Nie kończąca się historia. Jak zdobyć?

1. Data: 2007-10-10 19:16:25

Temat: Nie kończąca się historia. Jak zdobyć?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Latorośl zapisała się na konkurs, gdzie trzeba przeczytać książkę Michaela
Ende "nie koncząca się historia".
Niestety, na cały powiat jest 1 (słownie jedna) sztuka. W Bibliotece
Śląskiej są 2 ale "w czytaniu" i aby wypożyczyć trzeba mieć zameldowanie w
woj. śląskim a niestety nie mamy (piszę protest do Organizacji Obrony Praw
Człowieka ;-)
Poradźcie Grupowicze skąd taką książkę wziąć? Może być nawet e-book
Jacek

2. Data: 2007-10-10 19:52:07

Temat: Re: Nie kończąca się historia. Jak zdobyć?
Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Człowieka ;-)
> Poradźcie Grupowicze skąd taką książkę wziąć? Może być nawet e-book

http://www.gandalf.com.pl/b/nie-konczaca-sie-histori
a/

google naszym przyjacielem jest :-)

pozdrawiam
aqua ( poznan )

3. Data: 2007-10-10 19:54:52

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aqua" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> http://www.gandalf.com.pl/b/nie-konczaca-sie-histori
a/

> google naszym przyjacielem jest :-)

sorry, stara Ci ja i slepa .... nie zauwazylam .... produkt niedostepny :-(

pozdrawiam
aqua (poznan)

4. Data: 2007-10-11 04:37:36

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie....
I tak na stronach innych księgarni wysyłkowych.
Może być nawet e-book, czy coś w tym rodzaju. Jakoś te 480 stron wydrukuję
na domowej atramentówce, bo z pewnością nie dam młodemu czytać tyle na
ekranie
Jacek

5. Data: 2007-10-11 05:52:09

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Latorośl zapisała się na konkurs, gdzie trzeba przeczytać książkę Michaela
> Ende "nie koncząca się historia".
[ciach]
> Poradźcie Grupowicze skąd taką książkę wziąć?

Adres, jaki tu podajesz jest prawdziwy?

--
Old Rena (bo moglibyśmy pożyczyć... niech stracę... tych kilka złotych na pocztę)
[Renata Gierbisz]

6. Data: 2007-10-11 07:27:41

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może być nawet e-book, czy coś w tym rodzaju. Jakoś te 480 stron wydrukuję
> na domowej atramentówce, bo z pewnością nie dam młodemu czytać tyle na

zerknij na dyskusję http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=445591&start=30

Pozdrawiam

Monika

7. Data: 2007-10-11 09:18:12

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> Odpisałem na priv.

Odpowiedziałam.

--
Old Rena (a co, czatujemy sobie)
[Renata Gierbisz]

8. Data: 2007-10-11 09:32:44

Temat: Re: Nie konczaca sie historia. Jak zdobyc?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

BTW dobre i smaczne ;-))
JaC

-----

> Mój adres to s[...]...@o...pl na grupach dyskusyjnych podałem adres nieważny dla
ochrony przez spamem

9. Data: 2007-10-11 11:06:17

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój komputerowy guru twierdzi, że podanie własnego adresu na grupie to tak,
jak zostawienie auta w Warszawie na Targowej na noc z kluczykami w środku i
dokumentami w schowku. No chyba, że się myli ;-)
Jacek

10. Data: 2007-10-11 11:54:56

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Myli się: podanie własnego adresu na grupie to jak zostawienie wydekoltowanej żony
ubranej w małą czarną, szpilki,
pończochy na pasku i torebkę przez ramię o 2 w nocy na Ząbkowskiej róg Brzeskiej ;-)
JaC

-----

> Mój komputerowy guru twierdzi, że podanie własnego adresu na grupie to tak, jak
zostawienie auta w Warszawie na
Targowej na noc z kluczykami w środku i dokumentami w schowku.
> No chyba, że się myli ;-)

skąd ściągnąć plan lekcji z sobotą?
Ulga podatkowa na dzieci
Tomasz Polak - Relacje nauczyciel - uczeń w szkole pogimnazjalnej
mycie zebow u 6-latka
pomocy wszawica!!!