"Nie ucz jej"...

31. Data: 2003-09-28 16:50:09

Temat: Re: "Nie ucz jej"...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...com> wrote in message
news:bl6km1$1q1$1@news.onet.pl...

> No dobrze, przekonalas mnie.
> dzieki, magda

mam nadzieje, ze jestes z ta decyzja
szczesliwa, bo jak uwazam, najlepiej sluchac siebie :-)

iwon(k)a

32. Data: 2003-09-28 17:29:59

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> mam nadzieje, ze jestes z ta decyzja
> szczesliwa, bo jak uwazam, najlepiej sluchac siebie :-)

Gdybym wiedziala co robic, nie pytalabym Was :-)

Poza tym, doszlam do wniosku, ze jezeli ich zwiazek ma sie rozpasc, to
niech to sie stanie bez mojego udzialu.

magda

33. Data: 2003-09-28 17:47:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym wiedziala co robic, nie pytalabym Was :-)

nie wiem jak ty masz, ale ja mam zwykle, nawet jesli do konca nie wiem
co zrobic, jakies takie wewnetrzne poczucie, ktore mowi mi, ze taka czy
inna decyzja, teraz, i dzisiaj jest ta najwlasciwasza- tzn czy ja sie czuje
z nia szczesliwa. nawet jesli nie wiem w danym momencie
co zrobic, pytam sie znajomych, analizujac ich opinie, patrze tez jak
zmienia sie moje odczucie. niekiedy tez daje sobie nieco czasu, zeby
przegryzc jakis problem. Najwazniejsze jednak, zeby ta decyzja byla moja,
niczyja inna. nieraz jest zupelnie inna niz moich doradcow. najwyzej
zaklne pod nosem za czas jakis, ale nigdy nie zaluje swoich dezyzji, bo
wiem, ze wtedy one byly najlepsze.

> Poza tym, doszlam do wniosku, ze jezeli ich zwiazek ma sie rozpasc, to
> niech to sie stanie bez mojego udzialu.

swiete slowa :-)

iwon(k)a

34. Data: 2003-09-28 18:16:24

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a"
> nawet cztery (lapki) :-)
>
> iwon(k)a, ktora przy innych swietch niedzielach nie byla tak
> oszolomiona jak przy dzisiejszej ;-)

Bardzo sie ciesze :-)

Ania

Do jakiego lekarza?