Nie mieszac Duluxa???!!!

1. Data: 2003-05-23 18:15:18

Temat: Nie mieszac Duluxa???!!!
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jutro zabieram się do malowania ścian Duluxem - Kolory Świata. Na puszce jest
napisane, żeby nie rozcieńczać i NIE MIESZAĆ !!! O ile rozumiem to pierwsze, to
tego zeby nie mieszać - nie bardzo. A więc dlaczego?

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-05-23 19:54:53

Temat: Re: Nie mieszac Duluxa???!!!
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pierwsze, to
> tego zeby nie mieszać - nie bardzo. A więc dlaczego?

Nie rozcienczac ? To jak takim maslem pomalowac ? Bez przesady.

1. Data: 2003-05-24 05:29:13

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mieszać z farbami innych firm, typów itd.. Dulux-tylko z duluxem.

1. Data: 2003-05-24 09:39:28

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003, Pablo wrote:

> Nie rozcienczac ? To jak takim maslem pomalowac ? Bez przesady.

Jakiej przesady. Miałem malowane Duluksem (zarówno Kolorami Świata, jak i
Once), w obu przypadkach bez rozcieńczania mieszania, wyszło jak
trzeba.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-05-24 11:22:04

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0305241138041.6243-100000@joanna.
jfedor.org...

> Jakiej przesady. Miałem malowane Duluksem (zarówno Kolorami Świata, jak i
> Once), w obu przypadkach bez rozcieńczania mieszania, wyszło jak
> trzeba.

Malowalem duluxami, dyrupami, dekoralami itp. i jesli w mojej ocenie farba
byla zbyt gesta odrobine rozcienczalem i wychodzilo jak trzeba.
Oczywiscie zdarzaja sie przypadki "fachofcow" ktorzy rozcienczaja farbe tak
ze jest wiecej rozcienczalnika niz farby a potem z pretensjami przychodza ze
farba nie kryje.
Pzdr.

1. Data: 2003-05-24 18:30:40

Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"111" <c...@c...waw.pl> wrote in message
> nie mieszać z farbami innych firm, typów itd.. Dulux-tylko z duluxem.

W życiu bym nie wpadł, że to o to chodzi.
Jak nie mieszać, to nie mieszać!

1. Data: 2003-05-24 19:18:42

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Uff, juz po wszystkim. Pomalowałem. Nie rozcieńczałem, nie mieszałem i nawet
nie wstrząsałem :). Wyszło nawet nieźle - chociaz można by jeszcze raz
przeciągnąć, ale zabrakło mi farby na drugą warstwę. Miałem do pomalowania 36m2
i według producenta 1 puszka (2,5 l) powinna wystarczyć na 35 m2. Kupiłem 2
puszki żeby pomalować 2 warstwy i akurat wystarczyło mi tylko na 1 warstwę!!!!!
mimo, że pod Duluxa na gładź gipsową położyłem 2 warstwy białej emulsji
akrylowej (bez rozcieńczania). Malowałem Duluxem cienka warstwę porządnym
wałkiem.
Z WYDAJNOŚCIĄ FARB DULUXA - KOLORY ŚWIATA - TO NIEZŁA ŚCIEMA!!!

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-05-24 20:22:13

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wałkiem.
> Z WYDAJNOŚCIĄ FARB DULUXA - KOLORY ŚWIATA - TO NIEZŁA ŚCIEMA!!!

To juz wiesz dlaczego mowia zeby nie rozcienczac. A w ino raz to ja nie
wierze za duzo w zyciu sie namalowalem.
Pzdr.

1. Data: 2003-05-26 09:52:55

Od: "CJ." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet
> 36m2
Kupiłem
> 2
> warstwę!!!!!

...to może ja...
malowałem Bolixem 5l za 34zł kolor jaki chcecie,
20m2 i bez problemu, rozcięczyć też można
nawet zostało na poprawki
na początku byłem bardzo przeciwny
kupowaniu drogiej farby
jednak kobieta mnie przekonała :))

CJ.

jakie kwiatki na balkon?
jakie kwiatki na balkon?
Meble jakich nie kupisz w żadnym sklepie spam
Gdziue w Lodzi - rolety do okien dachowych?
system BRW