Nie-lukier.

11. Data: 2012-10-02 12:08:05

Temat: Re: Nie-lukier.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 14:04:18 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> (...) Byłą kretynką, jest
> kretynką i będzie kretynką. Ja to tylko w bardziej dosadny sposób
> artykułuję.

Co ty robisz? - artykułujesz? Ty się koleś stuknij w głowiznę. Odkąd
robienie kupy sobie na buty nazywa się artykulacją 333-)
(by XL)

12. Data: 2012-10-02 12:43:40

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 października 2012 20:54:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]

A nie będzie to wersja wyspiarska - czyli lukier z dodanym serkiem homogenizowanym?

Ania

13. Data: 2012-10-02 12:46:16

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Co ty robisz? - artykułujesz? Ty się koleś stuknij w głowiznę. Odkąd
> robienie kupy sobie na buty nazywa się artykulacją 333-)

Patrz - na butach i kupie też się wyrocznia zna...

14. Data: 2012-10-02 13:48:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 05:43:40 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> A nie będzie to wersja wyspiarska - czyli lukier z dodanym serkiem homogenizowanym?

Na pewno nie - ma to być lepka półprzezroczysta polewa o wyglądzie
niezastyglego lukru, ale nie tężejąca w skorupkę, tylko pozostajaca w
stanie półpłynnym, jednak nie ściekającym. Dokładnie taka jest np na
ciastkach "gniazdka ptysiowe" (są to pączki jakieśtam), sprzedawanych w
stacjach Statoil. Ta szczególnie mi smakuje. I czasem na niektórych
pączkach tradycyjnych ją widuję.

(by XL)

15. Data: 2012-10-02 13:58:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 15:48:16 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ciastkach "gniazdka ptysiowe" (są to pączki jakieśtam), sprzedawanych w
> stacjach Statoil. Ta szczególnie mi smakuje. I czasem na niektórych

...i tak jakoś czuję, ze oni chyba tam syrop skrobiowy dodają, a moze i
kapkę oleju...
(by XL)

16. Data: 2012-10-02 15:06:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 15:58:23 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...i tak jakoś czuję, ze oni chyba tam syrop skrobiowy dodają, a moze i
> kapkę oleju...

A moze po prostu mleko?
http://kuchnia-polska.net/lukier-mleczny,5
Muszę poeksperymantowac chyba.
(by XL)

17. Data: 2012-10-02 17:10:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Chiron" <e...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag
>>
> Pisałem coś do ciebie, pikuś? Nie? Zgadza się? To nie wpierdalaj się
> między wódkę i zakąskę. Do kretynów będę się zawsze zwracał chamsko. Taka
> moja uroda.
Niech zgadnę: wygolony "kark", buzia nieskażona myśleniem, złota obroża na
szyi?

> "gentelmen" się kurna znalazł. Chcesz jej wylizać? Byłą kretynką, jest
> kretynką i będzie kretynką. Ja to tylko w bardziej dosadny sposób
> artykułuję.
Jak rozumiem, jesteś psychiatrą, że tak bezbłędnie rozpoznajesz kretynów,
czy też może po prostu sądzisz swoją miarą?

Bardzo, bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, życzę trochę luzu- boś się
napiął niemożebnie:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

18. Data: 2012-10-02 18:14:57

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Niech zgadnę: wygolony "kark", buzia nieskażona myśleniem, złota obroża na
> szyi?

Patrz, jasnowidz jakiś, trafnie mnie rozkminiłeś. Tyle, że używam tytanowej
biżuteri, złoto zostawiam Srajtelkom. Tylko dwie górne jedynki mam takie
fajne złote, ale z diamencikami. Trzeba pokazac co się ma....

> [...]
> czy też może po prostu sądzisz swoją miarą?
>
> Bardzo, bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, życzę trochę luzu- boś

A ja ciebie nie pozdrawiam, boś i osioł i hiena. I wybacz, ale trzeba trochę
więcej niż kretynka i osioł, abym się napinał.

---
Najmądrzej­szy jest, który wie cze­go nie wie.

Sokrates

19. Data: 2012-10-02 18:42:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 20:14:57 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> używam tytanowej
> biżuteri, złoto zostawiam Srajtelkom. Tylko dwie górne jedynki mam takie
> fajne złote, ale z diamencikami.

Spadłam z krzesełka :-DDD
(by XL)

20. Data: 2012-10-02 19:39:35

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadłam z krzesełka :-DDD

Stłukłaś sobie dupkę? A sorry, ty nie mogłaś sobie stłuc, bo nie masz dupki,
tylko grubą, tłustą dupę....

Nalewka z aronii.
Fondant czeko...
orzechy włoskie