Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?

1. Data: 2003-09-18 08:49:53

Temat: Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?
Od: "Łukasz W" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie. w parku niedaleko mojego domu rośnie kilka okazów tego drzewa. co
roku obficie owocują, a orzechy zbierają zarówno dzieci jak i dorośli. w
niczym nie odbiegają w smaku od zwykłej leśnej leszczyny. leszczyna turecka to
duże drzewo - te u mnie mają około 20 metrów wysokości. ma ładne liście
podobne nieco do lipy, a przed rozwinięciem liści jest cała w "kotkach". mam
nasiona i zamierzam je wysiać do doniczki i postawić na zimę w ogrodzie, że by
nasiona zostały poddane procesowi stratyfikacji. czy wyrosną? może ktoś z Was
próbował takiej uprawy? orzecha włoskiego udało mi się wychodować w taki
sposób. pozdr. Ł

2. Data: 2003-09-18 09:46:25

Temat: Re: Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?
Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbował takiej uprawy? orzecha włoskiego udało mi się wychodować w taki

Oczywiście ze wyrosną, moje leszczyny turckie mają po ok. 2 m wys.
a orzechy moim zdaniem są nieco mniej chrupiące i jakby bardziej "tłuste" ...;)

Pozdrawiam
Jack

3. Data: 2003-09-18 11:12:48

Od: "japko" <s...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Proces stratyfikacji... brzmi nieźle. Ale co to jest?
Po prostu - w doniczce na mrozie? Na balkonie może być?

4. Data: 2003-09-18 13:06:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz W" <l...@b...pl> wrote in message
> [...]
> próbował takiej uprawy? orzecha włoskiego udało mi się wychodować

Grochem o sciane :-(
Udalo Ci sie co zrobic?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-09-18 13:09:26

Temat: Nie na temat...
Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michal Misiurewicz
> m...@m...iupui.edu
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Dopiero teraz wszedłem w Twój link Michale - nie wiedziałem że jesteś w
Indianapolis ...
Nie spotkałeś kiedyś przypadkiem Kurta Vonneguta...:)

Pozdrawiam
Jack

6. Data: 2003-09-18 13:49:22

Temat: Re: Nie na temat...
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jack" <w...@W...onet.pl> wrote in message

> Nie spotkałeś kiedyś przypadkiem Kurta Vonneguta...:)

Podobno na cmentarzu, obok ktorego przejezdzam jadac do pracy,
leza jego przodkowie.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2003-09-18 14:32:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grochem o sciane :-(
> Udalo Ci sie co zrobic?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Patrz zezem,a przeczytasz - wyhcodować:-)

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-09-18 15:10:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim,którzy chcą 'chodować'
radzę zawczasu spasować !

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-09-18 19:18:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero teraz wszedłem w Twój link Michale - nie wiedziałem że jesteś w
> Indianapolis ...
>

> Pozdrawiam
> Jack

Kiedy ja tego nie wiedziałem,
myślałem,że to jakiś zboczeniec
(przepraszam Michale) nadaje
około 3-4 nad ranem:-))

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-09-18 19:34:08

Temat: Odp: Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz W <l...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
> nasiona zostały poddane procesowi stratyfikacji. czy wyrosną? może ktoś z
Was
> próbował takiej uprawy? orzecha włoskiego udało mi się wychodować w taki

Owocow to chyba twoje dzieci sie doczekaja :)

Elfir

Winnice Francji
Winnice Francji
pysznogłówka