Nie widzi, nie słyszy...... co to jest?

1. Data: 2008-03-17 20:24:38

Temat: Nie widzi, nie słyszy...... co to jest?
Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pomóc osobie 48 lat która jeśli jest w miejscu publicznym nie "widzi",
nie poznaje najbliższych osób z rodziny.
Dodam że to sprawa psychiki a nie wzroku.
Bardzo źle "łapie" gdy się coś do niej mówi, dopytuje się o coś co przed
dwoma sekudami się wypowiedziało.
Co to za choroba?
Czyżby początki Alzheimera się tak nie objawiały?

--
Pozdrawiam Adam

2. Data: 2008-03-17 21:08:50

Temat: Re: Nie widzi, nie słyszy...... co to jest?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwoma sekudami się wypowiedziało.
> Co to za choroba?
> Czyżby początki Alzheimera się tak nie objawiały?
Nie pszesadzaj od razu, może po prostu stres.
Ma tak od zawsze, czy od niedawna ?
Co uważasz za miejsce publiczne?
(stację kolejową, okolice rotundy w Warszawie,
czy ulicę z jednym autem na minutę i 1 pieszym na 15 min ?)

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2008-03-18 05:21:09

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 17 Mar 2008 21:24:38 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Shivman, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czyżby początki Alzheimera się tak nie objawiały?

Rownie dobrze - ogolne zle samopoczucie - szczegolnie ukrywane,
rozkojarzenie spowodowane zmeczeniem, stresem, niewyspaniem.

Na pewno - jesli ten problem pojawil sie w sposob widoczny i nie mozna go
za bardzo wyjasnic wlasnie zmeczeniem lub jest bardzo nasilony - to
konieczna jest wizyta u lekarza. Niekoniecznie chodzi o otepienie :)
"Zwykla" anemia moze cos takiego powodowac.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2008-03-18 09:37:37

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Mar, 21:24, "Shivman" wrote:
> Jak pomóc osobie 48 lat która jeśli jest w miejscu publicznym nie "widzi",
> (...)
> Czyżby początki Alzheimera się tak nie objawiały?

Mogą też być skutkiem mikrowylewów w mózgu.
Jakie ma ciśnienie?
Konieczna wizyta u neurologa niezależnie od podejrzeń co do przyczyn
takiego zachowania.

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2008-03-19 22:06:38

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez zaczalem sie martwic o mojego tate, ktory zawsze mial dobra
orientacje, a ostatnio na nartach nie potrafil znalezc odpowiedniego zjazdu,
mimo, ze w tamtym miejscu zjezdzalismy kiedys pare lat pod rzad.
Do tego kiepska pamiec krotka, rozkojarzenie dopytywanie sie o rzeczy, na
ktore przed chwila byla rozmowa.

Ma 54 lata. Zaczalem sie martwic, ze to Alzheimer. Okazalo sie ze ma
borelioze. Doszedlem do tego jak sam zdiagnozowalem u siebie ta chorobe.

Badania najlepiej zrobic tu: www.cbdna.pl - maja tez genetyczne testy na
predyspozycje w kierunku Alzheimera. Niestety badania sa drogie. Zobacz czy
wystepuja jakies objawy boreliozy. Koniecznie przeczytaj:
http://docs.google.com/View?docid=dfs9jh96_16gzkp8qf

6. Data: 2008-03-19 22:11:14

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a konkretniej tu : http://docs.google.com/View?docid=dfs9jh96_2dtvkm7ff

7. Data: 2008-03-20 17:46:53

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Co uważasz za miejsce publiczne?
> (stację kolejową, okolice rotundy w Warszawie,
> czy ulicę z jednym autem na minutę i 1 pieszym na 15 min ?)

Od ok. roku, a miejsce publiczne to wszystkie te miejsca które wymieniłaś i
jeszcze do tego toalety publiczne ;-)

--
Pozdrawiam Adam

8. Data: 2008-03-20 18:15:06

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> napisał w wiadomości
>a konkretniej tu : http://docs.google.com/View?docid=dfs9jh96_2dtvkm7ff
Jesteście super. Już się zagłębiam w lekturę.
Nie jest to stres Stokrotko.
Dzięki Wam

--
Pozdrawiam Adam

9. Data: 2008-03-20 21:56:15

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobisz badania to daj znac

10. Data: 2008-03-21 13:49:35

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobisz badania to daj znac

Dam znać, ale najtrudniejsze to będzie nakłonić tą osobę do badań.

--
Pozdrawiam Adam

ból brzucha
pokrzywka po Augumentinie