Nie głosujcie na gajowego!

51. Data: 2015-04-28 18:45:01

Temat: Re: Nie głosujcie na gajowego!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:mho4a2$s08$1@news.icm.edu.pl...

> To po czym oceniasz?

Po efektach.

Dębska

52. Data: 2015-04-28 18:54:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 16:15:36 +0200, MarkWoydak napisał(a):

> Ci, którzy zostaną wybranie w wyborach. Znów węszysz spisek?

Spisek śmierdzi na odległość, nie węszę więc - wręcz nos zatykam. Jesli uda
się go udaremnić, będzie to cud.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

53. Data: 2015-04-28 19:34:30

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Spisek śmierdzi na odległość, nie węszę więc - wręcz nos zatykam.
> Jesli uda się go udaremnić, będzie to cud.

Jak Jarek się za to weźmie to na pewno bedzie cud... jak mu sie uda. :)

54. Data: 2015-04-28 20:23:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 18:45, Przemysław Dębski pisze:

> Po efektach.

A coś bardziej szczegółowo?

Ewa

55. Data: 2015-04-28 21:16:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A coś bardziej szczegółowo?

W pigułce: okolice '89 pieriestroika i rozpad ZSRR, nieudana próba puczu
(czy jak to tam się pisze), Jelcyn u władzy oddaje majątek państwowy w ręce
oligarchów. Megainflacja i generalnie kraj gdzieś tak w połowie drogi po
równi pochyłej. Rola Rosji jest coraz bardziej marginalizowane na arenie
międzynarodowej (jako nie mający już realnego znaczenia kraj).

Samo się nie uporządkowało.

Dębska

56. Data: 2015-04-28 22:27:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 21:16, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> drogi po równi pochyłej. Rola Rosji jest coraz bardziej marginalizowane
> na arenie międzynarodowej (jako nie mający już realnego znaczenia kraj).

Czy to się przełożyło na lepsze warunki życia (szeroko rozumiane) oraz
wolność polityczną zwykłych ludzi? Czy nie jest przypadkiem tak, że
tylko oligarchowie najlepiej na tym wyszli? Pod warunkiem oczywiście, że
pozostają posłuszni.
Poza tym - duże rozwarstwienie społeczne, dysproporcje majątkowe.
Mnie się taki model nie podoba. I wcale nie zależy mi na tzw. rządach
silnej ręki.
Nie ma co się zresztą łudzić, że Polska samotnie pod jakimikolwiek
rządami miałaby szanse stanąć z Rosją jak równy z równym.

Ewa

57. Data: 2015-04-28 23:01:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 17:34:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Jak Jarek się za to weźmie to na pewno bedzie cud... jak mu sie uda. :)

Zdarzają się cuda.

58. Data: 2015-04-28 23:09:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 21:16:09 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> równi pochyłej. Rola Rosji jest coraz bardziej marginalizowane na arenie
> międzynarodowej (jako nie mający już realnego znaczenia kraj).

Dobra synteza.

59. Data: 2015-04-29 00:00:40

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Zdarzają się cuda.

To wiele wyjasnia w dzialalnosci JK...

60. Data: 2015-04-29 00:20:24

Od: "Mark`Woydak" <M...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> Spisek śmierdzi na odległość, nie węszę więc - wręcz nos zatykam. Jesli
> uda
> się go udaremnić, będzie to cud.

Jeżeli PiS przegra będzie to sPiSek, jeżeli wygra - zwycięstwo. ;-)))))

MW

Nie oddam swoich organów!
Antysemityzm? - nie w Polsce.
Na co płacisz fundacjom.
Polonia chce prawdy o Smoleńsku i odsunięcia PO!
Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?