Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?

11. Data: 2003-09-18 19:34:30

Temat: Re: Nie na temat...
Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jack" <w...@W...onet.pl> wrote in message

> Podobno na cmentarzu, obok ktorego przejezdzam jadac do pracy,
> leza jego przodkowie.
>
> Pozdrowienia,
>    Michal

Do dziś moim pierwszym skojarzeniem z Indianapolis był Vonnegut - teraz bedzie
jeszcze Michał...;)

Pozdrawiam
Jack

12. Data: 2003-09-18 19:44:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do dziś moim pierwszym skojarzeniem z Indianapolis był Vonnegut - teraz
bedzie
> jeszcze Michał...;)
>
> Pozdrawiam
> Jack

Tylko który ? "Były sobie dwa Michały,
jeden duży, drugi mały.Kiedy duży spacerował,
mały za nim w..............................".:-)))

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-09-19 11:28:44

Temat: Re: Wracając troszkę do tematu...
Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero teraz wszedłem w Twój link Michale - nie wiedziałem że jesteś w
> Indianapolis ...

Do Michała:
czy ta zakręcona Isabel omija Ciebie i Twój ogród?
Pisałeś kiedyś, że Indiana jest mocno narażona na te
rodzaje kataklizmów.
Twój piękny milin w przeciwieństwie do Ciebie nie
może schować się w bezpiecznym miejscu.
Pozdrawiam i życzę by przeszła bokiem,
najlepiej w znacznym oddaleniu
Wojtek

14. Data: 2003-09-19 13:30:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> wrote in message

> Do Michała:
> czy ta zakręcona Isabel omija Ciebie i Twój ogród?
> Pisałeś kiedyś, że Indiana jest mocno narażona na te
> rodzaje kataklizmów.

Dziekuje za troske. Indiana jest narazona, ale raczej na inne
kataklizmy, zwlaszcza tornada. Huragany z Atlantyku tu nie
docieraja, najwyzej czasem jakis szczatek w postaci
wzmozonych opadow. Izabela nie doszla i nie dojdzie.
Miliny rosna spokojnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2003-09-25 06:53:28

Temat: Re: Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?
Od: "Łukasz W." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż taki stary to nie jestem. Jeśli Al-Kaida nie zoorganizuje zamachu w Polsce i
nie trafi na mój ogród to są duże szanse że doczekam się owoców. oczywiście
wiem, że trzeba poczekać co najmniej te 20 lat (nie wiem czy mam racje). Orzech
włoski zakwitł mi pierwszy raz po 16 latach. Ale nie licze na same korzyści
materialne w postaci orzechów do jedzenia, po prostu podoba mi się to drzewko z
samego wyglądu, a jak już kiedyś zakwitnie to będę się z tego faktu bardzo
cieszył. Ł

16. Data: 2003-09-25 06:55:38

Od: "Łukasz W." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznij od siebie. Ktoś zrobił mały błąd to od razu wyśmiewać!!! Widzę że na
tej grupie są bardzo inteligentne osoby. tylko pogratulować tak miłego
towarzystwa!!!!

17. Data: 2003-09-25 09:48:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacznij od siebie.

Nie jesteśmy na "ty"!!!

Ktoś zrobił mały błąd to od razu wyśmiewać!!!

To była dyskretna pomoc.

Widzę że na tej grupie są bardzo inteligentne osoby.

Świetnie!

tylko pogratulować tak miłego towarzystwa!!!!

Zdanie zawsze rozpoczynamy z dużej litery!!!

Pozdrawia miło boletus

Winnice Francji
Winnice Francji
pysznogłówka