"Nie wierz ludziom po 30-stce..."

11. Data: 2007-06-11 07:40:03

Temat: Re: "Nie wierz ludziom po 30-stce..."
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 20:54, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>
> news:f4hhcr$q9h$1@nemesis.news.tpi.pl...
>

> > "Sky" <s...@o...pl> wrote in messagenews:f4hgqb$mlb$1@news.onet.pl...
>
> > Trzydziesci lat wystarczy
> > By niebo poleg o na tarczy
> > I nie ruchnie nawet nogami
> > G ow czy te tymi r cami.

Myslisz, ze Sky wlasnie przekroczyl 30-tke i tak go rozmarzylo z tego
powodu? No, moze cos w tym jest. Akurat to wiek, kiedy sie czlowiek
pierwszy raz powazniej nad soba zastanawia. Ja mam to juz za soba, na
szczescie, a do wlasciwych wnioskow doszlam wtedy z.t.p. w jednej
sesji i ich sie trzymam: jestem id... no, nie dopowiem tym razem,
niechce troche skromnosci... Skaju, Ty tez jestes idealny - nie
zastanawiaj sie zbyt dlugo nad ta trzydziestka, przekrocz ten Rubikon
zwyciesko!
;-)

> Czy to Irlandia czy Szkocja
> Nie ominie go ju dewocja
> Na nic mu jego medycyna
> Nie sta go na swego syna.

Czemu koniecznie syna? Trojka dzieci to nie byle co, a czy ma syna -
to drugorzedna kwestia. Moze ma trzech? - no, co bys wtedy powiedzial?
Mialby 3 trafienia na 3, i musialbys zamilknac w podziwie...
:-P

12. Data: 2007-06-11 07:58:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> Mialby 3 trafienia na 3, i musialbys zamilknac w podziwie...

He..he, ja mam wszystkie dzieci w domu z dwóch zon 3 na 3... A trzecie
dziecko w drodze (jeszcze nie wiadomo, czy wnusia czy wnuk)...
Czekam na wyklerowanie sie sprawy Sylinka - o czym dobrze wiesz. Milo by
bylo miec jeszcze jednego synka z inteligentna matka.

13. Data: 2007-06-11 09:44:32

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 09:58, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Czekam na wyklerowanie sie sprawy Sylinka - o czym dobrze wiesz. Milo by
> bylo miec jeszcze jednego synka z inteligentna matka.

Wiem, oczywiscie. I wiem, ze jest inteligentna. Tylko czy z Toba mozna
jeszcze pozartowac, czy Ty juz zawsze tak na powaznie?
Bo juz widze Twoja sroga mine...
;-)

14. Data: 2007-06-11 09:49:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
> [...]

Wiem, oczywiscie. I wiem, ze jest inteligentna. Tylko czy z Toba mozna
jeszcze pozartowac, czy Ty juz zawsze tak na powaznie?

Niektóre kobiety flirt traktuja jako mozliwosc oszukiwania (szulerki),
choc to moze byc uczciwa gra. A w takiej uczciwej grze radosnie jest grac
cieszac sie z dowcipu i inteligencji partnerki (a takze z innych jej
walorów). ja glownie zartuje - byc moze dlatego durnie maja mnie za
przyglupa... 8-P))

15. Data: 2007-06-11 09:52:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
On 11 Cze, 09:58, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

Wiem, oczywiscie. I wiem, ze jest inteligentna.

Na powaznie? Moze móglbym miec z nia jeszcze dwoje dzieci...

16. Data: 2007-06-11 09:55:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...

Przyszly wyniki?

17. Data: 2007-06-11 13:38:09

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 11:52, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

s.com...

> Wiem, oczywiscie. I wiem, ze jest inteligentna.
>
> Na powaznie?

Przeciez sam to o niej mówi es, to chyba "na powa nie" :-)

> Moze móglbym miec z nia jeszcze dwoje dzieci...

Tego to ja Ci nie powiem, to juz tylko ona - zycze Ci, abys mogl
spytac osobiscie, choc to podobno ciezka sprawa...

18. Data: 2007-06-11 13:40:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
> [...]

Tego to ja Ci nie powiem, to juz tylko ona - zycze Ci, abys mogl
spytac osobiscie, choc to podobno ciezka sprawa...

Nigdy nie mów nigdy - biologia ma tu najwiecej do powiedzenia.

19. Data: 2007-06-11 13:43:37

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 11:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

s.com...

> Przyszly wyniki?

Jeszcze nie, maja przyjsc w ciagu 6 tygodni, to dlugo.
Ale nie mysl, ze je podam tutaj - jestem przeciez bardzo skromna i w
ogole. Ciekawskich zapraszam na priv, moze byc akurat 13 lipca ;-)))

20. Data: 2007-06-11 14:00:22

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 15:40, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> spytac osobiscie, choc to podobno ciezka sprawa...
>
> Nigdy nie mów nigdy - biologia ma tu najwiecej do powiedzenia.

Czy my myslimy o tej samej osobie aby?
;-)

co wolno ludziom?
Siostra? - jesteś tu?