Nie o kosmetyki mi chodzi :)

1. Data: 2003-07-26 08:09:53

Temat: Nie o kosmetyki mi chodzi :)
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki!

Mam pytanko tak całkiem nie związane z kosmetykami ale na pewno z urodą. Czy
ktoś mi może doradzić?

Będe świadkową na ślubie koleżanki i zastanawiam się czy świadkowa musi
koniecznie być w garsonce bądź innym eleganckim ubiorze. Nie chciałabym na
weselu, a raczej przyjęciu (ale też w klubie) bawić się w takim stroju -
garsonka. Czy świadkowa może się ubrać do kościoła w taki strój jak na
wesele ( np. jakiś komplecik taki jak się nosi latem)
Mam nadzieję, że ktoś mnie zrozumiał :)

Pzdr
anpaho

1. Data: 2003-07-26 08:15:18

Temat: Re: Nie o kosmetyki mi chodzi :)
Od: "olka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dołączam sie z pytaniem, moze to być suknia typu: gorset + spódnica?
generalnie chodzi chyba o to zeby nie wygladać ładniej niz panna młoda?:)
pozdr

1. Data: 2003-07-26 08:16:27

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> garsonka. Czy świadkowa może się ubrać do kościoła w taki strój jak na
> wesele ( np. jakiś komplecik taki jak się nosi latem)

Jak najbardziej mozesz sie tak ubrac :-)
Rozsadne zasady, ktorych powinnas przestrzegac przy doborze stroju to:
1. nieprzesadnie wydekoltowany, azurowy, krotki - wiadomo, do kosciola nie
wypada
2. nie bialy - kolor zarezerwowany dla glownej bohaterki
3. nie bardziej strojny niz panna mloda, to jest jej dzien i wszyscy powinni
o tym pamietac :-)
4. nie czarny! ;-)

Reszta raczej dowolnie.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-26 08:56:22

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkie grupowiczki!
Tozto jawna dyskryminacja :PP
Sa tu jeszcze jacys faceci, nie ? :)

1. Data: 2003-07-26 09:10:14

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drakun" <d...@m...net> napisał w wiadomości

> Tozto jawna dyskryminacja :PP
> Sa tu jeszcze jacys faceci, nie ? :)

Ale w tej sprawie ich zdanie sie nie liczy ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-26 09:25:19

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> garsonka. Czy świadkowa może się ubrać do kościoła w taki strój jak na
> wesele ( np. jakiś komplecik taki jak się nosi latem)

Podobalo mi sie jak byla ubrana swiadkowa na ostatnim slubie, na jakim
bylam...
W kosciele wygladala jakby byla ubrana w typowa garsonke, tzn wygladalo to
jak komplet: marynarka i sukienka do kolan, do tego buty na wysokim obcasie.
Wssytko w spokojnym, kawowo-bezowym kolorze.
Natomiast na weselu swiadkowa zdjela marynarke i okazalo sie ze sukienka nie
jest taka prosta jak mi sie wydawalo wczesniej - z ladnymi wcieciami, tyl do
polowy plecow, wiazana wokol szyi. Calkowicie stracila taki formalny
charakter. A fakt ze byla w spokojnym kolorze nie robil z niej z powodu tych
odkrytych czesci i wyciec krzykliwej sukienki.
Bardzo mi sie to podobalo - w kosciele, gdzie trzeba bylo byc ubranym
bardziej elegancko - tak bylo, natomiast na przyjeciu - swoboda w tanczeniu
i poruszaniu sie.

pozdrawiam,
El@

--------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-07-26 10:54:22

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj sie panny mlodej - w koncu to jej dzien i ona wie najlepiej jak
wszystko powinno wygladac:)) Jesli nie ma nic przeciwko braku garsonki, to
nikt inny nie powinien sie czepiac.

Wedlug mnie powinnas sie ubrac w cos w czym sie dobrze czujesz. Jesli
garsonka nie jest takim ciuchem to sobie daruj.

Pozdrawiam,
Aga

PS: A w ogole to kto powiedzial, ze jak ma byc elegancko to tylko garsonka?
Czasami wystarczy do zwyklej kiecki dorzucic jakis drobiazg i juz jest OK.

1. Data: 2003-07-26 11:08:56

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Będe świadkową na ślubie koleżanki i zastanawiam się czy świadkowa musi
> koniecznie być w garsonce bądź innym eleganckim ubiorze.

Myślę, że powinnaś porozmawiać o tym z panną młodą. Ma prawo życzyć sobie
odpowiedniego ubioru, koloru - to w końcu jej dzień :)
Jak miałam być świadkową, to panna młoda zaproponowała kolor, zabrała mnie
do sklepu i wybrałyśmy sukienkę, za którą ona miała zapłacić.

Sandra

1. Data: 2003-07-26 11:29:46

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w tej sprawie ich zdanie sie nie liczy ;-)
no jestem normalnie oburzony :)) chcialbym wiedziec w takim razie w jakich
sprawach nasze zdanie sie liczy :pp
ps. myslalem ze kobiety sie ubieraja zeby sie facetom podobac, ale to naiwny
jeszcze jestem i mlody :]]

1. Data: 2003-07-26 12:40:37

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no jestem normalnie oburzony :)) chcialbym wiedziec w takim razie w jakich
> sprawach nasze zdanie sie liczy :pp
W niewielu, moj drogi, w niewielu... ;-P

> ps. myslalem ze kobiety sie ubieraja zeby sie facetom podobac, ale to
naiwny
> jeszcze jestem i mlody :]]
Fakt :-)

Pozdrawiam
ISIA

Joko ze złotem
prezenty dla konsultantek Avon
Mleko
www z linkami do stron o kosmetykach etc.
[Lodz] zakupy