Nie mogłem się powstrzymać :-)

141. Data: 2003-06-27 14:21:18

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać : -)
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>ja nie uważam że można zabić... chodzi mi o to, że potrafię zrozumieć
>kobietę która została zgwałcona lub jej dziecko jest tak straszliwie
>chore, że nie przeżyje poza jej brzuszkiem... potrafię zrozumieć i
>uważam że kobieta w tej sytuacji powinna mieć prawo wyboru...

W polskim prawie jest przewidziana taka mozliwosc.
Tylko jak to wyglada w praktyce, to juz insza inszosc.

Mysle, ze wiekszosc batalii nie jest prowadzona o aborcje ze wzgledow
medycznych czy zwiazanych z przestepstem, a o aborcje ze wzgledow spolecznych.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

142. Data: 2003-06-27 14:23:02

Od: "tribeca" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości

> Bezpłodnych rodzin jest juz kilkanaście procent i ten odsetek wciąż
rośnie.

nie rób z kobiet potworów, które tylko czekają na to, żeby zaciągnąć faceta
do łóżka, zajść z nim w ciążę i oddać to dziecko do adopcji - nikt o
zdrowych zmysłach nie robi tego rozmyślnie, urodzenie dziecka to nie jest
wychodowanie roślinki z ziarenka (i oddanie komuś, kto wyhodować nie może),
wkłada się w to więcej emocji, nawet, jeśli nie są to emocje pozytywne

143. Data: 2003-06-27 14:24:26

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Że studentką, to z ubezpieczenia. Nie pamiętam, skąd wiedział, że jestem
> panną.

Bo Wawa to jak powszechnie wiadomo wielka wiocha jest :-)
ER (z mniejszej wiochy)

144. Data: 2003-06-27 14:24:51

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 16:27:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa Ressel* skreślił te o to słowa:

> Oczywiście, że nie. I nad tym jakoś feministki nie ubolewają.
> ER

Nie kazdy moze ubolewac nad wszystkim - zycia by nie starczyło.

PS> Kto broni tam walczyc mezczyznom o ich prawo do podejmowania tej
decyzji?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

145. Data: 2003-06-27 14:26:26

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 9 miesiecy nie- wystarczy krócej ;)
> Nie pamietam do ilu tygodni wolno usuwac w przypadkach uzasadniajacych
> aborcje ale na pewno nie wiecej niz 3 miesiace.

W USA jeszcze do niedawna właściwie do końca ciąży.
ER

146. Data: 2003-06-27 14:27:10

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

147. Data: 2003-06-27 14:28:27

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> W USA jeszcze do niedawna właściwie do końca ciąży.

Serio? Przerazajace.
Do AsiS - to o czym piszesz to nie tyle aborcja ile przedwczesne
wywolanie porodu i o ile wiem _jedynym_ uzasadnieniem robienia tego
zabiegu jest fakt, ze dziecko z punktu nie ma zadnych szans na przezycie
poza lonem matki. Nie jest to wiec aborcja w prawnym ( czyli karalnym w
Polsce ) rozumieniu tego slowa.
pzdr
agi

148. Data: 2003-06-27 14:29:45

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Ja uważam, że decyzja nalezy do obojga.
> Jedyny wariant jakiego nie przewiduję (i prawo też) to taki, ze kobieta
nie
> chce dziecka, facet chce -> kobieta musi donosic ciążę.

Własnie to wydaje mi się mocno nie fair. Że ojciec, który zobowiąże się, że
będzie dziecko wychowywał, nie ma żadnych praw.
ER

149. Data: 2003-06-27 14:32:43

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Poza tym za kazdym razem idąc z kims do łózka obie strony powinny miec
> swiadomosc, ze moze sie to skonczyc porodem za 9 miesiecy. Taka swiadomosc
> bardzo dobrze działa, zanim sie kogos "przeleci" zastanowi sie 3 razy.

I gdzie przy takich poglądach miejsce na aborcję z "przyczyn społecznych" ?

Adam

150. Data: 2003-06-27 14:32:53

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ivvi napisał:

> do decyzji czy mieć dziecko czy nie ale przed zaistniałym faktem...

Ale kobieta może po fakcie ?

> ... jakoś nei wyobrażam sobie kobiety, która wraca wieczorem do domu, na
> kilometr czuć od niej alkohol, trzaska drzwiami i rzuca się na swojego
> bezbronnego męża, bije go i gwałci... (przepraszam za dosadne słowa) lub
> też grupka nastoletnich dziewczynek dopada mężczyznę/chłopaka i sytuacja
> jak wyżej... mam wymieniać dalej??
> uważasz że jak to nazwałeś "zbałamucone" są odpowiednikiem facetów
> którzy "dali się wpakować w dziecko" ??

A na jakiej podstawie uważasz że wg mnie zgwałcona = zbałamucona ?

Adam

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?