Neuro-oftalmolog

1. Data: 2002-01-16 16:38:33

Temat: Neuro-oftalmolog
Od: "Jacek R." <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałem dzisiaj telefonicznie znaleźć lekarza w/w specjalności w
Warszawie. Bezskutecznie. Czy to możliwe, żeby takiego nie było ?

Pzdr.

Jacek R.

Make Unlimited phone calls from your PC to ANY phone in the World!
http://www.eboom.com/free/

2. Data: 2002-01-16 16:53:46

Temat: Re: Neuro-oftalmolog
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3c45ac9e$1@news.vogel.pl>, j...@a...waw.pl says...
> Próbowałem dzisiaj telefonicznie znaleźć lekarza w/w specjalności w
> Warszawie. Bezskutecznie. Czy to możliwe, żeby takiego nie było ?

Mozliwe - a czego konkretnie od niego chcesz?

3. Data: 2002-01-16 16:58:21

Od: "Jacek R." <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> In article <3c45ac9e$1@news.vogel.pl>, j...@a...waw.pl says...
> >

> Mozliwe - a czego konkretnie od niego chcesz?

Występuje u mnie niedowidzenie i duży zez w jednym oku o podłożu
neurologicznym (wodogłowie). Okulista, który początkowo sugerował operacyjną
korektę tego zeza po dokładniejszych pomiarach zmienił zdanie. W związku z
tym szukam innej opinii.

4. Data: 2002-01-16 17:23:58

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> [...]
> korektę tego zeza po dokładniejszych pomiarach zmienił zdanie. W związku z

A to nie lepiej dorwac dobrego okuliste wspolpracujacego z dobrym
neurochirurgiem? (albo na odwrot?)

5. Data: 2002-01-16 17:31:50

Od: "Jacek R." <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!

> A to nie lepiej dorwac dobrego okuliste wspolpracujacego z dobrym
> neurochirurgiem? (albo na odwrot?)

Może lepiej. A znasz taki duet ?

6. Data: 2002-01-16 17:39:58

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> Może lepiej. A znasz taki duet ?

Napisz na prv cos wiecej - i gdzie mieszkasz. Zobacze czy znam.

CC przy krótkowzroczności?
medycyna sportowa
Sauna a zdrowie
ginekolog