Nerwoból (?).

1. Data: 2005-02-20 09:51:18

Temat: Nerwoból (?).
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś rano trzymało mnie z dobre pół godziny - kłucie w okolicy serca,
mocniejsze przy wdechu. Wystraszyłam się.
Nie jem dużo tłuszczy, nie mam nadwagi. Ale ten nerwoból zdarzył się po
zakrapianej imprezce.
Czy to bardzo poważne? Czy tylko ja tak mam? Czy to może być przedzawałowe?

Pozdrawiam...
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

2. Data: 2005-02-20 10:01:13

Temat: Re: Nerwoból (?).
Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 09:51:18 +0000 (UTC), Chyna napisał(a):

> [...]
> zakrapianej imprezce.
> Czy to bardzo poważne? Czy tylko ja tak mam? Czy to może być przedzawałowe?

Bez hipochondrii proszę!!!
Strzelam, że jesteś młodą kobietą i był to ból po lewej stronie od mostka,
związany z ruchami oddechowymi, nie promieniujący - to masz nerwoból.
Proponuję uzupełnić elektrolity tzn. wypij sok z pomidorów lub inne
świństwo.

Makro
--
Panowie ... jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie
żadnej innej armii

3. Data: 2005-02-20 10:16:33

Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro <m...@g...pl> napisał(a):

> Bez hipochondrii proszę!!!

Strzał celny nr 1. (na drugie mam Hipochondria ;).

> Strzelam, że jesteś młodą kobietą

Strzał celny nr 2. (26 lat, no to chyba jeszcze młoda? ;)

i był to ból po lewej stronie od mostka,
> związany z ruchami oddechowymi, nie promieniujący - to masz nerwoból.

Strzał celny nr 3 - lewa strona, związany z ruchami, właściwie nie
promieniował.

> Proponuję uzupełnić elektrolity tzn. wypij sok z pomidorów lub inne
> świństwo.

Dzięki =)

Pzdr,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

4. Data: 2005-02-20 10:55:16

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 10:16:33 +0000 (UTC), Chyna napisał(a):

> [...]
>
> i był to ból po lewej stronie od mostka,
>
> Strzał celny nr 3 - lewa strona, związany z ruchami, właściwie nie

Nie ma sprawy. Polecam się na przyszłość.

Makro

5. Data: 2005-02-20 11:13:22

Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro <m...@g...pl> napisał(a):

> Nie ma sprawy. Polecam się na przyszłość.

=)

Raz jeszcze dziękuję =)

I pozdrawiam,
Chyna.

6. Data: 2005-02-20 14:05:42

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Makro" napisał ...

> Bez hipochondrii proszę!!!

Ale i bez lekceważenia tego typu objawów.
Gdyby ból się powtórzył, ta ja bym się jednak
proponowała wizytę u lekarza.
Znam (powiedziałabym, że nawet baaaardzo blisko :-))
jednego nie-hipochondryka, który przez swoją nie-hipochondrię
o mało się na tamten świat nie przejechał.
Szczupły jest, w miarę młody jest, papierosów w życiu nie palił ...
Z sercem nie ma żartów. A wysyłane przez nie ostrzeżenia
mogą naprawdę wygladać bardzo niewinnie.

Pozdrawiam hipochondrycznie !
Mała Mi

7. Data: 2005-02-20 14:16:18

Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@t...pl> napisał(a):

> Ale i bez lekceważenia tego typu objawów.
> Gdyby ból się powtórzył, ta ja bym się jednak
> proponowała wizytę u lekarza.

Przyjaciółka mi radzi to samo i mam zamiar się wybrać.
Zdarza mi się czasem, że mnie ukłuje, ale nie aż tak długo. Kilka ukłuć przy
wdechu i koniec. I to raz na kilka miesięcy maksymalnie.

Pozdr,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

8. Data: 2005-02-20 14:20:46

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.05, około 15:05, Mała Mi bulgocze

> Z sercem nie ma żartów. A wysyłane przez nie ostrzeżenia
> mogą naprawdę wygladać bardzo niewinnie.

Pytanie tylko czy serce daje ostrzeżenia typu kłującego zlokalozowanego,
bólu korelującego z ruchami oddechowymi.

--
ika - umop apisdn

9. Data: 2005-02-20 14:27:08

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" napisała ...

> Pytanie tylko czy serce daje ostrzeżenia typu kłującego zlokalozowanego,
> bólu korelującego z ruchami oddechowymi.

Każde kłucie w okolicach serca może (chociaż oczywiście
nie musi) być poważnym ostrzeżeniem z jego strony.

Pozdrawiam !
Mała Mi

10. Data: 2005-02-22 22:20:30

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 15:05:42 +0100, Mała Mi napisał(a):

> Znam (powiedziałabym, że nawet baaaardzo blisko :-))
> jednego nie-hipochondryka, który przez swoją nie-hipochondrię
> o mało się na tamten świat nie przejechał.

Jak wiele kobiet 26-letnich, które znasz, miało problemy z sercem ? Muszę
się przyznać, że poza wadami wrodzonymi, to nie widziałem.

Makro

--

tomografia komp. a rezonans magn.
123