Nie polecam serwisu"znany lekarz"

1. Data: 2009-03-16 13:28:25

Temat: Nie polecam serwisu"znany lekarz"
Od: "Jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule, nie polecam tego serwisu http://www.znanylekarz.pl/ ,serwis
jest prowadzony chaotycznie i zamieszczane opinie nie odnoszą się do
głównego wątku, czyli lekarza o którym opinie są zbierane. Sprawa ma się
tak,obserwuje na tym serwisie bardzo dobrego lekarza stomatologa,
specjalistę od implantów. Ostatnio przybył mu nawet tytuł naukowy "doktora"
i nagle się dowiaduje, ze pod tym wątkiem ktoś mu dopisał opinie o osobie
podobnego nazwiska. Zarzuty były zupełnie bzdurne, ze niby ta druga osoba
poprosiła o dane adresowe osobnika, który miał być leczony i w wyniku odmowy
podania swoich danych nie udzielono mu takiej pomocy. Jakoś się nie dziwie,
ze wymaga się danych osobowych pacjenta, no niech nawet zemdleje przy
zabiegu i co dalej, jest to oczywiście bardzo tragiczny watek leczenia, ale
wszystko się może zdarzyć. Generalnie serwis "guzik" wart i tyle :_))

Juras

2. Data: 2009-03-16 16:13:29

Temat: Re: Nie polecam serwisu"znany lekarz"
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeden przypadek to nie powód do uogólnień.
Serwis uważam za bardzo przydatny chociaż nie jest obiektywny (i pewnie
nigdy nie będzie).
Jacek

3. Data: 2009-03-16 16:42:18

Od: "Jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jeden przypadek to nie powód do uogólnień.
> Serwis uważam za bardzo przydatny chociaż nie jest obiektywny (i pewnie
> nigdy nie będzie).
> Jacek

Zgadzam się ze wszystkim co piszesz ,ale Administrator serwisu nie powinien
popełniać takich "szkolnych" błędów umieszczając pod wątkiem jednego
lekarza opinie o całkowicie innym związanym tylko nazwiskiem i dla
śmieszności sprawy jest to opinia o kobiecie i opinia nie jest związana ze
sztuka lekarska. Pacjent odmówił podania danych osobowych i nie został
"obsłużony" .Trochę nie rozumiem gościa, jeśli boli mnie ząb ,to nie bawię
się w utajnianie nazwiska tylko się leczę .Podawać dane osobowe u lekarza to
jednak trzeba ,chyba ze ktoś się filmów gangsterskich naoglądał lub ma
kłopoty z prawem

Juras

Zapalenie migdalkow
Ból brzuszka dziecka
Czym jest AIDS - film
Problemy z przepukliną
Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?