Re: Nie dajcie się zwieść...

From: flyer <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie dajcie się zwieść...
Date: Fri, 04 Dec 2009 16:02:00 +0100

XL pisze:

> Wewnętrznie spięty, podczas zwracania się do innych nie patrzy im w oczy,
> przykurcz ramionek i lekko wciągnięta szyja oraz wieczny "garbik"?

No niestety nie wiem - ktoś przy okazji jakiegoś spotkania wspomniał, że
szkoda, że nie ma Cebe, bo dobrze się sprawdzał w roli "elementu
rozweselającego" - taki pies o dwóch głowach. Widocznie jednak postać
w/w nie wzbudziła ani we mnie, ani w mówcy większych emocji, bo temat
się skończył, a mi się nawet nie chciało dowiedzieć więcej. :) Zakładam,
że gościu był na spotkaniu maksymalnie spięty i walił swoje formułki na
lewo i prawo, nie mając kontaktu z rozmówcami [przez stres i brak
wiedzy, którą maskę powinien założyć na spotkanie]. ;>

Pozdrawiam
Flyer