Nie mam przyjaciół

1. Data: 2005-11-21 22:44:24

Temat: Nie mam przyjaciół
Od: Bionicle <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...takich prawdziwych, "na smierc i zycie", zeby cos robic wspolnie,
ale nie chodzi mi o romansowanie, bo to nudne.
Gdzie ich szukac? probuje cos w internecie ale kiepsko mi idzie,
ludzie sa bardzo niechetnie nastwieni do zmiany swiata wirtualnego na
realny, a jesli juz to takie znajomosci sa bardzo powierzchowne i
szybko sie konczą. Nie wiem moze problem jest we mnie, jestem dosc
sympatyczna osoba, otwarta na swiat i innych, gdzie tkwi problem i jak
mu zaradzic?

2. Data: 2005-11-21 22:58:45

Temat: Re: Nie mam przyjaciół
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bionicle <z...@o...pl> napisał(a):

> ....takich prawdziwych, "na smierc i zycie", zeby cos robic wspolnie,

moze podswiadomie nie chcesz miec przyjaciol.

3. Data: 2005-11-21 23:02:26

Od: "Adamski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szybko sie konczą. Nie wiem moze problem jest we mnie, jestem dosc
> sympatyczna osoba, otwarta na swiat i innych, gdzie tkwi problem i jak

sposob znalezienie przyjaciol:
- znajdz w sobie jakas pasje- cos co lubisz robic- np. jazde motocyklem
- spedzaj przy nim kazda wolna chwile, spedzaj czas w pubie, gdzie spotykaja
sie ludzie o tej samej pasji
- po kilku latach i setkach godzin spedzonych razem zaczniesz byc czescia
ich zycia a oni stana sie czescia Twego
- i to jest jak na moje przyjazn

Adamski

4. Data: 2005-11-21 23:20:51

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamski napisał:

> sposob znalezienie przyjaciol:
> - znajdz w sobie jakas pasje- cos co lubisz robic- np. jazde motocyklem

On lubio tylko klocki lego bajonikle - bo ma dopiero 5 lat
--
A6X6I6D
GG:6656915

5. Data: 2005-11-22 09:43:32

Od: Bionicle <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Nov 2005 00:20:51 +0100, Stefan Sraczyński
<h...@p...onet.pl> wrote:

>On lubio tylko klocki lego bajonikle - bo ma dopiero 5 lat

lepsze to niz jedzenie kupy, czyz nie? :D

6. Data: 2005-11-22 09:52:57

Od: Bionicle <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Nov 2005 23:02:26 -0000, "Adamski"
<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>sie ludzie o tej samej pasji
>- po kilku latach i setkach godzin spedzonych razem zaczniesz byc czescia

Takie pasje na siłe, troche naciagane uspołecznianie sie, to jedyna
droga? Interesuja mnie ksiazki, chodze na wieczory autorskie i
przesiaduje w modnch kawiarniach czekajac na ofiary, problem w tym ze
społeczenstwo w Polsce mało otwarte jest, ale dzieki za rade.

7. Data: 2005-11-22 10:00:22

Od: "hemoroidzio" <m...@n...posladami.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bionicle" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem moze problem jest we mnie, jestem dosc
> sympatyczna osoba, otwarta na swiat i innych, gdzie tkwi problem i jak
> mu zaradzic?

na początek weź prysznic.

8. Data: 2005-11-22 20:19:11

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bionicle napisał:

> lepsze to niz jedzenie kupy, czyz nie? :D
NIE

czyli przyznajesz się że sie bawisz KLOCKAMI LEGO ??

9. Data: 2005-11-22 20:19:38

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hemoroidzio napisał:

> Użytkownik "Bionicle" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> na początek weź prysznic.

użyj mydła

10. Data: 2005-11-22 20:52:54

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bionicle <z...@o...pl> napisał(a):

> znajomosci (...)
> szybko sie konczą.

"Wszystko co dobre szybko sie konczy..."

> Nie wiem moze problem jest we mnie,

Co do tego nie ma zadnych watpliwosci.

> jestem dosc
> sympatyczna osoba,

Widocznie tak Ci sie tylko wydaje....

> otwarta na swiat i innych,

Dlaczego zakladasz, ze to jest zaleta w oczach Twoich potencjalnych przyjaciol?

> gdzie tkwi problem

A kilka zdan wczesniej sama go przeciez zlokalizowalas... Co, pamiec szwankuje
czy koncentracja ;-)

Nawiasem mowiac przypomnialas mi list autorstwa pewnego schizofrenika (dobrze
ilustrujacy objawy tej choroby):
"Kochana mamo, pisze do ciebie na papierze. Moj dlugopis zostal wyprodukowany
przez Perry i s-ka. To angielska fabryka. Stolica Anglii jest Londyn. Wiem o
tym ze szkoly. Zawsze lubilem geografie. Ostatnim moim nauczycielem tego
przedmiotu byl profesor August A. Mial czarne oczy. Bywaja rowniez oczy
niebieskie, szare i inne. Ktos mi mowil, ze weze maja oczy zielone. Wszyscy
ludzie maja oczy, chociaz niektorzy sa niewidomi." ;-)

> i jak
> mu zaradzic?

Hmmm...

"Nic nadzwyczajnego: Bądź miła. Unikaj tłustych potraw.
Przeczytaj czasem dobrą książkę. Dużo spaceruj.
Żyj w pokoju i harmonii z ludźmi wszystkich wyznań i narodowości.
A na koniec pokażemy kilka świńskich zdjęć penisów, żeby wkurzyć cenzurę..."

(Monty Python's The Meaning of Life)

pozdrawiam
quasi-biolog

PS: "Na wojnie nie ma przyjaciol - sa tylko znajome twarze..." (porucznik
Kopacki "Kawaleria Powietrzna" TVP2)
PS2: "Zycie to nieustajaca krwawa wojna na kly i pazury" (Karol Darwin)

www.apd.fora.pl
Szkola
... a po slubie rozwod
Jak poprawić pamięć ?