Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.

51. Data: 2002-05-08 20:54:43

Temat: Re: Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.
Od: "Variete" <b...@L...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:abb1eh$9d1$1@news.gazeta.pl...
> Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno. Naprawdę. Napiszcie
co
> o tym sądzicie.

Nieźle nakarmiony Troll. :-((
Variete.

52. Data: 2002-05-08 20:57:39

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <b...@L...iq.pl> napisał w wiadomości

> Nieźle nakarmiony Troll. :-((
> Variete.

To właśnie, ale dobrze, że nie tym co mu smakuje :-))
Darek

53. Data: 2002-05-08 20:58:27

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abc3eu$7fe$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Variete" <b...@L...iq.pl> napisał w wiadomości

> To właśnie, ale dobrze, że nie tym co mu smakuje :-))

czyzby nowy temat:
"ksiazka kucharska dla trolli" ??? ;-)))))

no, ale to juz chyba pl.*.kuchnia[.trolle :-)]

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

54. Data: 2002-05-08 21:33:11

Temat: Re: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)
Od: "Ula Z" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sandra" <d...@w...pl> wrote

> Polakom zawsze brakowa?o tolerancji . Faktycznie s? daleko za murzynami .

Sandro mozesz wyjasnic na jakiej podstawie wysunelas takie wnioski???

Ula

55. Data: 2002-05-08 22:10:32

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sandro mozesz wyjasnic na jakiej podstawie wysunelas takie wnioski???
> Ula

Dziekuje Uli i Magdzie za poparcie, tez nie rozumiem Sandry.
--
OlaS

56. Data: 2002-05-08 23:14:41

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, moooni <m...@k...pl>, odpisuję zatem
co następuje:

| Oj, Mrowka, Mrowka... Ogladam porno, lubie facetów - zboczeniec
i pedal. Jak
| nic. Podważysz? :-)

A ja właśnie szukam non stop kontaktu z takim rodzajem pedałów!
:-)

| gg:70198 icq:46479443

Zapisane ;->>>

Pozdrawiam (lubiący czasem pornostki, innym razem - genialne B/W
:->),
didziak ;->

57. Data: 2002-05-09 00:17:24

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Z <u...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:abc5gd$ot5$...@n...tpi.pl...

> "Sandra" <d...@w...pl> wrote

> Sandro mozesz wyjasnic na jakiej podstawie wysunelas takie wnioski???

Bardzo prosze przeczytac swoje wypowiedzi na powyzszy temat ,który tak
namietnie przedstawial poprawe nastroju i wypowiedz niejakiego/niejakiej
Imie Nazwisko / to nie znaczy ,ze jestem zwolenniczka podobnych upodoban ale
tolerancyjna / .A Wasze wypowiedzi raczej nie swiadcza o tym np. " to chyba
bladynka " / zaznaczam :-) jestem czarnulka /
cyt.

Jesli ktos zle cos wyrazil to raczej mozna byloby go tylko pouczyc o bledzie
,takie jest moje zdanie .Nie traktuje tak ludzi .To wszystko .
Sandra

58. Data: 2002-05-09 04:18:17

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos zle cos wyrazil to raczej mozna byloby go tylko pouczyc o
bledzie
> ,takie jest moje zdanie .Nie traktuje tak ludzi .To wszystko .
> Sandra
Jestem pełen podziwu twojej tolerancji do Troli.
Idź dalej tym torem i opisz mu dokładnie swoje przeżycia związane
z oglądaniem pornosów. Niech się karmi twoją tolerancją.
Darek D.

59. Data: 2002-05-09 04:32:04

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abc3ig$8df$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> no, ale to juz chyba pl.*.kuchnia[.trolle :-)]
>

> --
> Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,

Patrz, która godzina.Lekcje już odrobiłaś?;-)
Darek

60. Data: 2002-05-09 06:39:29

Od: "amber" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop

> Nie sadze, blondyni nie dosc ze sa ladni to jeszcze inteligentni

Tja :-) i do tego sernik na zimno pieka w piekarniku ;-)
a.

[OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny