Nie głosujcie na gajowego!

41. Data: 2015-04-27 22:10:47

Temat: Re: Nie głosujcie na gajowego!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:mhl7fu$ksd$2@news.icm.edu.pl...

> Wciąż tęsknisz za Putinem?

O ile dobrze pamiętam, twierdziłem że dobrze dba o interesy swojego kraju i
że u nas przydał by się ktoś taki. I dziś też to podtrzymuję.
Ale nie wykluczam, że źle pamiętam :)

Dębska

42. Data: 2015-04-27 23:19:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> O ile dobrze pamiętam, twierdziłem że dobrze dba o interesy swojego kraju
> i że u nas przydał by się ktoś taki. I dziś też to podtrzymuję.
> Ale nie wykluczam, że źle pamiętam :)

Zgoda- JKM proponował, żeby mu zaproponować start na prezydenta Polski. Ja
myślę, ze jakby przywiózł na "wkupne" kilka rakiet z głowicami
termojądrowymi- to czemu nie?

--

Chiron

43. Data: 2015-04-27 23:34:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 23:19:22 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>>

> Zgoda- JKM proponował, żeby mu zaproponować start na prezydenta Polski. Ja
> myślę, ze jakby przywiózł na "wkupne" kilka rakiet z głowicami

Albo parę kilo uranu czy plutonu...
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

44. Data: 2015-04-28 12:30:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 22:10, Przemysław Dębski pisze:

> O ile dobrze pamiętam, twierdziłem że dobrze dba o interesy swojego
> kraju

Tia... to oceniasz pewnie po ekonomicznej sytuacji ludzi.

Ewa

45. Data: 2015-04-28 13:51:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... to oceniasz pewnie po ekonomicznej sytuacji ludzi.

W 1920 roku hordy dzikich bolszewików zatrzymali Polacy. Teraz Polska
całkiem rozbrojona. Dobra strona tego: Francja czy inna Hiszpania wreszcie
zazna na swoim terenie dobrodziejstwa goszczenia rosyjskiej armii.
No ale przecież polepszy to sytuację ekonomiczną tych biednych Rosjan, a w
wymierającej Europie- zapewni wyż demograficzny.

--

Chiron

46. Data: 2015-04-28 15:38:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... to oceniasz pewnie po ekonomicznej sytuacji ludzi.

Gdyby Cię interesowało co i po czym oceniam to byś po prostu zapytała.
Dodatkowo jakbyś nie zwróciła uwagi, w obydwu Twoich postach, to nie Putin
ani sytuacja ekonomiczna ruskich jest podmiotem - tylko ja. Masz coś to wal,
a nie jak baba ... ;)

Dębska

47. Data: 2015-04-28 15:52:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> No ale przecież polepszy to sytuację ekonomiczną tych biednych Rosjan, a w
> wymierającej Europie- zapewni wyż demograficzny.

Najbardziej się obawiam, że wykończą nasze firmy niższymi podatkami.

Dębska

48. Data: 2015-04-28 16:09:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 15:38, Przemysław Dębski pisze:

> Gdyby Cię interesowało co i po czym oceniam to byś po prostu zapytała.

To po czym oceniasz?

Ewa

49. Data: 2015-04-28 16:15:36

Od: "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> A powinni zostać obecni? To normalne?
> :->

Ci, którzy zostaną wybranie w wyborach. Znów węszysz spisek?

MW

50. Data: 2015-04-28 17:50:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Najbardziej się obawiam, że wykończą nasze firmy niższymi podatkami.

No wiesz- jak przyślą tu zarządcę w typie Stołypina- to za kilka lat
będziemy mieli gospodarkę na poziomie Korei Południowej. Niestety- obawiam
się, że przyślą tu kogoś w rodzaju Marchlewskiego- wtedy za kilka lat
bedziemy mieli gospodarkę na poziomie Korei Północnej

--

Chiron

Nie oddam swoich organów!
Antysemityzm? - nie w Polsce.
Na co płacisz fundacjom.
Polonia chce prawdy o Smoleńsku i odsunięcia PO!
Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?