
elated )
> to jednak nie można zapominać , że to wilki.
> Z drugiej strony to też Boże stworzenia - bo jak śpiewa Ewa

:)

97. Data: 2011-09-24 10:48:46

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 09:38:46 +0200, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> Przypomnieliście mi kawał jak klientka sexshopu chciała kipić wibrę w
> kratkę.
> Ależ to jest mój termos - zaoponował sprzedawca.

No coz, to byla blondynka
ten kolor wlosow tak zwa a a a ;)

Pozdrawiam,
M.

98. Data: 2011-09-24 12:51:55

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

> No coz, to byla blondynka
> ten kolor wlosow tak zwa a a a ;)

Brunetki, blondynki .........
dodam szatynki :)

pzdr
olo

99. Data: 2011-09-24 17:39:53

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-24 14:51, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

A siwe?

Qra
--
z pozdrowieniami dla siwej

100. Data: 2011-09-24 18:40:57

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gia_w_Poniatowej_...

> Oj, Qra - najpierw podarł, a potem jednak się zainteresował... i wziął
> nową. Pewnie mu Doda podrzuciła ;-P

pewnikiem pomylilo ci sie z listami zyczacymi mu smierc a pisanymi
przez zyczliwych rodakow- katolikow.

i.
> --
> XL

Ada Rusowicz...
Bidulka.
Szansa na sukces
Uwaga: Busz podaje sie za neuropsychologa polskiego i dlaczego
Jak zakwalifikowac samotny baobab z wyspy Penang - jako dowód klamania czy tez tylko dowód ignorancji mnopolistycznej nauki?