"Nie ucz jej"...

21. Data: 2003-09-27 20:29:15

Temat: Re: "Nie ucz jej"...
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
news:bl4r44$us$1@news.onet.pl...

> powiem szczerze, ze nie spodziewalam sie, iz w Szwecji tak
> zle traktuje sie obcokrajowcow, nawet tych na "lewo".

No raj to tu nie istnieje, to dosyc hermetyczne spoleczenstwo, choc hasla sa
niczego sobie ;-)

Ania obiektywna dzisiaj jak malo kiedy

22. Data: 2003-09-27 21:47:44

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> z tego co napisalas, facet chce zeby w czasie pracy ta dziewczyna
> byla w pracy a nie na zakupach. osobiscie wydaje mi sie to logiczne-
> praca to praca. nie widze akurat w tej izolowanej sytuacji nic
> niewspolczesnego i przeciwko prawom ludzkim.

W pracy czyli od 11 do 22-23, wolne w poniedzialki...

magda

23. Data: 2003-09-27 22:21:09

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:
> W Szwecji jest znane zjawisko sprowadzania sobie
> kobiet, wykorzystywania ich,

Aniu, tu musze sprostowac, nasz znajomy nie sprowadza sobie kobiet ani
pracownikow. Ma umowe z Urzedem ds Imigrantow czy cos w tym stylu. Za
ich posrednictwem zatrudnia uchodzcow, ktorym daje prace, moze malo
atrakcyjna ale lepsza niz siedzenie w obozie na koszt panstwa. Nikt nie
jest tam przymusowo. Opisana przeze mnie dziewczyna kilka dni temu
wrocila tu z tygodniowej wizyty u rodziny na Litwie, wiec na pewno,
gdyby jej bylo z nim zle, nie przyjechalaby tu.

magda

24. Data: 2003-09-27 22:54:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...com> wrote in message
> W pracy czyli od 11 do 22-23, wolne w poniedzialki...

rozne sa prace, i godziny tez. po prostu praca to praca.

iwon(k)a

25. Data: 2003-09-27 22:55:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Opisana przeze mnie dziewczyna kilka dni temu
> wrocila tu z tygodniowej wizyty u rodziny na Litwie, wiec na pewno,
> gdyby jej bylo z nim zle, nie przyjechalaby tu.

to wobec tego czym sie wiec martwisz???

iwon(k)a

26. Data: 2003-09-27 22:56:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> wrote in message

> No raj to tu nie istnieje, to dosyc hermetyczne spoleczenstwo, choc hasla sa
> niczego sobie ;-)

przykre ale prawdziwe.

> Ania obiektywna dzisiaj jak malo kiedy

widze wlasnie

iwon(k)a, szczerze zaskoczona.

27. Data: 2003-09-28 06:43:52

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...com> skrev i meddelandet

> W pracy czyli od 11 do 22-23, wolne w poniedzialki...

Magda, a czy on ja zatrudnil legalnie, na bialo, ze wszystkimi
obwarowaniami, czy tez ona tam siedzi na czarno i nic nie ma do powiedzenia?

Ania

28. Data: 2003-09-28 06:46:34

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> widze wlasnie
>
> iwon(k)a, szczerze zaskoczona.

Tak "po cichu" Ci powiem, ze wcale nie mam ochoty na zadne spory z Toba, bo
Cie lubie.
To tak przy 'swietej' niedzieli dzis mnie naszlo :-)
Szkoda zycia na swary, do tego jeszcze z rozsadnymi osobami. Lapka?

Ania

29. Data: 2003-09-28 12:30:12

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> to wobec tego czym sie wiec martwisz???

No dobrze, przekonalas mnie.
dzieki, magda

30. Data: 2003-09-28 16:41:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To tak przy 'swietej' niedzieli dzis mnie naszlo :-)
> Szkoda zycia na swary, do tego jeszcze z rozsadnymi osobami. Lapka?

nawet cztery (lapki) :-)

iwon(k)a, ktora przy innych swietch niedzielach nie byla tak
oszolomiona jak przy dzisiejszej ;-)

Do jakiego lekarza?
Jak traktujecie makijaż.
Książeczka dla czterolatka