O wątkach, podpisach itp.

41. Data: 2005-05-23 22:13:25

Temat: Re: O wątkach, podpisach itp.
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marder pisze w news:103e16ehqpbw8.eq49kaftzrya$.dlg@40tude.net

> > A pyry z gzikiem?
>
> Daga, to zaproszenie? :-D

Jeśli mnie nauczysz je robić, to czemu nie? :>

--
Pozdrowieństwa,
Scally

42. Data: 2005-05-23 22:18:09

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie, było: Owątkach, podpisach itp.
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC24052005000826.nqcvrg@cbyobk.pbz

> W każdym razie jakie są ustalenia? Koniec czerwca?

Koniec czerwca. Tylko, błagam, nie weekend, w który są imieniny
Jana. ;-))

43. Data: 2005-05-24 07:44:32

Temat: Nerwowo czy co ?? Było: O wątkach, podpisach itp.
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś nerwowo się zrobiło i o co ?
O to co kto ma wpisane w nagłówku czy w stopce, myślałem że się liczy to
wszystko pomiędzy :-)

Panowie - troszkę ochłody i zrozumienia :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

44. Data: 2005-05-24 08:34:24

Temat: Re: Nerwowo czy co ?? Było: O wątkach, podpisach itp.
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:d6umaa$4br$1@nemesis.news.tpi.pl

> Panowie - troszkę ochłody i zrozumienia :-)

No nie? A w realu obaj tacy łagodni... :P

45. Data: 2005-05-24 08:41:55

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 24-maja-2005 o godzinie 10:34:24 Scalamanca napisał/a

>Jacek Kruszniewski pisze w news:d6umaa$4br$1@nemesis.news.tpi.pl

>No nie? A w realu obaj tacy łagodni... :P

Ja musiałem jakiś rozdział przegapić, bo w ogóle nie kapuję o co
chodzi.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

46. Data: 2005-05-24 10:03:41

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W poniedziałek 23-maja-2005 o godzinie 23:43:03 Scalamanca napisał/a

> No na to wychodziło - bo ogłosilismy spotkanie, i wyszło, że tylko my
> dwoje się spotkamy.

> No to chwała Bogu - a i zawsze to ciekawiej.

> Eetam. Lepiej przy stoliczku.
>
> Mam nadzieję, że niczego nie przegapiłem w tej rozmowie... Bo mam
> wrażenie, że Sylwia jakoś dziwnie gada. Ale może przeczulony jestem.
>
> W każdym razie jakie są ustalenia? Koniec czerwca?

> [...]

Jak nie wyjadę z Wa-wy, a mnie nie wyrzucicie, to chętnie się załapię,
żebyście mieli lepszą obstawę.
Jakby się zebrało więcej osób a udało zakombinować dwudniówkę (np.
sobotnio-niedzielną), to znam super miejsce na grill-lika, albo ognisko, tuż
pod Warszawą. Ale to tylko taka propzycja ekstra-rozszerzona do rozważenia.
Ja mam małą chatę, ale 1-2 osoby, nawet wózkowe, mogą u mnie przekimać.
Myślę, że i Adam znalazł by ciut miejsca, może się znajdzie jeszcze ktoś
miejscowy - więc ogólnie chyba to nie taki problem, a mogłoby być OK.

Pozdrawiam

LM

47. Data: 2005-05-24 13:31:47

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 24 May 2005 09:44:32 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

Ależ Jacku, zapewniam Cię

48. Data: 2005-05-24 13:34:20

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wszystko pomiędzy :-)
>
> Panowie - troszkę ochłody i zrozumienia :-)

Jacku zapewniam Cię, że moja temperatura nie podniosła się nawet o pół
stopnia :-)

Pozdrawiam
marder

--
Certum est, quia impossibile est

49. Data: 2005-05-24 14:02:31

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby się zebrało więcej osób a udało zakombinować dwudniówkę (np.
> sobotnio-niedzielną. (...)

Jeżeli będzie to, lipiec i nie stanie mi nic na przeszkodzie, to te 300 km
(w jedną stronę) nie będze dla mnie problemem dojechać...
Chętnie porozmawiam z Grupowiczami...:)
Ale, jeżeli nie uda sie tym razem, to może innym...:)
Bogusława

50. Data: 2005-05-24 16:30:00

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka szkoda, że wyrzucono mnie z warszawskiego mieszkania :-( Z
przyjemnością pojawiłabym się w KFC.
PS Jestem bardzo szczęśliwa gdy Cię Daga widzę tutaj tak często :-)

Urządzenie chowające wózek do samochodu???
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
Operatorzy telefoniczni a ulga inwalidzka
Instrukcja obsługi dla wózka elektrycznego
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych