Newton Law 03 miarka wzrostu

1. Data: 2003-09-29 06:09:56

Temat: Newton Law 03 miarka wzrostu
Od: "Maria Stewart" <k...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje tego schematu Jest to miarka wzrostu z misiami
Maria

1. Data: 2003-09-29 12:38:37

Temat: Re: Newton Law 03 miarka wzrostu
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam tej miarki od dwóch tygodni na 7ya.ru; bo wydawało mi się, że "gdzieś"
ją widziałam... Może 7ya.ru to zły trop? W każdym razie jeśli ktoś ma to ja też
poproszę!!!!

1. Data: 2003-09-29 14:07:58

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje tego schematu Jest to miarka wzrostu z misiami

A kto z miłośników Newtona tego nie szuka?? Ja od ponad pół roku na to
poluję i nic. Raczej marne szanse że gdzieś się to znajdzie, chociaż cuda
się ponoć zdarzają.
Powodzenia. Jak coś to się polecam.

Kaśka "CooK!" (Wrocław)

P.S.
A może zrobimy ściepę narodową i wejdziemy w posiadanie tego Newtona drogą
kupna przez nabycie??

1. Data: 2003-09-30 06:46:19

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CooK!" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A kto z miłośników Newtona tego nie szuka?? Ja od ponad pół roku na to
> poluję i nic. Raczej marne szanse że gdzieś się to znajdzie, chociaż cuda
> się ponoć zdarzają.

słuchajcie, ja mam taka miarkę wzrostu z misiami, ale czy to jest to czego
szukacie to nie mam pojęcia. Jest na niej kilka misiów: leżące, siedzące,
stojące, każdy trzyma balonik.
czy to jest to?
mam to w książce z różnymi wzorami, moge zeskanować

taką miarkę - już wyszytą - ma mój chrześniak :)

Asia

1. Data: 2003-09-30 07:30:26

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stojące, każdy trzyma balonik.
> czy to jest to?
> mam to w książce z różnymi wzorami, moge zeskanować

Ja bardzo proszę. Bardzo proszę.
Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-09-30 19:42:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu, na tej poszukiwanej miarce z newtonem jest m.in. ten obrazek:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=23850&o
b=0
i jeszcze 3 albo 4 inne.
Jeśli masz akurat tę miarkę to bardzo proszę, jeśli to inna, nawet
najcudowniejsza to dzięki bo uparłam się na tę jedyną :)

1. Data: 2003-09-30 19:55:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

A cała miarka wygląda tak:
http://www.thesilverneedle.com/newtons-nl03-heightch
art120.jpg

1. Data: 2003-09-30 21:13:10

Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje tego schematu Jest to miarka wzrostu z misiami
> Maria

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=702
&id=7151

tylko nie mogę akurat do miarki odszukać wzoru, może wam się uda

1. Data: 2003-10-01 10:53:03

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=702
&id=7151

> tylko nie mogę akurat do miarki odszukać wzoru, może wam się uda

Przeszukałam chyba wszystko i schematu miarki nie ma, jest jak on ma
wyglądać, ale bez schematu. Może coś przegapiłam...
Pozdrawiam
Elen

1. Data: 2003-10-01 11:08:16

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Przeszukałam chyba wszystko i schematu miarki nie ma, jest jak on ma
> wyglądać, ale bez schematu. Może coś przegapiłam...

W tym wypadku na meila wstawiono do indeksu obrazek z Looking, czyli strony
poszukiwanych schematów, a nie z Cartoons, czyli udostępnionych. Wszyscy
tego schematu szukają. Tajemnicza sprawa.
Jandulka (Warszawa)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl