Re: Nie wiem co robic

From: Michal <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie wiem co robic
Date: Thu, 19 Oct 2000 14:12:56 +0200

> Jako powod podala zbyt malo czulosci jaka Jej okazywalem i brak wiary w
> realnosc naszych planow, przestala wierzyc ze ten slub bedzie mial miejsce, ze
> bedziemy mieli dziecko.

> Po tygodniu zakomunikowala mi ze zrobila cos bardzo zlego, zdradzila mnie i po
> tym wszystkim nie moze byc juz ze mna.

Odnosze dziwne wrazenie, ze wcale moze nie chodzic o zdrade, a o
przekonanie Ciebie (poniewaz Cie juz nie kocha), ze nie warto juz dluzej
z nia przebywac. Moze Twoje argumentowanie bylo na tyle dosadne,
prawdziwe, ze kobieta uznala, iz najlepszym wyjsciem bedzie pokazac
siebie w zlym swietle, poprzez co latwiej bedzie sie Tobie pogodzic z
sytuacja. Strasznie niedojrzale zachowanie. Bardzo wspolczuje i zycze
aby wszystko ulozylo sie jak najlepiej.
Pozdrawiam

Verset