New Down

11. Data: 2003-06-16 20:37:49

Temat: Re: New Down
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

New Down.....piekna roza.Mam ja trzeci rok i wlasnie jest w oelnej
krasie.Nawoze ja i rosnie.Proponuje pocekac,bo w 1 roku tez byla taka
sobie.Moj maz wlasnie twierdzi, ze ma byc wszystko zaraz piekne.A ona
potrzebuje czasu na wypuszczenie korzonkow.Pozdrowienia

12. Data: 2003-06-16 20:56:31

Temat: Re: New Dawn
Od: "Anna T." <anka@no_spam.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote:

>Golden Showers to przepiekna roza, z delikatnymi jasno zoltymi platkami
>kwiatow kwitnaca cale lato, mialam dwie, ktore posadzone jesienia pieknie
>juz wiosna kwitly i szybko puszczaly dlugie mocne pedy. Rosly bez zadnych
>podpor, mialam je w charakterze zywoplotu, niestety w tym roku zmarzly.
>Moze ta Twoja ma za malo slonca?
>Pozdrawiam serdecznie Wiesia

>Dziękuję za pocieszenie. Zastanawiałam się, czy nie jest to sprawa miejsca
- rośnie wprawdzie od mojego południa, ale od pełnego słońca zasłania
ją kratka i chwilami dom sąsiadów. Jednak w bardzo bliskim sąsiedztwie
rośnie Abraham Darby i mocno kwitnie. Może jednak Golden Showers
potrzebuje wyjątkowo dużo słońca?
Serdecznie pozdrawiam
Anna T

13. Data: 2003-06-16 21:06:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne:-)
> Ja natomiast wyczarowałam dostęp do końskiego obornika, nie ma tego dużo
ale
> pod róże wystarczy:-) I z niego już nie zrezygnuję:-)

> Pozdrawiam
> Marta
>

> Oby koń lub konie żyły jak najdłużej:))

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-06-16 21:12:38

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> ale

:-)))

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2003-06-16 21:33:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja natomiast wyczarowałam dostęp do końskiego obornika, nie ma tego dużo
ale
> pod róże wystarczy:-) I z niego już nie zrezygnuję:-)
hehe
a co z tym konskim sie robi
:)
moje mialy pod siebie sporo konskiego
na zime rowniez okrylem je konskim a na to dopiero ziemie
a sa takie jakie sa ...
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

16. Data: 2003-06-16 21:46:56

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ja mam zamiar na kolejne róże ( jak będą;-)) przygotować ziemię wymieszaną z
końskim obornikiem, niech się trochę odleży.
Dawałam go do dołków. Duży dół do dołu troszkę obornika, potem gruba warstwa
ziemi.
I na to sadzonka róży.
Nie wiem czy to zasługa obornika, ale jeszcze nigdy nie były takie ładne:-)

Pozdrawiam
Marta

17. Data: 2003-06-16 21:56:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemi.
> I na to sadzonka róży.

> Nie wiem czy to zasługa obornika, ale jeszcze nigdy nie były takie

Masz rękę do roślin,ale gnój przy okazji swoje też zrobił:)

Pozdrawia boletus

18. Data: 2003-06-16 22:29:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2003-06-17 00:07:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> ja sadzac wcale im bynajmniej nie zalowalem obornika
> solidna taczka starczala na 5-6 krzakow
> pozniej z 5-10 cm ziemi
> i roza
>
> ogolnie polowa z wsadzonach przyjela sie

Powinny byly sie przyjac wszystkie. Moze jednak przesadziles z obornikiem?
Ostatecznie roze, jak i inne rosliny, zasadniczo rosna w ziemi, a nie w oborniku.
Dodatki do ziemi nie powinny przekraczac 1 czesci dodatkow na 2 czesci ziemi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz