Re: Nie dajcie się zwieść...

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie dajcie się zwieść...
Date: Sat, 5 Dec 2009 18:13:57 +0100

Dnia Sat, 05 Dec 2009 18:00:23 +0100, Stalker napisał(a):

> Gaz kupujemy "na umowe" od bardzo długiego czasu,

Ale nie na umowę z konkretną wielkością "odbioru".
To zstrzeżenie będzie hamowało nam możliwości zakupów od innych w razie
CZEGO.

> jak i duża część
> świata i jakoś nigdzie Dziadek Mróz nie zagościł razem z gazem jako
> ambasador "kultury rosyjskiej"

Jak wyżej.

> W handlu jest tak, że ważny jest i sprzedawca i klient. Rosjanie mogą
> sobie na dużo pozwolić, ale nie na wszystko... Im ZALEŻY na sprzedaży

Wszystkim. Póki co. Mała Polska sie tu zupełnie nie liczy i dlatego oni
(Zachód i Rosja) ze sobą zawsze dojdą do porozumienia, jak juz drzewiej
bywało, ale nie z nami - niestety, to my, a nie Zachód, graniczymy z Rosją.

> Uffff no to mi ulżyło, bo już przynajmniej wojny z Rosjanami nie
> wieszczysz :-)
>
> Stalker

Może nie od razu wojnę (wojna to zmaganie się równorzędnych przeciwników),
tylko sztucznie wzbudzony konflikt zakończony "konieczną i jak najbardziej
uzasadnioną" interwencją. Gdzie nam tam do wojny z Rosją :->
--

Ikselka.