Neutrogena miedziana pod oczy

1. Data: 2003-01-27 15:31:50

Temat: Neutrogena miedziana pod oczy
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kremik jest fantastyczny! Efekt wygladzenia i rozjasnienia niemal
natychmiastowy. Przez pierwsze dwa dni wydawalo mi sie, ze za bardzo
wysusza i po wchlonieciu tego nakladalam jeszcze zel nawilzajacy, jak tu
ktos radzil, ale dzisiaj juz bylo OK (skora sie przyzwyczaila?).

W Lodzi najtaniej do tej pory widzialam w Leclercu na Inflanckiej za
44,60 (w Rossmanie jest za 55 zl).

Wielkie dzieki, dziewczyny! :-)
ISIA, mniej pomarszczona

1. Data: 2003-01-27 15:44:23

Temat: Re: Neutrogena miedziana pod oczy
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
tu
> ktos radzil, ale dzisiaj juz bylo OK (skora sie przyzwyczaila?).

Prawda, ze jest super? :-)
Ja chyba pierwszy raz w zyciu przestane kupowac nowy krem po zuzyciu
polowy pudeleczka.

Kaska

1. Data: 2003-01-27 15:50:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> tu

> Prawda, ze jest super? :-)
Nooooo :-)
I juz napuscilam dziewczyny w pracy, zeby poprosily w drogerii o probki
- to sie rozprzestrzenia jak zaraza ;-)

ISIA

1. Data: 2003-01-27 16:40:15

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nooooo :-)
> I juz napuscilam dziewczyny w pracy, zeby poprosily w drogerii o probki
> - to sie rozprzestrzenia jak zaraza ;-)
>
> ISIA

No widac nie na kazdego tak rewelacyjnie dziala. Bo ja zachecona wlasnie
takimi opiniami jak te powyzej postanowilam wypróbowac i ....No wlasnie po
zuzyciu ok. polowy (na sile, oczekujac jakis efektów) sloiczka stwierdzam,
ze to jeden z gorszych kremów, jakie uzywalam. Po za tym, ze nie pomógl w
niczym to jeszcze zaszkodzil, wysuszyl skóre i pojawilo sie duzo nowych
zmarszczek.

Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-01-27 19:01:52

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znikna moje "cienie " pod oczami ? Jesli tak to bede mu wierna bo
narazie zadnemu sie to nieudalo :-(

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-01-28 03:08:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katka" <k...@p...fm> wrote in message news:b13nil$8ge$1@news.tpi.pl...
> [...]
> ze to jeden z gorszych kremów, jakie uzywalam. Po za tym, ze nie pomógl w
> niczym to jeszcze zaszkodzil, wysuszyl skóre i pojawilo sie duzo nowych

mialam takie samo odczucie. zrezygnowalam z niego na
zawsze.
iwon(k)a

1. Data: 2003-02-06 12:29:55

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialam takie samo odczucie. zrezygnowalam z niego na
> zawsze.
> iwon(k)a

O chorera.
Czyli rzeczywiscie wszystko zalezy od potrzeb skory, bo dla mnie on jest
naprawde genialny, troche mnie wygladzil i rozprasowal... Skore mialam
po nim o wiele lepsza niz wczesniej.

Kaska

Krem nawilzajacy dla alergikow?
kursy manicure ,przedluzania paznokci ,tipsy,akryl
Samoopalacz a karmienie piersią
avon i cellulit
oczyszczanie twarzy